A/N ja yleisraget

138 13 0
                                    

Tiedän, etten oo päivittänyt pitkään aikaan. (Siis ihan vitun pitkään) Sille on yksinkertainen selitys: en löydä aikaa tai inspiraatiota. Suuresti pahoittelen päivitysten puutetta, jos tykkäät lukea näitä mun valituksia. Ja kun lisäksi päätin kokeilla ihan oikean tarinan kirjoittamista (en yksin kuitenkaan) sekin söi kirjoitusaikaa. Myönnän, että mun osio on jo tehty, joten ei sillä että tää olis joku loistava syy. Jos kuitenkin kiinnostaa, käykää lukasemassa Bussi numero 13, jota toteutan yhdessä bookloversaraa, User394 ja YxTyyppi kanssa Se löytyy ihan mun profiilista. Ja lisäksi olen aloittanut toisen ryhmätyöprojektin, joka on kyllä vasta kehitteillä. (Jotenkin nautin näistä yhteistyöprojekteista)

Koska musta tuntuu pahalta julkaista pelkästään Author's note, niin tässä ihana lista asioista, jotka vituttaa mua tän päivittämättömyyden kanssa.

1. Se tunne
Se tunne kun pitää julkaista tämmönen Author's noten takia tehty luku, koska vihaan niitä sydämeni pohjasta.

2. Kun muut ihmiset päivittää
Se vaan saa mut tunteman itteni epäonnistujaksi. Olette mahtavia, jos pystytte päivittämään. Se vaan on turhauttavaa.

3. Kun ei ole ideoita
Kun ei oikeesti vaan tunnu tietävän mistään mitään. Menee vaan sanattomaksi, kun ajattelee, että mikä nyt on maailmassa pielessä.

4. Kun pitäis vielä tehdä muuta
Ei vaan voi meditoiden etsiä inspiraatiota,  vaan on pakko vaan elää omaa arkea.

5. Kun joka kerta Wattpadia lueskellessa se tunne palaa
Kun lukee jotain täällä, tuntuu ettei itse saavuta mitään. Sori, en lupaa päivityksiä, koska en voi tietää mikä tulee olemaan tilanne. Toivon parasta ja pelkään pahinta.

siinä nämä päällimmäisenä mieleen tulleet epäkohdat. Kuulemiin ensi kertaan!

Valivalivali! Maailma pielessä!Onde histórias criam vida. Descubra agora