දැනුයි මට තේරුනේ මේකා මොකටද එන්නෙ කියල මිනිහ හදන්නෙ මගෙන් පළිගන්නයි හැබැයි මේ ඉන්හා කියන්නේ එහෙම ලේසියෙන් පරිදි කෙනෙක් නෙමෙයි ඒ උනාට මේ තියෙන file ගොඩ ඉන්දියාවේ මහා මේරු පර්වත වගේම මම දැන් කොහොමද මෙච්චර කරන්නේ file විස්සක් විතර තියෙනවා .එක ෆයිල් එක කොළ දෙසීයක් විතර තියෙනවා මම දැන් මොකද කරන්නේ .
හෙට නිවාඩුවක් දාන්න වෙයි ඉතින් මම හෙට නිවාඩු දාලා වැඩ ඇරිලා ගෙදර එද්දී මට කන්න බඩු වගේකුත් ගත්තා මැද school හා high school යන කාලේ වත් මගේ වැඩ කරගත්තේ නැති මම දැන් අනුන්ගේ වැඩත් කරන්නේ වෙලා එත් මම තනියෙන් කොහොමද ඔක්කොම කරන්නේ මගේ බොක්ක වත් ගාව ගන්න ඕනි හැබැයි එයා නම් මේකට කීයටවත් කැමති වෙන්නේ නෑ අනිවාරෙන් කියයි නිවාඩු ගන්න බැහැ කියලා ඒක හින්ද මම එයාට නිවාඩු අරගන්නවා මුලින්ම .
💜️"අන්යෝ මිසිස් සෝහ good morningගමේ බලන්නකෝ අපේ ohani ට හොඳටම උණ ඊයේ රෑ එයාගේ යාළුවෙක් එක්ක පොඩ්ඩක් දීලා එයාට වැඩිය පුරුදු නෑනේ ඒක හින්දා හොඳටම වමනෙ දානවා අද නම් එයාට වැඩට එන්න බැරිවෙයි මිස් එකෙන් අද එයාට නිවාඩු ඇප්ලයි කරන්න පුලුවන්ද 🌚"
👩⚕"Ok මම එයාගේ නිවාඩු ඇප්ලයි කරන්නත් ඒක නෙමේ ඔයත් අද නිවාඩු නේද "
💜️ඔව් මිස් මට බොස් වැඩ වගයක් බාර දුන්නා මිසුත් ඒක දැක්කනෙ ඒ ටික කරල දවල් වෙලා ඔෆිස් එන්න හිතන් හිටියේ දැන් නම් හිතන්නවත් බෑ 🙃"
👩⚕"හරි එහෙනම් ඔයාල ඊලඟ දවසෙ එන්නකෝ "
💜️"Thank you mis"🧡මොකද කරන්නෙ ඔයා "
💜️"මොකුත් නෑ ඒක නෙමේ අර අපේ බොස් මෝඩයා මට පුරවන්න කියලා හෙන ෆයිල් ගොඩක් දුන්නා ඔයාට උදව් කරන්න පුලුවන්ද ප්ලීස් 🥺"
🧡"අ.....මේ.....මේකයි මට නිවාඩු ගන්න බෑනෙ දිගටම වැඩේ නැත්නම් මං ඔයාට අනිවාර්ය උදව් කරන්න තිබ්බා මොනා කරන්නද 😅"
💜️"හා හා ඔයා බයවෙන්න එපා මම දැනටමත් ඔයාට නිවාඩු අරන් තියෙන ඉවරයි ඒක හින්ද ඔයාට නිදහස් මට උදව් කරන්න පුළුවන් මම ඉතින් මගේ සුපුරුදු බොක්ස් smile එක දාලා එයාට හැම විස්තරේම කිව්වා 😁"
🧡"ඔහේ නං ඇත්තමයි මාව කන්න ආපු එකියක් 🤧"
💜️දැන් ඉතින් ඔයා හිතන්න එපා අනේ ඔයාට අපි දවස මට උදව් කරන්න පුළුවන් මේ මා වැඩ කරන කොට කන්න බොන්න ඔක්කොම ගෙන තියෙන්නෙ මං ඉතිං හෙන වීරකමක් කරා වගේ එයාට කිව්වා "
🧡"ආයිශ් මේ මෝඩි නම් ඔක්කොම ප්ලෑන් කරල 🤦♀️"
YOU ARE READING
💜️Doctor crush 💜️[Completed ]
Romanceහායි කොහොමද ඔයාලට මම දැන් කියන්න යන්නේ ආතල් එකේ තනියෙන් හිටියේ මගේ ජීවිතේට 🤪ආදරේ කියන කෙහෙල් මල ආපු එ කුජීත කතන්දරයයි මේ ඔබ වෙත දිගහැරෙන්නේ 🤧