Jak obiecałam będzie teraz Toyota Supra.
Kurwa mać człowieku nie było gorszego pomysłu na rozdział no.... A tak w ogóle to skupię się tu na IV generacji supry tak jestem za leniwa by opisywać wcześniejsze generacje .
No dobra już dość mojego narzekania i szczerej chęci zajebania pomysłodawcy tego rozdziału (wiesz bez obrazy to tylko żart XD )
(Tak znowu moje badziewne zdjęcie supry z wystawy w salonie Toyoty w Krakowie XD)
Produkcję tej generacji zaczęto w 1990 roku i trwała do 2003.
Auto produkcji japońskiej. Ogólnie Japończycy mają bardzo dobrej jakości samochody.
Auto z segmentu G
2 Silnika Benzynowego:
R6 3,0 l 2JZ-GE
R6 3,0 l 2JZ-GTEOgólnie na rynku głównie japońskim występowały: R6 3,0 l 2JZ-GE o mocy 223 KM (164 kW) przy 5800 obr./min. i momencie obrotowym 280 Nm przy 4800 obr./min oraz jej turbodoładowany odpowiednik 2JZ-GTE o mocy 280 KM (206 kW) i momencie 431 Nm. Wersja turbo przygotowana na eksport miała silnik generujący 324 KM (239 kW) przy 5600 obr./min i moment obrotowy 427 Nm przy 4000 obr./min.
Maksymalna prędkość tych co były na eksport została ograniczona elektronicznie do 250km/h a te na rynku japońskim mogły wyciągać max 180 km/h. Ehh te japońskie przepisy. Pojebane...Wersja turbo miała 2 dość duże hamulce z 4 tłoczkowymi zaciskami z przodu. Znów z tyłu z 2 tłoczkowymi z tyłu, chłodnicą dyferencjału, aktywnym spoilerem, z zewnątrz wlotem powietrza na masce silnika.
Zamontowany był tu układ twin-turbo
6- biegowy manual a automat miał tylko 4 biegi.
Moim zdaniem ten automat powinien nie istniećNa tylnej osi zastosowano dryf typu Torsen
Tyle o środku a tak z zewnątrz to naprawdę ładne auto ale brakuje mu czegoś... Oczywiście po tuningu wygląda w cholerę lepiej no ale cóż nie będę marudzić .
Tak ogólnie to toyota ma bardzo dobre samochody. Wiem bo tak jakby jestem w posiadaniu Toyoty PROACE Verso.
Sam silnik 2,0 ma naprawdę niezłego kopa a pomyśleć co jest 3,0 turbo to kurde bez blokad czy czegoś w tym rodzaju to naprawdę mocny samochód. Tylko w cholerę żre paliwa no ale cóż jescze hondy nie przebił XDRadio toyoty mają zajebiste a kamera cofania to dno dna podzielone przez dno ale tu nie o matkowozie mowa XD
CZYTASZ
Motoryazjca - ciekawostki, recenzje itp.
Non-FictionNo tutaj będą pojawiać się różne rzeczy związane z motryzacją głównie z samochodami. Ja tu wyrażam często własne zdanie na temat samochodów czy innych spraw z tym związanych. Szanuje zdanie każdego i możecie się śmiało wypowiadać na ten temat ^^