Mindent,amiben téged látlak

5 0 0
                                    

Új nap virradt East Port városára. A reggeli nap sugarai festették be a várost, minden utca madarak éneklésétől zengett. Az ifjú Josh boldogan, reményekkel teli szívvel ébredt, arcán őszinte mosoly volt,amelyet már nagyon régóta nem látott rajta senki. Felöltözött, megmosakodott, majd a konyhába sietett, hogy megreggelizzen. Sara nagyi,már kora reggel a konyhában sürgött-forgott, hogy reggelit készítsen az ifjú Josh számára. Josh vidáman,füttyszóval lépett be a konyhába. Sara nagyon meglepődött, mivel nagyon rég nem látta,hogy unokája ilyen vidáman ébredjen.
-Úgy látom valaki nagyon szépeket álmodott az éjszaka.
-Ugyan már nagyi! Az álmok csak álmok maradnak. Egészen más oka van ennek az egésznek.
-Csakis akkor maradnak álmok, ha nem teszünk a beteljesedésükért semmit. De áruld már el Josh,hogy akkor mégis mi az oka ennek a vidám hangulatnak?
Josh gondolkozni kezdett,hogy miként mondja el röviden a történteket nagyanyjának.
-Mondjuk úgy nagyi,hogy kaptam az élettől egy második esélyt.
Sara arcára mosoly ült, majd elbúcsúzott unokájától, akit már várt az iskola. Josh is elbúcsúzott,majd a buszmegállóba ment, ahol legjobb barátja Paul már várt rá.
-Ma ismét bizonyítottad, hogy nem az erősséged a pontosság-, mondta nevetve Paul.
-Neked is szép reggelt,Paul, te is ismét bizonyítottad, hogy a poénkodás az nem a te tereped.-válaszolt mosolyogva Josh. A két fiú kezet fogott, majd együtt várták az iskolabuszt, amely kis idő múlva meg is érkezett. Az iskolába érve megálltak a bejárat előtt, ahol vártak egy bizonyos lányt,hogy ő is megérkezzen. Nem is kellett sokat várniuk,mivel L.L rövid időn belül megérkezett, akit minden reggel édesapja hoz el az iskolába. A két fiú kiegészülve a lánnyal elindult az osztálytermük felé,amint beértek elfoglalták helyeiket: Josh és L.L az első sorban voltak,míg Paul leghátul foglalt helyet. Josh és L.L beszélgetni kezdtek egymással,mivel volt még pár perc az óra kezdetéig.
-Mondd csak Josh, Paul nem haragszik,amiért velem ülsz egy padban és nem vele?
-Ugyan már L.L,Paul lenne az utolsó,aki egy ilyen kis apróságon megharagudna.
-Ezt jó tudni,de azért egy kicsit furán érzem magam emiatt.
-Ne érezd így magad,inkább válaszolhatnál egy kérdésemre.
-Mégis miféle kérdésre kellene felelnem?
-Arra,hogy ma este eljönnél-e velem moziba,majd utána vacsorázni?
-Ezt most vehetem úgy,hogy ez egy randevú kérés akar lenni?
-Nem, ez nem randevú, ez egészen más,ez csak egy... igen, ez egy randevú kérés akart lenni, de ahogy elnézem elég pocsékul sikerült.
Josh lehajtotta fejét, majd elpirult. Nagyon megszégyellte magát és várta a lány válaszát. Néma csend lett úrrá, melyet L.L nevetése tört meg.
-Ugyan már Josh, nem kell így elpirulni,nagyon vicces vagy és nagyon bírlak. Volt ennél rosszabb randevúra hívásom is. És a kérdésedre a válaszom az,hogy igen. Szívesen elmennék veled ma este moziba.
Az ifjú Josh arcára mosoly ült, szívét elöntötte a boldogság.
-Rendben van! Akkor este nyolckor találkozzunk a mozinál!
A szívmelengető beszélgetésnek az iskola kopott,rekedt csengője vetett véget.Az óra elkezdődött,és néma csend lett úrrá az osztályon. Lassan teltek az órák, Josh fejében csak egyetlen dolog járt,méghozzá az,hogy egy csodálatos estét adhasson L.L számára. Amikor lejárt a tanítás megosztotta legjobb barátjával is a történteket,amit Paul boldogan fogad. Josh fejét már csak egy apró gondolat bosszantotta:mit kell tenni egy randevún?
Ebben a témában Paul sem lehetett segítségére, mivel ő sem volt jártas a randevúk terén. Az ifjú Josh egész délután gondolkodott, az internetről kezdett segítséget meríteni, ám nem járt túl nagy sikerrel. Arra gondolt,hogy olyantól kell tanácsot kérnie, aki már több randit is megélt. Josh ekkor a konyhába sietett,hogy kikérje Sara nagyi tanácsát.
-Mondd csak nagyi zavarhatlak egy pár percre?
-Persze Josh! Mondd csak el amit szeretnél.
-Hát az a helyzet nagyi,hogy úgymond randizni hívtam egy lányt,de ötletem sincs,hogy mit is kell egy randin csinálni. És mivel te már bizonyára túl estél ezen,így jártas vagy a témában,ezért a tanácsodat szeretném kérni,hogy mit is kellene csinálnom?
-Erre nagyon egyszerű a válasz. Csináld azt,amit mindig is csinálni szoktál,légy Josh. Egy lány nem arra kiváncsi,hogy kivé változol át egy randevú erejéig,hanem arra,hogy milyen vagy valójában. Ő arra kiváncsi,hogy milyen vagy te,mint Josh. Add önmagad és semmi rossz nem történhet.
Josh arcát elöntötte a csodálkozás. Csodálkozott,hogy honnan tud nagyanyja minden kérdésre ilyen bölcsen válaszolni.
-Mondd csak nagyi,hogy lehet,hogy te mindenre tudod a választ?
-Nem Josh. Nem tudom mindenre a választ, én csak rávezetlek a válaszra, de a választ neked kell megadnod, ez a te döntéseiden alapszik.
Josh megköszönte nagyanyjának a bölcs szavakat, majd szobájába ment és ott készült tovább a nagy estére.
Eljött az idő. Josh útnak indult a mozi felé,ahol találkozni kell nagy szerelmével. L.L már a mozi bejáratánál várt,majd mikor Josh is megérkezett akkor bementek és elfoglalták helyeiket. A moziban éppen egy romantikus filmet forgattak,amelyet Josh nem igazán tudott követni, mivel tekintete végig L.L gyönyörű arcára szegeződött. Josh számára csak egyetlen mondat maradt meg a filmből,amely a film végén hangzott el: "Minden,amiben téged látlak"
A film végeztével a két fiatal vacsorázni indult, és aki East Port városában vacsorázni megy az csak egyetlen helyen köthet ki,amely a Teresa. Ez volt a város legjobb étterme, amelyben a legfinomabb ételeket készítették el. Josh és L.L tehát betértek a Teresaba,ahol végignézték az étlapot,majd döntöttek arról,hogy mit is ennének meg. L.L spagettit rendelt, míg Josh sült halat és salátát. Vacsora közben beszélgetésbe elegyedtek.
-Mondd csak L.L,mi szeretnél lenni,miután befejezted a sulit?
-Nem gondolkoztam még el ezen igazán,de amit igazán szeretnék az az,hogy elismert író lehessek,ugyanis nagyon szeretek írni. Na és te,mi szeretnél lenni?
-A nagyanyám szerint az lenne a legjobb,ha ügyvéd,vagy bíró lennék,de én szívesebben lennék orvos, mivel szeretnék az embereken segíteni.
-Ez nagyon szép gesztus Josh.
-Köszönöm. Van-e háziállatod otthon?
-Igen. Az apám tavaly születésnapomra vett nekem egy papagájt, a neve Néró. Neked van háziállatod?
-Volt egy kutyám,akit nem sokkal a szüleim halála után gázolt el egy részeg sofőr. Annyira megszerettem, hogy azóta képtelen vagyok arra, hogy más állatot tartsak.
-Ezt szomorúan hallom. Bizonyára nagyon nehéz volt őt elengedni.
-Igen, de szerencsére Sara átsegített ezen a traumán.
-Ki az a Sara?
-Ő a nagyanyám. Mondd csak L.L mi az ami téged a legboldogabbá tesz?
-Az, ha valaki odafigyel rám és törődik velem. A film a moziban pontosan erről szólt, hogy milyen fontos megbecsülni egy lányt. Vagyis nekem ez esett le, de lehet tévedek, neked mi a véleményed róla?
Az ifjú Josh erre a kérdésre remegni kezdett,hiszen végig csak L.L gyönyörű arcát figyelte, s így nem maradt ideje a filmre koncentrálni.
-Természetesen nekem is ez esett le a film vége után.
-Josh! Láttam,hogy végig engem bámultál és nem a filmet,amely jól esett, de mégis miért?
Josh erre a kérdésre nem tudott válaszolni, nem jöttek elő a szavak a nyelvéből.
-Na és téged mi az ami a legboldogabbá tesz Josh?
Josh elgondolkodott azon,hogy mit feleljen,majd eszébe jutott a film végén elhangzott utolsó mondat.
-Azért bámultalak téged, mert a gyönyörű arcod csapdába ejtette a szemem ezért nem tudtam végig a filmre koncentrálni, de megpróbáltam. És hogy mi tesz engem a legboldogabbá? Nagyon egyszerű a válasz:Te, és minden amiben téged látlak.
L.L arcára mosoly ült,boldogság járta át a szívét a hallottaktól,Josh szavai mélyen megérintették. Csak úgy izzott a levegő körülöttük, majd Josh a lány felé hajolt,hogy megcsókolja. L.L is Josh felé hajolt,de az utolsó pillanatban elkapta ajkát Josh ajkától.
-Ne haragudj Josh, de ez nekem még túl korai!
-Sajnálom, csak elragadott a késztetés,hogy megcsókoljalak.Nem akartalak kellemetlen helyzetbe hozni.
-Nem hoztál kellemetlen helyzetbe, de ez még csak az első randi volt és ezért még korai.Talán a következő randik valamelyikén erre is sor kerül.
-Igazad van,de tudd,hogy nagyon kitartó vagyok.
-Remélem is,mert szörnyen mérges lennék ha nem lennél az.
A történteken jót nevettek,majd miután kifizették a vacsorát taxit hívtak,majd mindketten haza tértek.

Az utolsó két napWhere stories live. Discover now