Takerrun tapahtumaan, jota olin todistamassa päivä sitten.
Viime viikolla yhen mun luokkalaisen mummo kuoli. Se oli ihan tolaltaan ja syystä. (Kyseessä oli viimeinen elossa oleva isovanhempi mun tietääkseni). Ja kun me nyt satumme eläämään tässä teknologian valtaamassa maailmassa, joka on sekä kiusaus että kirous, ei mikään jää huomaamatta.
Eilen (maanantaina) monet menivät sanomaan että: "Otan osaa." Sen kyllä huomasi, että tämä häiritsi tätä mummonsa menettänyttä henkilöä. Kun vaikka kuinka mones oli sanonut ottavansa osaa, tämä mummonsa menettänyt totesi: "Vittu mä mitään teidän sääliä kaipaan."
Reaktio = hämmentävä mutta myös ymmärrettävä. Jos ihmiset, jotka eivät edes puhu henkilölle x sanovat ottavansa osaa kuolemantapaukseen. Eikö se ole vähän vittumaista? Ja vähän vittumaisella tarkoitan sitä, että eiköhän se vituta ihan perkeleesti. Mitä tekopyyhyyttä sekin on olevinaan? "Joo olen hyvä ihminen kun sanoin ottavani osaa" Ja mun mielestä osan ottaminen tarkoittaa, että välittää. Nykyään pitää kyseenalaistaa kaikki.
Kun tämä mummonsa menettänyt henkilö x sai vielä yhden osanoton, hän totesi: "Voitte painua helvettiin ton teidän tekopyhyyden kanssa." Ja tämä henkilö x sanoi sen siihen tyyliin, että hän oli saanut tarpeekseen.
Pian sen jälkeen yks mun parhaista kavereista (käytetään vaikka nimeä henkilö y), jolla on kokemusta heikkohermoisista ihmisistä
(A/N Esim. minun perheeni)
meni ihan normaalisti juttelemaan tälle henkilölle x. He puhuvat keskenään aika usein koulussa, enkä ihmettele miksi. He ovat kai samalla aallonpituudella tai jotain. #sivistyssana. Parasta tilanteessa oli, ettei tämä henkilö y ei sanonut ottavansa osaa. Onneksi maailmaan mahtuu näitä ihmemiehiä/naisia/tyttöjä/poikia. Tai sen pitäisi olla: Onneksi kaikilla on niitä hetkiä, jolloin he voivat olla ihmemiehiä/naisia/tyttöjä/poikia.
Mulla ei ole muuta sanottavaa, joten tässä muutama filosofinen lainaus, joita pyytelin viisailta hmisiltä.
Jotkut äärettömyydet ovat isompia kuin toiset äärettömyydet John Green: Tähtiin kirjoitettu virhe
Aina ei voi saada kaikkea mitä haluaa, se pitää ansaita @Bookloversaraa
You know what they say. "Strict parents make curious kids." I am secretly a rebel @backstar1005
Suomennos: Tiedät sanonnan. "Tiukat vanhemmat saavat aikaan uteliaita lapsia." Olen salaa kapinallinen.
Suom. @User394Toivoa osaa arvostaa kunnolla vasta sitten, kun tuntuu, ettei muuta ole jäljellä @User394
BINABASA MO ANG
Valivalivali! Maailma pielessä!
RandomNe ajatukset, joita ei sanota. Ja myös ne, jotka sanotaan aivan liian usein... Tämä ei ole tarina. Vähän vaan mun omia ajatuksia. Joistain asioista saatan puhua yleistävästi, joten pyydän: NO HATE! Varoitus: Kielenkäyttöni tulee olemaan rumaa. Pyyd...