Wattpad kirjoittajat

163 15 6
                                    

Nyt valitan semmosesta asiasta minkä kaikki tietää. Wattpad kirjoittajat. Moni Wattpadissa on kirjoittaja, mutta kijroittajat ärsyttävät ihmisiä siinä missä ammattilaiset kirjailijat.

1. Lempihahmon tappaminen

Tämä on niin vittumaista. Sulla on lempihahmo. BOOM, sinne meni. Luultavasti parempaan paikkaan. Ajattele nyt. Luet jotain ja kiinnyt johnkin hahmoon kuin perheenjäseneen ja sitten kirjailija onkin ajatellut kirjaa tehdessään: Muahaha tapan nyt tämän pois niin särjen monta sydäntä 

2. Ne vitun cliffhangerit

Nämä ei sinänsä häiritse. Ne on hyvä juttu, koska ne lisäävät mielenkiintoa, mutta sitten jos päivitystä ei näy eikä kuulu! Härregud se tunne kun sä luet ne kappaleen viimeiset sanat. Käännyin kulman taakse. Kirkaisin kauhusta. Se oli hän. Sitten seuraavaa kappaletta saa odottaa kuukausikaupalla. Ja sitten kun jokainen kappale päättyy cliffhangeriin. SÄ ET KIRJOITA SALKKAREITA! Rauha!

3. Shippaus ja miten ne kuolevat

Varmaan kaikki tytöt tietää tän tunteen. Pojista en tiedä. Eli luet taas jotain kirjaa/tarinaa. Siellä on kaks hamoa ja sä ajattelet: Noi on luodut toisilleen! Sitten kirjoittaja päättää taas vähän vittuilla ihmisille. Toinen hylkää toisen, molemmat löytää jonkun muun, tai pahimmissa tapauksissa SE TOINEN KUOLEE, eikä niistä hahmoista ikinä tule paria. Tässä vaiheessa haluan aina paiskata kirjan/puhelimen päin seinää. 

4. Ne jotka ei tunne omaa tarinaansa

Tämä on se ultimate vittumaisuus. Jos tarinassa on tyyppi nimeltä Tarmo. Kappaleessa 6 sanotaan, että Tarmo ei voi sietää vadelmia. Sitten kappaleessa 12 Tarmo istuskelee rauhassa puutarhassaan syömässä vadelmia. Tässä kohtaa: Facepalm. Opetelkaa tuntemaan oma tarinanne. 

A/N Noniin löytyihän mulle valitettavaa. Ja sanokaa jos unohdin jotain. Adios!

Valivalivali! Maailma pielessä!Where stories live. Discover now