𝖬𝗂𝗄𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝖤𝗅 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗂𝗇𝗍𝗋𝗈𝖽𝗎𝖼𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝖾𝖺𝖼𝗁 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 3 𝗒𝖾𝖺𝗋𝗌 𝗈𝗅𝖽. 𝖳𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗉𝖺𝗋𝖾𝗇𝗍𝗌 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝖼𝗅𝗈𝗌𝖾 𝗐𝗁𝗂𝖼𝗁 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗐𝗈 𝗍𝗈𝖽𝖽𝗅𝖾𝗋𝗌 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖺𝗌 𝖼𝗅𝗈𝗌𝖾 𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗉𝖺𝗋𝖾𝗇𝗍𝗌. 𝖳𝗁𝗂𝗇𝗀𝗌 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗌𝗂𝗆𝗉𝗅𝖾 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗍𝗁𝖾𝗇, 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽𝗇'𝗍 𝗌𝗉𝖾𝖺𝗄 𝖿𝗎𝗅𝗅 𝗌𝖾𝗇𝗍𝖾𝗇𝖼𝖾𝗌, 𝖺𝗇𝖽 𝗂𝖿 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝖽𝗂𝖽 𝗇𝗈 𝗈𝗇𝖾 𝗎𝗇𝖽𝖾𝗋𝗌𝗍𝗈𝗈𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝖻𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋𝗌𝖾𝗅𝗏𝖾𝗌. 𝖬𝗂𝗄𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖺 𝖼𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝖼𝗁𝗂𝗅𝖽, 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗅𝖺𝗂𝖽𝖻𝖺𝖼𝗄 𝖺𝗇𝖽 𝖼𝗅𝖺𝗆 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝖤𝗅 𝗐𝖺𝗌 𝗆𝗈𝗋𝖾 𝗏𝗈𝖼𝖺𝗅 𝖺𝗇𝖽 𝗈𝗎𝗍𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀. 𝖮𝗏𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝗒𝖾𝖺𝗋𝗌, 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗉𝖾𝗋𝗌𝗈𝗇𝖺𝗅𝗂𝗍𝗂𝖾𝗌 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝗐𝗁𝗈 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝖺𝗋𝖾.
𝖠𝗀𝖾 11
"𝖬𝗂𝗄𝖾 𝗌𝖾𝗋𝗂𝗈𝗎𝗌𝗅𝗒!" 𝖤𝗅 𝗒𝖾𝗅𝗅𝖾𝖽 𝖺𝗌 𝗌𝗁𝖾 𝗋𝖺𝗇 𝖽𝗈𝗐𝗇𝗌𝗍𝖺𝗂𝗋𝗌 𝗍𝗈 𝖼𝗈𝗅𝗅𝖾𝖼𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗂𝖺𝗋𝗒 𝗁𝖾 𝗁𝖺𝖽 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗍𝖺𝗄𝖾𝗇
𝖬𝗂𝗄𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗋𝗎𝗇𝗇𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗎𝗅𝗅 𝗌𝗉𝖾𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗂𝗓𝖾 𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗇𝗍𝗂𝗅 𝗁𝖾 𝗀𝗈𝗍 𝗈𝗎𝗍𝗌𝗂𝖽𝖾.
"𝖭𝗈𝗈𝗈𝗉𝗉𝖾!" 𝖧𝖾 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁𝖾𝖽 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝖼𝗅𝗂𝗆𝖻𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗋𝖾𝖾𝗁𝗈𝗎𝗌𝖾 𝖧𝗈𝗉 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗌𝗎𝗆𝗆𝖾𝗋.
"𝖬𝗂𝗄𝖾 𝗌𝗍𝗈𝗉 𝗂𝗍!" 𝖤𝗅 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁𝖾𝖽 𝖺𝗌 𝗌𝗁𝖾 𝖻𝖾𝗀𝖺𝗇 𝗍𝗈 𝖼𝗅𝗂𝗆𝖻. 𝖬𝗂𝗄𝖾 𝗐𝖺𝗌𝗇'𝗍 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗋𝖾𝖺𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝖽𝗂𝖺𝗋𝗒, 𝗁𝖾 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗅𝗂𝗄𝖾𝖽 𝗂𝗍 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗌𝗁𝖾 𝗀𝗈𝗍 𝗆𝖺𝖽.
"𝖳𝗁𝖺𝗇𝗄 𝗀𝗈𝖽" 𝖤𝗅 𝗌𝗉𝗈𝗄𝖾 𝖺𝗌 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝗁𝗂𝗉𝗉𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗂𝖺𝗋𝗒 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝗁𝗂𝗌 𝗁𝖺𝗇𝖽𝗌.
"𝖨 𝗐𝖺𝗌𝗇'𝗍 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖿𝗂𝗇𝖽 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗅𝖾𝗍𝗍𝖾𝗋𝗌 𝗍𝗈 𝗆𝖾 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍?" 𝖬𝗂𝗄𝖾 𝗍𝖾𝖺𝗌𝖾𝖽 𝖺𝗌 𝖤𝗅 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗐𝖺𝗒 𝗍𝗈 𝗁𝗂𝖽𝖾 𝗁𝖾𝗋 𝖻𝗅𝗎𝗌𝗁. 𝖸𝖾𝖺𝗁, 𝗌𝗁𝖾 𝗅𝗂𝗄𝖾𝖽 𝗆𝗂𝗄𝖾 𝖻𝗎𝗍 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗀𝗈𝗇𝗇𝖺 𝗌𝖺𝗒 𝖺𝗇𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀.
"𝖠𝖻𝗌𝗈𝗅𝗎𝗍𝖾𝗅𝗒 𝗇𝗈𝗍"
𝖬𝗂𝗄𝖾 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁𝖾𝖽 𝖺𝗌 𝗌𝗁𝖾 𝗁𝗂𝗍 𝗁𝗂𝗌 𝖺𝗋𝗆. "𝖳𝗁𝖾𝗇 𝗐𝗁𝗒 𝖺𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝖻𝗅𝗎𝗌𝗁𝗂𝗇𝗀?" 𝖧𝖾 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽.
"𝖨'𝗆 𝗇𝗈𝗍 𝗐𝖾𝗂𝗋𝖽𝗈, 𝗂𝗍'𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝖺𝗀𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗀𝖺𝗏𝖾 𝗆𝖾" 𝖤𝗅 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾𝖽 𝖺𝗌 𝖬𝗂𝗄𝖾 𝖻𝗎𝗋𝗌𝗍𝖾𝖽 𝗈𝗎𝗍 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁𝗂𝗇𝗀.
YOU ARE READING
𝗪𝗼𝗿𝗹𝗱 𝘁𝗼 𝗖𝗼𝗺𝗲- Mileven
FanfictionTHIS STORY BELONGS TO @littlebodybigheart49 ALL CREDIT GOES TO HER