Chapter 4

45 2 0
                                    

ɎØɄ Ⱨ₳VɆ ₵ⱧØ₴Ɇ₦ ₮Ø ₴łĐɆ ₩ł₮Ⱨ
Tommy and Wilbur  ₮Ⱨł₴ łⱠⱠ
Ⱨ₳VɆ ØɆQɄɆ₦₵Ɇ₴,
( 𝙾/𝚙- 𝚘𝚕𝚍 𝚙𝚛𝚘𝚗𝚘𝚞𝚗𝚜!)
𝚈/𝚗 𝚙𝚘𝚟-

𝙸 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚝𝚘𝚖𝚖𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚆𝚒𝚕𝚋𝚞𝚛. " 𝙸'𝚖 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢 𝚜𝚊𝚙, 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚌𝚑𝚘𝚘𝚜𝚎 𝚝𝚘𝚖𝚖𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚆𝚒𝚕𝚋𝚞𝚛." 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚜 𝙸 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚠𝚘, 𝚝𝚘𝚖𝚖𝚢 𝚌𝚑𝚎𝚎𝚛𝚎𝚍.

" 𝚢𝚎𝚊𝚑! 𝙵𝚞𝚌𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚛𝚊𝚌𝚔𝚗𝚊𝚙! 𝙿𝚒𝚜𝚜𝚗𝚊𝚙!" 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚃𝚘𝚖𝚖𝚢'𝚜 𝚏𝚊𝚌𝚎. 𝚂𝚊𝚙𝚗𝚊𝚙 𝚐𝚘𝚝 𝚙𝚒𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚒𝚖𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚘𝚠 𝚏𝚒𝚛𝚒𝚗𝚐. 𝙼𝚢 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚠𝚒𝚍𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚑𝚊𝚍 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚎𝚗𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚙𝚞𝚜𝚑 𝚝𝚘𝚖𝚖𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚢.

𝚃𝚑𝚎 𝚌𝚕𝚊𝚒𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚛𝚛𝚘𝚠 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚌𝚎𝚊𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚘𝚞𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚊 𝚍𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚒𝚛𝚎 𝚏𝚕𝚢. 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚒𝚗 𝚜𝚑𝚘𝚌𝚔. " 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚞𝚌𝚔!? 𝙸 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚘𝚏 𝚍𝚒𝚎𝚍!?"𝚝𝚘𝚖𝚖𝚢 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚒𝚗 𝚜𝚑𝚘𝚌𝚔. 𝚆𝚒𝚕𝚋𝚞𝚛 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚘𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝚠𝚎𝚕𝚕.

𝙸 𝚜𝚝𝚘𝚘𝚍 𝚞𝚙 𝚑𝚎𝚕𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘𝚖𝚖𝚢 𝚐𝚎𝚝 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚞𝚙 𝚊𝚜 𝚠𝚎𝚕𝚕. 𝙸 𝚍𝚞𝚜𝚝𝚎𝚍 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝚌𝚕𝚘𝚝𝚑𝚎𝚜 𝚊𝚜 𝚒𝚝 𝚑𝚊𝚍 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚐𝚛𝚊𝚜𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚞𝚍 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚖𝚎 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍.

" 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚗𝚘 𝚌𝚑𝚘𝚒𝚌𝚎, 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚑𝚛𝚎𝚎 𝚊𝚛𝚎 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛 𝚊𝚛𝚛𝚎𝚜𝚝." 𝚂𝚊𝚙𝚗𝚊𝚙 𝚜𝚊𝚒𝚍. 𝚆𝚒𝚕𝚋𝚞𝚛 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚖𝚞𝚜𝚎𝚍 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚝𝚘𝚖𝚖𝚢 𝚜𝚝𝚘𝚘𝚍 𝚒𝚗 𝚜𝚑𝚘𝚌𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝙸? 𝙸 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚠𝚊𝚜𝚗'𝚝 𝚏𝚊𝚣𝚎𝚍.

" 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛 𝚊𝚛𝚛𝚎𝚜𝚝? 𝙸- 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚌𝚑𝚊𝚛𝚐𝚎𝚜?" 𝚆𝚒𝚕𝚋𝚞𝚛 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚜𝚊𝚙𝚗𝚊𝚙 𝚊 𝚜𝚖𝚒𝚛𝚔 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚊𝚌𝚎. 𝙸 𝚜𝚗𝚒𝚌𝚔𝚎𝚛𝚎𝚍.

" 𝚊𝚗𝚍 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚔𝚎𝚎𝚙 𝚒𝚗 𝚖𝚒𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚙𝚗𝚊𝚙 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚜𝚑𝚘𝚝 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛 𝚐𝚞𝚗 𝚏𝚒𝚛𝚎, 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚛𝚎𝚊𝚜𝚘𝚗 𝚝𝚘 𝚕𝚒𝚝𝚎𝚛𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚝𝚛𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚔𝚒𝚕𝚕 𝚊 𝚖𝚒𝚗𝚘𝚛!" 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚜. 𝙲𝚛𝚘𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚖𝚢 𝚊𝚛𝚖𝚜. 𝙸 𝚑𝚊𝚍 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎𝚍 𝚖𝚢 𝚊𝚡𝚎 𝚒𝚗 𝚒𝚝𝚜 𝚑𝚘𝚕𝚍𝚎𝚛 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝚠𝚊𝚒𝚜𝚝.

𝚃𝚘𝚖𝚖𝚢 𝚜𝚖𝚒𝚛𝚔𝚎𝚍. " 𝚢𝚎𝚊𝚑 𝚋𝚒𝚝𝚌𝚑!" 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚌𝚑𝚎𝚎𝚛𝚒𝚗𝚐. " 𝚃𝚘𝚖𝚖𝚢 𝚋𝚎 𝚚𝚞𝚒𝚎𝚝 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎." 𝙸 𝚠𝚑𝚒𝚜𝚙𝚎𝚛𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚖. " 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚍𝚞𝚕𝚝𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚜𝚙𝚎𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐" 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 𝚊𝚝𝚝𝚎𝚗𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚝𝚘 𝚜𝚊𝚙𝚗𝚊𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚞𝚋𝚋𝚘.

It was never meant to be ( a Wilbur soot x reader dreamsmp war) Where stories live. Discover now