brudna prawda o "czystych" hybrydach

36 4 0
                                    

No to w sumie definicja samochodu hybrydowego jest bardzo prosta po prostu jest silnik spalinowy i do tego samochód jest wyposażony w 1 lub więcej silników elektrycznych.

To akurat zależy od samochodu chociaż zazwyczaj jest tak że idą po najniższej linii oporu i przednia oś jest napędzana  spalinowo a tylna elektryczna.   

Samochody te są najlepsze na krótkich dystansach mało żrą i mają niezłego kopa przez silnik elektryczny ,którego osobiście nie pochwalam.

Jednak znam taki przypadek że pewna osoba pojechała gdzieś w sumie taki dalszy dystans i oczywiście baterie do wymiany, a samochód żre ponad 13 l benzyny bo jechał dosłownie na samej benzynie . To w sumie więcej niż honda CR-V która na codzień pochłania około 11 l maksymalnie . Jednak wracając do tematu to hybrydowe samochody nie nadają się na długie trasy . Najlepiej sprawdza się w mieście oraz na krótkich dystansach. Bo po długich to trochę nam portwel ostro może schudnąć. A oczywiście koncernu przedstawiają nam to jako coś super ekonomicznego oraz ekologicznego . Kurwa pieprzyć tą całą ekologię .

Więc hybrydy moim zdaniem nie najlepsze ani nie najbezpieczniej ekonomiczne rozwiązanie jeśli śmigasz po całym kraju.

Motoryazjca - ciekawostki, recenzje itp. Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz