Kiusalliset tilanteet

141 12 2
                                    

Näihin joutuu liiankin usein (ainakin minä, saatan olla vään retardi). Kiusallisia tilanteita on monenlaisia ja niihin voi joutua milloin tahansa, missä tahansa ja kuka tahansa. 

1. Kuka sä oot?Jos tapaa jossain vaikka sukulaisia joita ei oo nähnyt tyyliin kymmeneen vuoteen, ei voi mitenkään muistaa niitä. Kun joku täti vaan tulee siihen viereen ja alkaa puhumaan ja kyselemään kaikkee, ei kehtaa myöntää, ettei muista nähneensä kyseistä tyyppiä koskaan aikaisemmin. 

2. Kuka sä oot? Versio 2Jos itse menet jonkun luo puhumaan ja sitten se onkin joku ihan muu ihminen. Tämä on kiusallista ja noloa. 

3. Kuka sä oot? Versio 3Kun on jonkun kaverin kanssa jossain ja joku sen kaveri, jota et ole itse koskaan nähnytkään tulee siihen. Kaveri alkaa puhumaan sen toisen kanssa ja itse päätyy seisomaan siihen odottaen, että se toinen lähtee pois.

4. Pitäiskö tervehtiä?Kun joku tuttu/puolituttu tulee vastaan kadulla ja alat ajattelemaan, pitäiskö tervehtiä vai ei. Teille tulee se katsekontakti ja vaan siinä mietit ja mietit ja mietit, kunnes ohitatte toisenne ja sitten iskee se tunne, että olisi pitänyt sanoa jotain. Erityisen kiusallista tästä tekee se, että se toinen varmasti ajattelee ihan samaa.

5. Kiusallistakin kiusallisemmat kirjoitusvirheetNäitä käy mulle yhtenään. Varsinkin jos kirjoittaa jotain nopeasti puhelimella. Joskus autocorrect plaa kaiken, mutta usein se olen minä joka aina mokaa. Sanojen merkitys muuttuu pienestäkin virheliikkeestä. Muistan itse kun piti kirjoittaa pikku hetki, pienen virheliikkeen takia lähetetyssä viestissä luki pillu hetki. 

6. Väärä emoji!Monet varmasti tietää sen tunteen (varsinkin kun käyttää erilaisia viestintätapoja, joissa emojit ovat eri järjestyksessä). Haluaa lähettää jonkun mukavan, nauravan, iloisen ja upean emojin viestin mukana, mutta sen sijasta lähtee masentava särkynyt sydän -emoji, vihjaileva silmäniskuemoji tai se vuolaasti itkevä emoji. Väärinkäsityksiä syntyy.

7.HissiruuhkaKun menet hissiin ja sitten oleilet siellä ja sitten sinne tulee VITTU KOKO SUOMEN KANSA HENGAILEMAAN. Yrität vaan puristautua sinne nurkkaan ja olla näkymätön. Pahinta on se, että jäät pois ENNEN niitä muita ja sun pitää puristautua niiden ihmisten läpi. Kiusallista.

8. Kiusalliset tanssitodistajat (nimennyt

En varmaan ole ainut joka tanssii ja bilettää ja laulaa kun on yksin kotona. Mutta sitten kun et olekaan yksin kotona. Tai joku sattuu kävelemään siihen huoneeseen.

Edistyin taas listaamaan näitä mun ihania listoja. Ja aiheita saa ehdottaa (ehkä sillä tavalla sais enemmän aikaan). Mutta kuitenkin nähdään ensi kerralla, kun innostun valittamaan asioista niiden korjaamisen sijasta!

Valivalivali! Maailma pielessä!Where stories live. Discover now