Mindig melletted álltam!

2 0 0
                                    

Miután megtörtént az első randevújuk, Josh és L.L egyre több időt töltöttek együtt. Ketten lógtak egész nap az iskolában, majd miután lejárt a tanítás délutánjaikat is kettesben töltötték. Filmet néztek, vacsorázni jártak, buliztak. Mindenki boldognak tűnt,mindenki,kivéve Pault. Miután legjobb barátja szerelmével töltötte mindennapjait ő ismét egyedül maradt. Minden visszakerült a régi kerékvágásba, újra ő lett az iskola lúzere, szünetekben elfoglalta régi helyét a folyosó végén levő magányos sarkot,ahol senki nem veszi figyelembe őt. Senki,kivéve az iskola legnagyobb szekálógépe,Dirk, s annak bandája. Paul újra Dirk céltáblájának közepére került,aki minden nap megszégyenítette a többi diák előtt. Egyik ilyen alkalomkor Paul éppen figyelemmel kísérte,amint Josh és L.L egymással beszélgetnek a folyosó másik végén. Ekkor jelent meg Dirk es annak bandája, akik gúnyolódni kezdtek vele.
-Nézzétek fiúk, anyuci kis kedvence megint a sarokban ücsörög! Csak nem pelenkát szeretnél itt cserélni?- kiáltotta mindenki hallatára Dirk.
- Szállj le rólam Dirk. Nincs kedvem hallgatni sem a te szövegedet, sem a csicskásaid szövegét.
-Nézzünk oda,hogy felvágták a kislány nyelvét. Talán egy kis tiszteletre kellene tanítanunk téged. Nem fiúk?
Dirk bandája igenlően bólogatott, majd egy emberként rá rontottak Paulra. Ütni,verni kezdték, fejét a falhoz csapdosták. Az üvöltő Paul hangjára figyelt oda Josh és L.L. Josh látva, hogy barátját ütik teljesen kiborult. Fejét elöntötte a düh,majd megfutamodott Dirk bandája felé.
-Héj Dirk! Kemény legénynek érzed magad? Mert nem tűnsz annak,ha a bandád hátába rejtőzöl el.
-Nahát! Megjött a kislány barátnője is. Remélem kétszer is meggondoltad, amit mondtál,mert most nagyon csúnyán fogsz járni.
Dirk szavain Josh elgondolkodott. Testén úrrá lett a félelem, kezei remegni kezdtek. Tudta,hogy semmi esélye Dirk es bandája ellen, de nem akarta cserben hagyni Pault. Ökölbe szorította mindkét kezét, majd már éppen ütésre lendítette volna kezét, amikor is L.L jelent meg mellette.
-Kérlek Josh ne tedd ezt! Csúnyán elfognak verni téged is.
-Nem hagyhatom ennyiben,hogy bántottak Pault. Tennem kell érte valamit.
-És tenni is fogunk érte,de az nem segít rajta,ha téged is helyben hagynak.
L.L szavai bár fájóan hangzottak, de igaza volt, így Josh hátat fordított Dirknek és bandájának, majd L.L társaságában elhagyta a folyosót. Ekkor még meg sem fordult a fejében,hogy nem csak a zsarnoknak és bandájának fordított hátat,hanem hátat fordított a földön fekvő,vérében fürdő Paulnak is.Paul végignézte,ahogy legjobb barátja elsétál L.L oldalán. Szemei könnyben úsztak,de nem a verés okozta fájdalom miatt könnyezett,hanem mert hátat fordított neki az az ember, akit a legjobban szeretett,akit egykor legjobb barátjának nevezett. Miután megunták Paul verését, feladták neki a leckét.
-Ez a verés legyen annak a szimbóluma,hogy tudd,hogy mindig meg kell adni az erősebbnek a tiszteletet. Remélem a következőkben nem lesz szükség az effajta nevelésre. Megtanultad a leckét kislány?
Paul lelki világa teljesen összetört, csak nézett ki magából, szívét teljesen átjárta a csalódottság és a gyűlölet. Miután össze rakta magában,hogy Josh elárulta őt, csalódott arccal csak ennyit felelt:
-Igen! Egy életre megtanultam.
Miután Dirk és bandája tovább állt, Paul összeszedve minden erejét felállt a földről, majd elindult a mosdó felé, hogy arcáról lemossa saját vérét. Miközben vérét mosta,Paul a tükörbe nézett. Szemei még mindig könnyeztek, nehezen tudta feldolgozni azt, hogy legjobb barátja hátat fordított neki. Egyszer csak könnyei elfogytak, abba hagyta a sírást. Ökölbe szorította kezeit, majd dühös tekintettel beütötte az előtte elhelyezkedő tükröt, majd fogadalmat tett magának: ez volt az utolsó alkalom,hogy valaki sírni látta őt, ez volt az utolsó alkalom, hogy valaki így ellátta a baját. Miután megtette fogadalmát, valamint ellátta sebeit elindult kifelé a mosdóból. A mosdó ajtaja előtt ott állt Josh és L.L. Josh,amint meglátta barátját rögtön segíteni akart neki
-Hála az égnek, hogy jól vagy Paul. Hogy érzed magad?- kérdezte Josh.
-Hogy érzem magam? Mondjuk úgy,hogy már nem is tudok érezni.
-Ennyire fájnak a sebeid?
-Igen! Ennyire fájnak a sebeim, de ezeket a sebeket te okoztad, amikor cserben hagytál,amikor elsétáltál előttem, mintha csak egy darab szemét lettem volna.
-Ez nem a Josh hibája- vágott közbe L.L.- én mondtam neki,hogy ezt tegye, ha valakit hibáztatni akarsz,akkor az én legyek.
-Nem! Ne gyertek nekem a kifogásaitokkal! Hátat fordítottál nekem Josh, hátat fordítottál a barátságunknak, ezt sosem fogom tudni megbocsátani neked.
-Paul! A barátságunk számomra a legfontosabb a világon!
-Mégis cserben hagytad!
-Kérlek Paul! Ne tedd ezt, mindig a legfontosabb voltál számomra.
-Mégis cserben hagytál!
-Mondd,hogyan tehetném ezt jóvá?
-Jóvá? Nem Josh! Ezt nem lehet jóvá tenni! Mindig melletted álltam! Segítettem visszanyerni életed szerelmének bizalmát, segítettem leküzdeni a depresszió okozta fájdalmat, kezet nyújtottam neked,mikor mindenki más elfordult tőled, mindezek ellenére te mégis hátat fordítottál nekem. Ezt sosem tudod jóvá tenni. Egy szebb jövőt kívánok neked Josh,de én ebben a jövőben nem szeretnék szerepelni. Ég veled.
-Ne Paul,kérlek várj! Beszéljük ezt..
Hiába Josh szavai, Paul még csak meg sem várta, hogy befejezze mondandóját,máris tovább állt. Végig haladt az iskola folyosóján egészen a kijáratig, ahol az ajtón kilépve hátra hagyta barátságát,hátrahagyta érzéseit és hátrahagyta barátjával közös múltját.
Este Josh és L.L a fiúnál filmeztek, filmnézés közben beszélgetni kezdtek.
-Hé, minden rendben?-kérdezte L.L
-Mindenben igaza volt Paulnak. Mindig számíthattam rá, bármi is volt a probléma ő mindig segített megoldani. Ezt most nagyon elszúrtam.
-Hát ez nagyrészt az én hibám is. Én voltam,aki lebeszélt arról, hogy odaállj mellé.
-Akkor ezt együtt szúrtuk el. Még szerencse, hogy te itt vagy velem L.L.
-Ez csak természetes Josh, erre valók a barátok.
-Tudod L.L, én mindig többként tekintettem rád, mint barát. Kérlek áruld el, hogy kölcsönös az érzés, vagy sem?
-Muszáj erre válaszolnom?
-Nem, csak tudni akartam volna mit is érzel irántam.
-Nem szeretnék válaszolni a kérdésre. Sokkal jobban szeretném inkább megmutatni mit is érzek.
Azzal magához húzta Josh fejét és végre elcsattant az a régen várt csók, amelyet az ifjú Josh minden nap megálmodott, amelyet minden nap leírt a naplójába, most végre ténylegesen megtörtént.
-Így érzek irántad Josh! Most már mindent tudsz!
-Mondd csak L.L lennél a barátnőm?
-Semmit sem tennék szívesebben.
Ezzel végérvényesen is sikerült megszerezni L.L szerelmét,amelyet már nagyon régóta várt az ifjú Josh.
Mindeközben,amíg Josh és L.L egymás társaságát élvezték, a szomszédos utcában lakó Paul számítógépe előtt ült, kezében egy üveg skót whisky, másik kezében pedig cigaretta volt. A számítógépen egy weboldal volt megnyitva, amelynek neve a "No Mercy" volt. Ez egy karate iskola,amely a városban található. Paul nagyokat húzott az üvegből, majd megszólalt mobilja. A telefonos beszélgetés után Paul felvette fekete kabátját, meg egyszer utoljára meghúzta az üveget,majd kilépett az ajtón. Az ajtóban már várták új barátai, majd együtt eltűntek az éjszaka sötétjében. Paul szobájában sötét lett, egyedül számítógépe világított halványan, amelyen a "No Mercy" weboldal volt megnyitva,melyen egyetlen mondat volt látható: "Jelentkezés elfogadva".

Az utolsó két napWhere stories live. Discover now