-APTALLIK ! -
-Sen gerçekten aptalsın Azra ! Tam olarak bir aptalsın.Aptallıktan başka bir şey değil şu yaptığın !
Nisanın dırdırını dinlerken fena halde başım ağrıyordu.Ellerimi başıma götürüp ovmaya başladım.
-Neden yaptın Azra !? Mantıklı bir sebeb söyle Allah aşkına !
O günden beri haftalar geçmişti.Beni okulun ortasında öptüğü günden beri.Beni sınıfa götürdükten sonra durmadan gülümseyip duruyordu.Gözlerimi kapatıp o günü düşündüm.
Gülümsemesi sinirimi bozarken huzursuzca yerimde kıpırdandım.O salak beni herkesin içinde öpmüş ve ilk öpücüğümü almıştı diyemem.Emreyle bir kere öpüşmüştüm.Belki öpüşmek sayılmazdı ama dudaklarımız 1-2 saniyeliğine de olsa değmişti.Ben düşünceler içindeyken tekrar dudağıma ufak bir öpücük koydu.
-Ne yapıyorsun ya sen !
-Eline sahıp çık Azra.
Evet az önce sinirle ayağa kalkıp onu ittirmiştim.
-Sahip çıkmazsam ne olur Arat,bileğimden daha fazlasını mı yapacaksın ?
-Siktirin gidin lan sınıftan !
Bizi izleyen sınıfı daha yeni fark ediyordum.Arat tekrar gürleyerek konuştu.
-Mustafa kapıda dur kimseyi içeri alma.Sizde çıkın,hemen !
Beyefendinin canı galiba yine öpmek istiyordu.Bu düşünceyle gözlerimi devirdim.Yüzüme inan tokatla resmen duvara yapışmıştım.
-Ne yapıyorsun ?dedim fısıldayarak.
-Hemen.Hemen bana neden böyle davrandığını söyle !?
-Beni o gün batırdın.Canımı yaktın,tıpkı şuan gibi.Ne bekliyorsun benden bu oyuna kendimi kaptırmamı mı ? En son aşık olacağım insan sensin Arat.En son.
-O zaman ne yaparım biliyor musun ?
Sinirle gözlerimi devirdim.
-Ne yaparsın Arat ?
-İlk başta olan herkesi sikerim,yine ben olurum.Yine bana kalırsın.İstesende istemesende.
Tekrar gürleyerek konuştu.
-İlk başta sevdiklerinin olmamasına dikkat et Azra.Seni sevmiyorum.Sadece yanımda istiyorum.Belki 1 hafta belki 1 ay belki 1 yıl.Ne zaman sıkılırsam gideceksin.Ben bu oyun bitmedi dedikçe bitmez.
-3 hafta demiştim ben ?
-Sikerim 3 haftanı Azra ne anlatıyorum ben burda !?
Sadece kafamı hızlı sallamakla yetindim.Göt korkusu dedikleri bu olsa gerek.
-Azra ! Cevap versene !?
-Görsün istedim tamam mı ? Onun olmadığımı görsün istedim.Onun olmam için bir şeyler çabalısın kaybedeceğini anlasın istedim.O benim canımı yakıyor.
-Aşk can yakar azra ! Aşk can yakar anladın mı aptal !
-Aşk can yakar.Aşık olduğun adam değil !
-Ona aşık mısın ?
Hayır !
-Hoşlanıyorsun o zaman ?
Kafamı başka yöne çevirerek onayladım.
Evet ondan hoşlanıyordum.Son 4 günümüz kalmıştı bana göre.Ve ben Nisanın değişiyle son günlere doğru aptallık yapmıştım.Geçen günlerde hiç bir erkekle konuşturmuyor sahibim gibi davranıyordu.Akşam 9'dan sonra dışarı çıkmam yasaktı ! Kurala bak.Onun olduğunu göstermem için bana zaman vermişti ve ben yaklaşık 1 saat 47 dk önce onun olmadığımı kanıtlamıştım.Cafede bir çoçukla öpüşürken fotoğraf çekilmiştim.Çoçuğu kesinlikle tanımıyordum.Cafeye pasta almak için gitmiştim.O an aklıma gelince bir an düşünmeden yapmıştım.Tanımadığın biriyle öpüşmek berbattı.Hele o çoçuğun peşinden gelmesi daha da beter.
-Azra !?
-Efendim ?
-Salak madem fotoğraf çekiyorsun neden Arata atıyorsun !?
-Başka nasıl görecekti ki ama ?
-Eninde sonunda öğrenip öldürücekti seni zaten,en azından 2-3 gün fazla yaşamış olurdun aptal !
İçimi pişmanlık kaplarken dudaklarımı ısırmaya başladım.
-Ne yapacağım ?
-Yanına git.Ne biliyim yalan de , özür dile git anlat.Yada gizli gizli telefonunu al.Hep böyle olur diye biliyorum !
Sıkıntıyla oflayıp omuzlarımı düşürdüm.
-Başka seçenek yok gibi.
-Eninde sonunda öğrenecek aptalsın Azra sen aptal !
Durmadan hakaret etmesi sinirimi bozmaya başlamıştı.
-Kes artık hakaretlerini !
Kafasını sallamakla yetindi
-Arıyım nerdesin diye sorayım o zaman sonrada yanına gideyim ?
-Aptal deyince kızıyorsun,gerçekten aptalsın Azra.Arayınca telefonuna bakar mesajı görür aptal bu sefer.Onun görmemesi lazım.Şarjım bitmiş Nisaya geç geleceğimi söylemem lazım falan dersin alırsın telefonunu.
-Peki nerede olcağını nasıl öğreneceğim ?
-Bir cafe var demiştin.Neydi adı ?
-Roberst cafe ?
-Tamam işte oradadır büyük ihtimal.Hem niye cafede takıldığını anlamıyorum kötü çoçuksun sen bar falan takılmasana.
Gözlerimi devirip dolabıma baktım.Ne giysem diye düşünürken telefonun çalması ile telefonumu elime aldım.Gördüğüm isim ile ağzım aralandı.
-Ne oldu ? Arayan kim ?
-Arat.
Sizce fotoğrafı gördü mü ? Fotoğrafı görünce neler olacak ?
-Bir şeyleri sonuna kadar getirmek başarmak sayılıyor.Ve ben 2 hikayemde bunu başaramadım.3.hikayemde başaracağım.Bunun finalini okusanız,okumasınız,oy verin,vermeyin bitireceğim.Belki yazmak için heveslendirecek birileri olmayacak yanımda.Belki okuyanlar sadece okuyup oy-yorum yapmayacaklar.Belki sıkılıcağım ara vereceğim.Ama bu hikayeyi ne olursa olsun bitireceğim.Bitirmemde ısrarcı olan hep yeni bölüm soran hayatımda hep olan bundan sonrasında olacak -burda peçete ile gözlerimizi siliyoruz- kuzenim iyi ki var.Doğum gününü kutlamıştım ama buradan yine kutluyorum.İyi ki varsın iyi ki doğmussun.Ve en önemlisi iyi ki benim kuzenimsin.-