Véres kezdetek

1 0 0
                                    

Egy hete már annak,hogy Josh és Paul útjai végleg elváltak, valamint egy hete már,hogy elcsattant az első csók Josh és L.L között. Paul mindennapjait az edzéssel tölti, valamint új barátaival,akikkel az utcán füveznek,isznak és cigarettáznak. Paul egy teljesen új életet kezdett, amelyben nyoma sincs a régi visszahúzódó,lúzer fiúnak. A "No Mercy" egy teljesen új embert faragott belőle, akiből eltűnt a félelem és eltűnt minden érzés. Csak egyetlen szabály létezett számára, melyet mestere vert a fejébe: Nincs kegyelem!
Az ifjú Josh barátja elvesztése után még több időt töltött együtt szerelmével. Közös programokat szerveztek, foci meccsekre jártak és úgy éltek,mint egy átlagos szerelmes pár. Egyik nap L.L az interneten keresgélt, amikor is egy hirdetésre lett figyelmes. A városban megrendezésre kerül az első "Nincs kiút" nevű küzdőverseny. Több edzőterem neve is szerepelt a hirdetésben, többek közt a "No Mercy" is. A hirdetésben barátságos hangulat, kedves szurkolótábor, valamint sportszerű küzdelem volt kiírva, így L.L megmutatta Joshnak a hirdetést.
-Mit szólnál hozzá,ha elmennénk erre a versenyre? A leírtak alapján elég jól hangzik, valamint szurkolhatnánk Paul csapatának, ez biztosan jól esne neki.
-Nem is tudom L.L, Paul a legutóbbi beszélgetésünk során elég világosan megmondta,hogy többet nem szeretne látni.
-Igen,de ezzel szerezhetnénk nála egy jó pontot.
-Végülis mit veszíthetünk vele, egy próbát megér.
A versenyre aznap este került sor a város egyik elhagyatott negyedében,ahol már csak egy pár hajléktalan sétált jobbra-balra. Josh és L.L a helyszínre érve döbbenten vette tudomásul,hogy semmi sem olyan,mint ami a hirdetésben állt. Részeg, agresszív szurkolók, vérre menő harc, valamint egy igen erős szabály. A szabály,mely nyíltan kimondja, hogy minden küzdelem kiütésig,feladásig, vagy halálig tart. Minden küzdelem után a győztes tovább jut,majd egy új ellenféllel néz szembe.
Az első mérkőzésen két számukra ismeretlen harcos állt ki a közönség elé. Josh és L.L több harcot is végig nézett, melyeken akadtak elég súlyos sérülések: orr törés, borda törés, vagy éppen lenyelt fogak. A következő mérkőzésen Paul lépett a küzdőtérre, valamint ellenfele, aki kicsit sem hasonlított harcosra. A fiú alig lehetett 16 éves, vékony kezei, valamint törékeny teste volt; össze-vissza 40 kilogramm lehetett. A mérkőzés vezetője engedélyt adott a kezdésre, de még mielőtt ez megtörtént volna Paul a közönség felé tekintett, ahol kiszúrta régi barátját és annak szerelmét. Paul ettől még jobban tűzbe jött, mivel még mindig benne volt a Josh iránti megvetés.
Elkezdődött a harc. Paul nem sok esélyt adott ellenfelének, mert rögtön szapulni kezdte őt . Alig telt el az első két perc, az ellenfél már véresen tengett-lengett a ringben. Paul egy mozdulattal elkapta ellenfele vállát, majd arra készült, hogy eltörje azt, de ekkor ellenfele feladta a mérkőzést. Paul ott állt, kezében a fiú vállával, majd a közönség felé tekintett.
-Nincs kegyelem!- ezt ordították kórusban a drukkerek.
-Nincs kegyelem-mondta Paul halkan ellenfelének.
Ebben a pillanatban Paul hatalmasat rántott az ifjú srác vállán, amely azonnal eltört. Ezek után az elhagyatott negyed a fiú ordításától hangzott. Josh ki kerekedett szemekkel, döbbenten nézte végig a történteket, nem tudta elhinni, hogy ez a szörnyeteg itt előtte Paul. Látva azt, hogy senki nem törődik a szegény fiúval, Josh és L.L berohantak a ringbe, majd a városi kórházba vitték a szegény srácot.
Miután Josh és L.L elhagyta a helyszínt,Paul büszkén fordult a közönség felé, akik az ő nevet kiáltották. A nagy rivaldafénynek a meccs bírója vetett véget.
-Egy kis figyelmet kérnék!- kezdte mondandóját-A mérkőzés győztese nem más,mint Paul!
A közönség egy emberként éltette Pault, de nem sokáig,mert a bíró folytatta mondandóját.
-De mivel az előző mérkőzésen az ellenfél előbb adta fel a mérkőzést,mint ahogy ezen baleset bekövetkezett, így a versenybírák ezen mozdulatot feleslegesnek, sportszerűtlennek tartják. Éppen ezért úgy döntöttek,hogy Paul a következőkben nem léphet ringbe ezen a versenyen,vagyis kizárják.
Paul ügyet sem vetett rájuk,mivel tudta,hogy a többi ellenfél is ugyanolyan gyenge,mint az első , így nincs értelme folytatni,majd ,mint aki jól végezte dolgát odébb állt a kihalt negyedből.
Josh és L.L miután kórházba vitték a fiút és megbizonyosodtak arról,hogy jól van hazamentek. Útközben hazafelé L.L orra egyszerre csak vérezni kezdett, amelyet egyikük sem vett komolyan. Azt hitték,hogy nyilván csak egy kisebb rendellenesség,amely ártalmatlan. Miután hazaértek L.L vérzése,még mindig nem akart szűnni, ezért megmutatta édesapjának is. Az apja megnyugtatta, hogy nincs semmi komoly baja, ez csak egy egyszerű orrvérzés, ami bárkivel megeshet, majd jó éjszakát kívánt lányának és szobájába ment. A szobája felé menet betért irodájába is, ahol az asztal fiókból elővette elhunyt édesanyja orvosi papírjait. L.L nagyanyját egy súlyos szívbetegség vitte el,a Kardiomiopáthia. Nagyanyjánál is kisebb orrvérzésekkel kezdődött minden, majd túl későn vették észre, hogy mi is a baj valójában. Éppen ezért L.L apja úgy dönt, hogy reggel iskola helyett elviszi lányát egy kivizsgálásra.
Másnap reggel ébredés után Josh arra lesz figyelmes, hogy egy üzenet érkezett telefonjára. Az üzenetet L.L küldte, amiben az áll, hogy édesapjával egy hétre elutazott személyes okokból és, hogy nagyon szereti Josht.
Josh válaszul azt írta,hogy ő is nagyon szereti és hiányozni fog. Mindezek után Josh megreggelizett,majd elindult az iskolába. Az iskolába érve Josh egyedül érezte magát. Nem volt vele sem élete szerelme, sem egykori barátja. Paul átnézett rajta, mintha ott sem lenne. Josh egyedül töltötte a szüneteket az iskola folyosóján,és aki egyedül ücsörög az iskolai folyosón az könnyen szemet szúrhat a zsarnok Dirk számára. Így történt ez Josh esetében is. Dirk és bandája észrevette az egyedül levő Josht,majd odamentek hozzá.
-Nézzenek oda, kit látnak szemeim,csak nem a mi kis hősünk?
-Szállj le rólam Dirk. Így is épp elég zűrös napom van.
-Zűrös a napod? Csak nem a kis örömlány áll a háttérben.- utalt L.L-re
-Ne merj így beszélni róla,különben.
-Különben mi lesz ? Halálra untatsz minket?Tudod a múltkor szerencséd volt,hogy hallgattál a kis libádra, de most talán nem leszel ilyen szerencsés.- majd megütötte Josht, aki a földre esett.
Ekkor a háttérben megjelenik Paul,aki figyelemmel követi az eseményeket.
-Tudod Josh én szeretek másokat verni, de tudnod kell,hogy ki a főnök a suliban, ezért egy kis tiszteletet kell tanítanom neked.
Majd újra megütötte a földön lévő Josht.
-A kis puszipajtásod sem tudta,hogy tiszteletet kell adnia nekem,ezért neki is bele kellett vernem a fejébe. Apropó,hol van most az a kis nyálgép, mert neki is tartozom még egy kis neveléssel.
-Ne merészeld így nevezni a barátomat.-majd egy pofont vágott le Dirknek.
-Ezt nagy hiba volt megtenned Josh.
Dirk és bandája rúgni-verni kezdték Josht, A háttérben Paul mindent látott és hallott, majd gondolkozni kezdett,hogy miért védi őt Josh,hiszen már nem barátok. Sem Josh,sem pedig Dirk nem láthatta a háttérben levő Pault, így nem tudhatták,hogy ott van.
-Utoljára kérdem szép szóval Josh-mondta Dirk,- hol van a nyúl szívű Paul?
-Itt vagyok Dirk-lépett elő a háttérből Paul.- talán valami problémád van velem te zsírgép?
-Minek neveztél engem? Ezért most ismét beléd fogom verni a tiszteletet.
-Én a helyedben nem tenném Dirk-szólt közbe a vérben fekvő Josh.
-Miért ne tenném?
-Azért,-vágott közbe Paul.-mert ez nagyon más lesz,mint a múltkori.
Dirk neki rontott Paulnak, majd felemelve kezét meg akarta ütni őt. Paul egy mozdulattal elkapta Dirk kezét,majd hátra csavarta a hátáig. A sikeres mozdulat után elkapta Dirk fejét,majd a folyosó falának kezdte azt csapkodni,amely a felismerhetetlenségig el deformálódott. Dirk a földre zuhant,eszméletét vesztette,majd ott feküdt saját vérében. Bandája,látva hogy Dirk ki feküdt,hamar eliszkolt onnan. Az iskolai diákok fellélegezhettek,hiszen a zsarnok uralma megtört felettük. Paul miután elintézte a zsarnokot Josh felé tekintett.
-Köszönöm,hogy segítettél Paul!
-Nem miattad tettem,hanem magam miatt. Felőlem verhettek volna egész nap,az sem érdekelt volna, de aztán megsértett engem és ezt nem engedem senkinek.
Beszéde után Paul ott hagyta a vérében fekvő Josht, majd tovább állt.
Josh összeszedve maradék erejét feltápászkodott a földről, majd szomorúan,magányosan elindult az iskolai orvos felé, hogy ott ellássák sérüléseit,majd miután ez megtörtént csalódottan elindult haza.

Az utolsó két napWhere stories live. Discover now