𝖶𝗁𝖾𝗇 𝖤𝗅 𝗈𝗉𝖾𝗇𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋, 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗁𝗈𝖼𝗄𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝖾 𝖬𝗂𝗄𝖾 𝗌𝗍𝖺𝗇𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾, 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖿𝗅𝗈𝗐𝖾𝗋𝗌, 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝖼𝗎𝗍𝖾 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾 𝗆𝗈𝗏𝗂𝖾𝗌.
𝖬𝗂𝗄𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖺 𝖻𝗅𝗎𝗌𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗆𝖾𝗌𝗌, 𝖤𝗅 𝗐𝖺𝗌 𝗂𝗇 𝗁𝖾𝗋 𝗉𝖺𝗃𝖺𝗆𝖺𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝗁𝖺𝗂𝗋 𝗎𝗉 𝗂𝗇 𝖺 𝗆𝖾𝗌𝗌𝗒 𝖻𝗎𝗇, 𝗌𝗁𝗈𝗐𝗂𝗇𝗀 𝗈𝖿𝖿 𝗁𝖾𝗋 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝗆𝗈𝗋𝖾. 𝖭𝗈 𝗆𝖺𝗍𝗍𝖾𝗋 𝗐𝗁𝖺𝗍, 𝗁𝖾 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍 𝗌𝗁𝖾 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖻𝖾𝖺𝗎𝗍𝗂𝖿𝗎𝗅.
"𝖢𝖺𝗇 𝖨 𝖼𝗈𝗆𝖾 𝗂𝗇?" 𝖬𝗂𝗄𝖾 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝖿𝖾𝗅𝗍 𝗁𝗂𝗌 𝗁𝖺𝗇𝖽𝗌 𝖻𝖾𝖼𝗈𝗆𝖾 𝗌𝗐𝖾𝖺𝗍𝗒.
𝖤𝗅 𝗈𝗉𝖾𝗇𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋, 𝖺𝗅𝗅𝗈𝗐𝗂𝗇𝗀 𝖬𝗂𝗄𝖾 𝗍𝗈 𝖼𝗈𝗆𝖾 𝗂𝗇𝗌𝗂𝖽𝖾. 𝖤𝗅 𝖻𝗋𝗎𝗌𝗁𝖾𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝗉𝖺𝗇𝗍𝗌 𝗈𝖿𝖿 𝗌𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍𝗅𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝖿𝗂𝗑𝖾𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝗌𝗁𝗂𝗋𝗍 𝖺 𝖻𝗂𝗍. 𝖨 𝗆𝖾𝖺𝗇, 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌𝗇'𝗍 𝖾𝗑𝗉𝖾𝖼𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗀𝗎𝖾𝗌𝗍𝗌. 𝖲𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗍𝗋𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖿𝗂𝗇𝗂𝗌𝗁 𝗎𝗉 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝗅𝖺𝗌𝗍 𝗆𝗂𝗇𝗎𝗍𝖾 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀𝗌 𝖿𝗈𝗋 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅. 𝖳𝗁𝖾𝗒 𝗁𝖺𝖽 𝖺 𝗆𝗈𝗇𝗍𝗁 𝗅𝖾𝖿𝗍, 𝖺𝗇𝖽 𝖤𝗅 𝖿𝖾𝗅𝗍 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝗋𝗎𝗌𝗁𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗍𝗈𝗆𝗉𝖾𝖽 𝗈𝗇.
"𝖭𝗈𝗍 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖨 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗆𝗂𝗇𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋𝖾, 𝖻𝗎𝗍 𝗐𝗁𝗒 𝖺𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎?" 𝖤𝗅 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗌 𝗌𝗁𝖾 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝗁𝖾𝗋 𝗐𝖺𝗒 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗍𝗈 𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖬𝗂𝗄𝖾 𝗐𝖺𝗌, 𝗌𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗍 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖺𝗋𝗌𝗍𝗈𝗈𝗅 𝖺𝗌 𝖬𝗂𝗄𝖾 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗌𝗍𝖺𝗋𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗁𝖾𝗋.
"𝖨'𝗏𝖾 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄𝗂𝗇𝗀, 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗎𝗌" 𝖬𝗂𝗄𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝖺𝗌 𝖤𝗅 𝖿𝖾𝗅𝗍 𝗁𝖾𝗋 𝗁𝖾𝖺𝗋𝗍 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍 𝗍𝗈 𝗌𝗉𝖾𝖾𝖽 𝗎𝗉.
"𝖮𝗁" 𝖤𝗅 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝖺𝗌 𝗁𝖾𝗋 𝗆𝗂𝗇𝖽 𝗐𝖺𝗌 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝗋𝗈𝗎𝗀𝗁 𝖺 𝗐𝗁𝗈𝗅𝖾 𝖻𝗎𝗇𝖼𝗁 𝗈𝖿 𝗌𝖼𝖾𝗇𝖺𝗋𝗂𝗈𝗌 𝗈𝗇 𝗁𝗈𝗐 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖼𝗈𝗇𝗏𝖾𝗋𝗌𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗀𝗈, 𝖿𝗈𝗋 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝗋𝖾𝖺𝗌𝗈𝗇, 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗇𝗈 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝗈𝗇𝖾𝗌.
"𝖳𝗁𝖺𝗍 𝖿𝗂𝗀𝗁𝗍, 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖺𝗐𝖿𝗎𝗅 𝖿𝗂𝗀𝗁𝗍 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗍𝗁𝖾𝗇" 𝖬𝗂𝗄𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝖻𝖾𝗀𝗂𝗇 𝗍𝗈 𝗐𝖺𝗅𝗄 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗄𝗂𝗍𝖼𝗁𝖾𝗇, 𝗍𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗁𝗂𝗌 𝗁𝖺𝗇𝖽𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗆𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗌 𝗐𝗈𝗋𝖽𝗌 𝗍𝗋𝗎𝖾.
"𝖳𝗁𝖺𝗍 𝗌𝗍𝗎𝗉𝗂𝖽 𝖿𝗂𝗀𝗁𝗍, 𝗋𝗎𝗂𝗇𝖾𝖽 𝗎𝗌. 𝖤𝗅, 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗍𝗎𝗉𝗂𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗇𝗈𝗍 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗌𝗍𝖺𝗍𝖾 𝗈𝖿 𝗆𝗂𝗇𝖽, 𝖨 𝗁𝗎𝗋𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝖻𝖺𝖽, 𝖾𝗆𝗈𝗍𝗂𝗈𝗇𝖺𝗅𝗅𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝗁𝗒𝗌𝗂𝖼𝖺𝗅𝗅𝗒, 𝖨'𝗆 𝗇𝗈𝗍 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗌𝗎𝗋𝖾 𝗐𝗁𝗒 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝗐𝖺𝗇𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖻𝖾 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽𝗌 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗆𝖾, 𝖻𝗎𝗍 𝖨 𝗐𝖺𝗇𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝖼𝗈𝗆𝖾 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝖼𝗈𝗇𝖿𝖾𝗌𝗌 𝖺 𝖿𝖾𝗐 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀𝗌 𝗍𝗈 𝗒𝗈𝗎, 𝗂𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗅𝗅𝗈𝗐 𝗆𝖾"
YOU ARE READING
𝗪𝗼𝗿𝗹𝗱 𝘁𝗼 𝗖𝗼𝗺𝗲- Mileven
FanfictionTHIS STORY BELONGS TO @littlebodybigheart49 ALL CREDIT GOES TO HER