Λεονάρντο, αλλά προτιμώ το Λεό.
Μόλις μετακόμισα Ελλάδα από Ιταλία, γνωρίζω την ελληνική γλώσσα καλά μιας και η μητέρα μου είναι Ελληνίδα.
Αποφασίσαμε με την μητέρα μου να μετακομίσουμε στην πατρίδα της μετά τον θάνατο του πατέρα μου, δεν είχαμε κάτι πλέον να μας κρατήσει εκεί. Είπαμε να κάνουμε μια νέα αρχή αφήνοντας πίσω μας όλα τα άσχημα γεγονότα.Είμαι τελειόφοιτος Λυκείου, και προς το παρόν δεν ξέρω με τι θέλω να ασχοληθώ στο μέλλον, είμαι της άποψης να κοιτάμε το παρόν και ότι είναι να γίνει θα γίνει.
Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου παίζω κιθάρα, μου είχε μάθει ο πατέρας μου. Μέχρι και τις τελευταίες του στιγμές μου έλεγε να μην τα παρατήσω γιατί έχω ταλέντο στην μουσική.
Στην Ιταλία μπορώ να πω ότι είχα μια άνετη μεν, δύσκολη δε ζωή. Όταν έφυγε ο πατέρας μου η μητέρα μου τα έβγαζε δύσκολα αναγκάζοντας τον εαυτό της να κάνει δύο δουλειές για να με μεγαλώσει.
Όταν ήμουν και εγώ πλέον σε ηλικία που μπορούσα να δουλέψω άρχισα να βοηθάω οικονομικά την μητέρα μου.
Μετά από μερικά χρόνια δυσκολίας πλέον είμαστε πολύ άνετα οικονομικά και επιτέλους καταφέραμε να έρθουμε μόνιμα Ελλάδα με την μητέρα μου σε μια πολύ καλή επαγγελματική θέση και εμένα σε ένα από τα καλύτερα μουσικά σχολεία της Αθήνας.Για κάποιους εφήβους θα ήταν αρκετά δύσκολο να αφήσουν μια ολόκληρη ζωή και να μεταναστεύσουν σε μία άλλη χώρα ξεκινώντας μια καινούρια. Ειδικά σε τέτοια ηλικία που οι περισσότεροι έχουν χτίσει φιλίες, σχέσεις, μια καθημερινότητα που είναι πολύ δύσκολο να ξανά φτιάξεις όλα αυτά από την αρχή. Εγώ όμως είμαι έτοιμος να το κάνω. Δεν μπορούσα να στερήσω μια τέτοια επαγγελματική ευκαιρία στην μητέρα μου που έκανε τόσο κόπο να με μεγαλώσει όσο καλύτερα μπορούσε. Εξάλλου την έβλεπα πως δεν ήταν χαρούμενη με την ζωή της στην Ιταλία με αποτέλεσμα να μην είμαι ούτε και εγώ.
Φυσικά και κράτησα τις μακροχρόνιες φιλίες μου από την Ιταλία και σκοπεύω να τους επισκέπτομαι όσο πιο συχνά μπορώ. Το δύσκολο κομμάτι ήταν η σχέση μου τεσσάρων μηνών με μια κοπέλα, πολύ όμορφη, δυστυχώς όχι για εμένα και το γνώριζα πρώτου τα φτιάξουμε αλλά η ζωή είναι για να δοκιμάζεις και να παίρνεις ρίσκα σωστά;
Εξάλλου ποτέ δεν ήμουν σταθερός στις σχέσεις μου. Δεν μου αρέσει να πληγώνω τους ανθρώπους που είναι δίπλα μου αλλά είμαι αρκετά εγωιστής για να με νοιάζει περισσότερο η καλοπέραση μου.gg.
YOU ARE READING
I Wish I Never Spoke
Teen Fiction- Πονάει πολύ όταν πρέπει να αποχωριστείς έναν άνθρωπο που αγάπησες πραγματικά.. // Story by @imtheGhostGirl GG