Her şey yanlış diye fısıldıyor sanki. Her şey yanlış diye fısıldıyor. Sen yanlışsın , hayatında olan insanlar yanlış, hayatında olmasının hayalini kurduğun insanlar yanlış; arkadaşlıklar, sevgim , hayat, her şey ama her şey yanlış.
Bunu döktüğüm kahve fısıldıyor. Yere düşürdüğüm kitabım, o sırada boşaltmakta olduğum bulaşık makinesi ve yanıtladığım aramaların bitişinin hemen ardından dolan sessizlik...
Bu fısıltıyı sürekli duyuyorum.Bunalıyorum. İnsanın her nefesi bir iç çekiş gibi olabilir mi? Ben aynen böyle hissediyorum. Nefesim ciğerlerime dolmaya ne kadar isteksizse iki dudağımım arasından çıkmaya da bir o kadar hevesli.
Ben... bu nefeslerle borcumu ediyorum.
Durumum vahim, anlarsın ya.
Korkuyorum. Borçlu olmak istemiyorum. Borcum kapansa tek bir nefes bile fazladan almaktan da korkuyorum. Bu korkular beni yiyor, bitiriyor.
Durumumu nasıl anlatabilirim? Her sabah yorgunum. Yataktan ilk kalktığım anda yorgunum. Çalıştığım posta bürosundaki masamın başına geçene kadar attığım her adımda yorgunum. Mesai bitimi evime doğru attığım her adımda da yorgunum ve bu bitmez yorgunluk beni yoruyor.
Hiç bir dediğime aldırmazsan bu kurduğum son cümleyi lütfen umursa. Sadece 've' den sonrasını umursa. Bu bitmez yorgunluk beni yoruyor.Böyle yaşamak istemiyorum. Dışarıda berbat olduğuna inandığım hayatlarına rağmen neşeyle gülümseyen insanlardan olabilmek istiyorum. Böyle olmak istemiyorum. Hiç istemiyorum. Bu çok zor.
Halime gülme Zhanzhan, bu gece yine böyleyim ve sabaha yine yorgun olacağım. Yarın tatil günüm. İzlemeye başladığım diziyi sonunda bitirebilecek ve-
Ben ne anlatıyorum?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ve Bu Kesit Acıtabilir, Belki...
Fanfikce'Belki de' acıtabilirdi bu kesitler sizi. Beni ise acıtmışlardı. Sadece... duysan, seni de acıtırlar mıydı? **** YiZhan kurgusudur. Tamamen kısa bölümlerden oluşacaktır.