Kochanie nawet tu kurwa nie wchodź . Nie mam zamiaru potem cię uspokajać i tłumaczyć jak mojej matce na czym polega pamięć o zmarłych.
Dobra dziś rozdział z troszkę innej beczki bo to nie będzie kolejna recenzja. Mianowicie chce odpowiedźeć trochę o dość uroczej tradycji związanej z nielegalnymi wyścigami jaka jest na moim zadupiu.
Więc wszystkie pieski proszę out . Żeby potem nikt na mnie nie zwalił niczego. Jeszcze chcę żyć xd
No więc tak. Nie jestem dokładnie pewna ale jakieś cztery lata temu zabił się pewien chłopak nie będę podawać z imienia i nazwiska.
Wiem że on był wielkim fanem motoryzacji i także się ścigał oczywiście nielegalnie. No ale tego można się było domyślić.Ojciec mi opowiadał jak widział go w mecie kiedy się zabił na motorze...
Po prostu to był zwykły dzień słońce smarzyło. Po prostu ojciec był u matki w biurze siedzieli sobie i widzieli jak kilka razu przejechał na ścigaczu pod ich oknami i w pewnym momencie słychać huk i wycie syren cóż zaledwie dwudziestoparoletni chłopak zginął na miejscu. Jechał z bardzo dużą prędkością. Cóż moim zdaniem piękna śmierć no ale tu nie o tym.
Cóż od tego momentu co roku na jego cześć palą gumę i driftują w miejscu gdzie on zginął. Czasem nawet dochodzi do wyścigów też na jego cześć. Piękna pamięć o nim. Szczerze też chciałabym by ktoś o mnie w ten sposób pamiętał.
Byłam także na jego grobowcu. Po prostu urocze to wszystko i jednocześnie. Na takiej dokładnej płycie jest wygrawerowana jego sylwetka i BMW jakim jeździł a obok tego stoi miniaturka motoru na którym się zabił. Ślicznie to wygląda.
Właśnie niedawno ojciec jechał późnym wieczorem obok tego miejsca i stały tam psy prubujac zatrzymać tych ludzi jednak pomimo tego tradycja została podtrzymana co jest piękne moim zdaniem
To tyle ... Nie piszę tu nic więcej bo będę beczeć .
CZYTASZ
Motoryazjca - ciekawostki, recenzje itp.
No FicciónNo tutaj będą pojawiać się różne rzeczy związane z motryzacją głównie z samochodami. Ja tu wyrażam często własne zdanie na temat samochodów czy innych spraw z tym związanych. Szanuje zdanie każdego i możecie się śmiało wypowiadać na ten temat ^^