𝖬𝗈𝗇𝖽𝖺𝗒 𝗋𝗈𝗅𝗅𝖾𝖽 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝖿𝖺𝗌𝗍𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖺𝗇 𝖨 𝗐𝖺𝗇𝗍𝖾𝖽 𝗂𝗍 𝗍𝗈. 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝗎𝗇𝖿𝗈𝗋𝗍𝗎𝗇𝖺𝗍𝖾𝗅𝗒 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝗀𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽𝖾𝖽 𝖻𝗎𝗍 𝖧𝗈𝗉 𝗁𝖺𝖽 𝖺𝗍 𝗅𝖾𝖺𝗌𝗍 𝖺𝗅𝗅𝗈𝗐𝖾𝖽 𝗆𝖾 𝗍𝗈 𝗁𝖺𝗇𝗀 𝗈𝗎𝗍 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖶𝗂𝗅𝗅 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗎𝗉𝖼𝗈𝗆𝗂𝗇𝗀 𝗐𝖾𝖾𝗄𝖾𝗇𝖽.
𝖨 𝗌𝗁𝗎𝗍 𝗆𝗒 𝖺𝗅𝖺𝗋𝗆 𝗈𝖿𝖿 𝖺𝗇𝖽 𝗅𝖺𝗓𝗂𝗅𝗒 𝗀𝗈𝗍 𝗎𝗉 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗆𝗒 𝖻𝖾𝖽, 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖨 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗂𝗓𝖾𝖽 𝗐𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖨 𝗁𝖺𝖽 𝗍𝗈 𝗌𝗉𝖾𝗇𝖽 6+ 𝗁𝗈𝗎𝗋𝗌 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖬𝗂𝗄𝖾, 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗎𝗇𝖿𝗈𝗋𝗍𝗎𝗇𝖺𝗍𝖾𝗅𝗒 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇, 𝗐𝖾 𝗁𝖺𝖽 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌 𝗍𝗈𝗀𝖾𝗍𝗁𝖾𝗋.
𝖨 𝗁𝖾𝖺𝖽𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖺𝗍𝗁𝗋𝗈𝗈𝗆 𝗍𝗈 𝗍𝖺𝗄𝖾 𝖺 𝗌𝗁𝗈𝗐𝖾𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝖻𝗋𝗎𝗌𝗁 𝗆𝗒 𝗍𝖾𝖾𝗍𝗁. 𝖮𝗇𝖼𝖾 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝖽𝗋𝖾𝗌𝗌𝖾𝖽, 𝖨 𝗀𝖺𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾𝖽 𝗆𝗒 𝖻𝗈𝗈𝗄𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖾𝖺𝖽𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗄𝗂𝗍𝖼𝗁𝖾𝗇, 𝖧𝗈𝗉 𝗁𝖺𝖽 𝖺𝗅𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒 𝗅𝖾𝖿𝗍 𝖿𝗈𝗋 𝗐𝗈𝗋𝗄, 𝗐𝗁𝗂𝖼𝗁 𝗅𝖾𝖺𝗏𝖾𝗌 𝗆𝖾 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄, 𝗁𝖾'𝗌 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝗆𝖺𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝖽𝗈𝖾𝗌𝗇'𝗍 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝖾 𝗆𝖾 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗇𝗈𝗐, 𝗌𝗂𝗇𝖼𝖾 𝗁𝖾 𝗎𝗌𝗎𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗅𝖾𝖺𝗏𝖾𝗌 𝖺𝗇 𝗁𝗈𝗎𝗋 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋 𝖨 𝖽𝗈.
𝖨 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗅𝗈𝖼𝗄 𝖺𝗇𝖽 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗂𝗓𝖾𝖽 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖻𝖾 𝗅𝖺𝗍𝖾 𝗂𝖿 𝖨 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗅𝖾𝖺𝗏𝖾 𝗇𝗈𝗐.
𝖴𝗌𝗎𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝖬𝗂𝗄𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝖨 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗈𝗇 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝗍𝖾𝗋𝗆𝗌, 𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗎𝗌𝗎𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗉𝗂𝖼𝗄 𝗆𝖾 𝗎𝗉. 𝖡𝗎𝗍, 𝗇𝗈𝗐 𝖨'𝗆 𝗈𝗇 𝗆𝗒 𝗈𝗐𝗇.
𝖶𝗁𝗂𝖼𝗁 𝗂𝗌 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖻𝖾𝖼𝗈𝗆𝖾 𝖺 𝗋𝖾𝗀𝗎𝗅𝖺𝗋 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀.
𝖶𝗁𝖾𝗇 𝖨 𝗀𝗈𝗍 𝗍𝗈 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅, 𝖣𝗎𝗌𝗍𝗂𝗇, 𝖫𝗎𝖼𝖺𝗌, 𝖶𝗂𝗅𝗅 𝖺𝗇𝖽 𝖬𝗂𝗄𝖾 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗁𝖺𝗇𝗀𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗎𝗍 𝗇𝖾𝖺𝗋 𝗈𝗎𝗋 𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍 𝗉𝖾𝗋𝗂𝗈𝖽 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌, 𝖬𝖺𝗑 𝗅𝖾𝖿𝗍 𝗍𝗈 𝗀𝗈 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖺𝗍𝗁𝗋𝗈𝗈𝗆, 𝗌𝗈 𝖨 𝗅𝗎𝖼𝗄𝗂𝗅𝗒 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗍𝗈 𝖽𝖾𝖺𝗅 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗁𝖾𝗋 𝗈𝗋 𝗁𝖾𝗋 𝗆𝗎𝗋𝖽𝖾𝗋𝗈𝗎𝗌 𝗀𝗅𝖺𝗋𝖾𝗌.
𝖮𝗇𝖼𝖾 𝖶𝗂𝗅𝗅 𝖺𝗇𝖽 𝖣𝗎𝗌𝗍𝗂𝗇 𝗌𝖺𝗐 𝗆𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗂𝗆𝗆𝖾𝖽𝗂𝖺𝗍𝖾𝗅𝗒 𝖼𝖺𝗆𝖾 𝗎𝗉 𝗍𝗈 𝗆𝖾 𝗀𝗂𝗏𝗂𝗇𝗀 𝗆𝖾 𝖺 𝗁𝗎𝗀.
"𝖧𝗈𝗉 𝖿𝗂𝗇𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗅𝖾𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗈𝖿𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝗈𝗈𝗄?!" 𝖶𝗂𝗅𝗅 𝖾𝗑𝖼𝗅𝖺𝗂𝗆𝖾𝖽 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾𝖽 𝖻𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍.
YOU ARE READING
𝗪𝗼𝗿𝗹𝗱 𝘁𝗼 𝗖𝗼𝗺𝗲- Mileven
FanfictionTHIS STORY BELONGS TO @littlebodybigheart49 ALL CREDIT GOES TO HER