[ diwajibkan untuk vote & comment ]UNIVERSITY :
Sandra dan Hayden sudah sampai di kelas sejak 15 minit yang lalu. Kelas masih sunyi dan masih banyak kerusi yang tersisa kosong. Mungkin sebab masih awal kerana kelas mereka akan bermula pada pukul 9:30 dan sekarang baru pukul 9:15.
Jangan ditanya kenapa Hayden sanggup datang awal ke kelas. Ini semua angkara Sandra yang mengetuk pintu bilik nya awal awal pagi. Ini semua salah Sandra. Ya, salahkan Sandra kerana disebabkannya, Hayden menjadi sangat mengantuk.
Waktu terus berlalu, kelas semakin penuh sebentar lagi kelas akan bermula dan Hayden masih tidur. Tak mengapa , biarkan saja dia merasakan nikmat bahagianya.
Sandra memainkan telefonnya sambil mengetuk ngetukkan hujung pen di meja dan diikuti oleh teman lainnya. Ada yang menghentakkan kaki mengikuti irama dan ada yang menepuk permukaan meja.
Secara tiba tiba salah satu dari mereka membuka suara.
"My boy won't hesitate to run up on your boys "
- Lia bersuara ketika bunyi hentakan berhenti."Eongdeongi ppang ppang ppang "
- Zack memulai nyanyian ketika rentak kembali terdengar."Namjadeureun time time time"
- sambung Melia."Nae ipsul nyamnyamnyam"
- sambung Sandra"Eodigadul dangdangdang"
- Mikael turut bernyanyi"Deongjangeun cha-cha-cha"
- Trisha"Ttwijattwija bangbangbang"
- Dayyan"Diseuko pangpangpang"
- Nadim" Hello bitch*s! "
-seru mereka serentak.Hal itu berjaya membuat seorang lelaki yang bernama Hayden membuka lebar matanya kerana terkejut dengan suara keras mereka.
Satu kelas tertawa melihat reaksi Hayden yang nampak terpinga pinga kerana suara mereka.
Tepat selepas mereka berhenti ketawa, pensyarah baru yang akan mengajar mereka masuk ke dalam kelas.
Refleks Sandra membulatkan matanya.
'Tu ... bukan ke dia si mamat psycho tu?'
' macam mana dia boleh ada kat sini?'
' JANGAN CAKAP ....'
" Hye class , saya pensyarah baru kalian disini. Nama saya Geovano Ethan Aksa . Saya dipindahkan dari Indonesia ke sini. Semoga kita semua bisa akur di antara satu sama lain. "
Satu kelas berbisik kerana pensyarah baru mereka tersangatlah tampan dan sexy . Seorang lelaki yang berkaca mata dengan posture badan yang tegap. Menjadi idaman dan pujaan wanita di kampus ini.
YOU ARE READING
My Posessive Husband [✔️]
Romance" Kamu milik aku! selamanya milik aku. Ngerti gak ?!! " " Kenapa vano berubah macamni sekali? Dulu vano bukan main berlembut tapi sekarang .... " " Maaf ya honey ... aku gaksuka liat kamu deket sama cowo lain , aku .. cemburu . " " Cemburu kamu ber...