𝖶𝗁𝖾𝗇 𝗐𝖾 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗈𝗇𝗅𝗒 10, 𝖨 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗐𝖺𝗌 𝗁𝗈𝗐 𝗐𝖾 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗋𝖾𝗆𝖺𝗂𝗇. 𝖶𝖾 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗉𝗎𝗋𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖺𝗉𝗉𝗒, 𝗇𝗈𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖻𝗋𝖾𝖺𝗄 𝗎𝗌. 𝖶𝖾 𝗐𝖺𝗅𝗄𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝖽𝖺𝗒, 𝗌𝗍𝗎𝖽𝗂𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝖾𝖺𝖼𝗁 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋'𝗌 𝗁𝗈𝗎𝗌𝖾𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗇𝖾𝖺𝗄𝖾𝖽 𝗈𝗎𝗍 𝗐𝗁𝖾𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗈𝗇𝖾 𝗈𝖿 𝗎𝗌 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗁𝖺𝗏𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝗁𝖺𝗋𝖽 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍.
𝖨𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝖬𝗂𝗄𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝖨 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇𝗌𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗋𝗅𝖽.
𝖲𝖺𝗍𝗎𝗋𝖽𝖺𝗒
𝖠𝗎𝗀𝗎𝗌𝗍 17𝗍𝗁 1988
11:35𝗉𝗆𝖨 𝗐𝗈𝗄𝖾 𝗎𝗉 𝗍𝗈 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗇𝗎𝗌𝗎𝖺𝗅. 𝖨𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝖺 𝖿𝖾𝖾𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖨 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽𝗇'𝗍 𝖽𝖾𝗌𝖼𝗋𝗂𝖻𝖾, 𝖺𝗅𝗆𝗈𝗌𝗍 𝖺𝗌 𝗂𝖿 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝖿𝖺𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝖻𝗎𝗍 𝖨 𝗐𝖺𝗌𝗇'𝗍.
𝖶𝗁𝖾𝗇 𝖨 𝗐𝗈𝗄𝖾 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗎𝗋𝗉𝗋𝗂𝗌𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝖼𝖺𝗋𝗋𝗂𝖾𝖽. 𝖬𝗒 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝗋𝖾𝗌𝗍𝖾𝖽 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝖼𝗁𝖾𝗌𝗍 𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗁𝖺𝗇𝖽𝗌 𝗀𝗋𝗂𝗉𝗉𝖾𝖽 𝗆𝗒 𝗅𝖾𝗀𝗌 𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍𝗅𝗒. 𝖨 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗍𝗈 𝗈𝗉𝖾𝗇 𝗆𝗒 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝗍𝗈 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝖬𝗂𝗄𝖾.
𝖧𝗂𝗌 𝗁𝖺𝗂𝗋 𝗍𝗂𝖼𝗄𝗅𝖾𝖽 𝗆𝗒 𝖼𝗁𝖾𝖾𝗄 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝗁𝖾 𝗍𝗈𝗈𝗄 𝖺 𝗌𝗍𝖾𝗉 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝖼𝖺𝗋𝗋𝗂𝖾𝖽 𝗆𝖾 𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗁𝖾𝖺𝖽𝗂𝗇𝗀.
𝖨 𝖻𝗋𝖾𝖺𝗍𝗁𝖾𝖽 𝗂𝗇 𝗌𝗁𝖺𝗋𝗉𝗅𝗒, 𝗋𝖾𝗆𝖾𝗆𝖻𝖾𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗌 𝗌𝖼𝖾𝗇𝗍 𝖺𝗌 𝖨 𝖿𝖾𝗅𝗍 𝗁𝗂𝗆 𝖽𝗋𝗈𝗉 𝗆𝖾 𝗌𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍𝗅𝗒, 𝗈𝗇𝖼𝖾 𝖨 𝖿𝖾𝗅𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝖾𝖺𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗌𝖾𝖺𝗍𝗌 𝖨 𝗈𝗉𝖾𝗇𝖾𝖽 𝗆𝗒 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝗊𝗎𝗂𝖼𝗄𝗅𝗒, 𝗆𝗒 𝗏𝗂𝗌𝗂𝗈𝗇 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗐𝗁𝖺𝗍 𝖻𝗅𝗎𝗋𝗋𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝗈𝗎𝗇𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝖺𝖽𝖺𝖼𝗁𝖾 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗆𝖺𝗄𝖾 𝗆𝖾 𝗇𝖺𝗎𝗌𝖾𝗈𝗎𝗌. 𝖨 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗌𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍𝗅𝗒 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝖾 𝖬𝗂𝗄𝖾 𝗍𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖺 𝖿𝖾𝗐 𝗉𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗋𝗎𝗇𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗌 𝗁𝖺𝗇𝖽𝗌 𝗍𝗁𝗋𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗁𝗂𝗌 𝖼𝗎𝗋𝗅𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗁𝗂𝗌 𝖿𝖺𝖼𝖾.
𝖧𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖺𝗇𝗀𝗋𝗒.
𝖮𝗇𝖼𝖾 𝗁𝖾 𝗍𝗎𝗋𝗇𝖾𝖽 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗍𝗈 𝖼𝗈𝗆𝖾 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝖺𝗋 𝖨 𝗋𝖾𝗆𝖾𝗆𝖻𝖾𝗋𝖾𝖽 𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝗁𝗒 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗆𝖺𝖽, 𝗐𝗁𝗂𝖼𝗁 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝗆𝖾 𝖿𝖾𝖾𝗅 𝗀𝗎𝗂𝗅𝗍𝗒 𝖻𝗎𝗍 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝗆𝗈𝗋𝖾 𝖿𝗈𝖼𝗎𝗌𝖾𝖽 𝗈𝗇 𝗐𝗁𝖾𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗈𝗋 𝗇𝗈𝗍 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖽𝗂𝖾.
YOU ARE READING
𝗪𝗼𝗿𝗹𝗱 𝘁𝗼 𝗖𝗼𝗺𝗲- Mileven
FanfictionTHIS STORY BELONGS TO @littlebodybigheart49 ALL CREDIT GOES TO HER