TWELFTH:

1.2K 117 12
                                    

Continue from previous:
Rahul: wah Yar us ek larki ki baat ko tu dil pay lay k baith gaya or baqi sab nay Jo haseena ki sadgi ya khubsorati ki tareef ki hai woh kuch nahi, baat darasal yeh hai k upar walay nay us chohiya ko itna husan toh diya hi nahi or uska banwati husan bhi bhabhi k samnay pheka par gaya, or dosra tu Jo us say chin gaya usay khalbali toh machay gi na , khisyani Billi khambha toh nochay hi gi na. Just relax.

AS: teri baton mei sachai hai, humari Haseena jaisa koi nahi hai is duniya mei.

Rahul: bey shak koi nahi hai.

Haseena is listening their talks and become upset after listening this.

They turned and found haseena there.

Rahul: tu toh gaya beta.

AS: lagta toh yahi hai humain.

HM: chalen dyar ho rhi hai.

AS: ha Chalo Rahul tu apnay ghar jaey ga ya amawas ki Chand ki tarha humaray ghar par virajman hoga

Rahul: soch rha hun tere Sath chalun koi toh ho Jo tujhe pitnay say bachaey lagta hai tera Kaha sach honay wala hai bina bhegoey teri dhulai honay wali hai.

AS: apni khofnak pari kalpanaein band kar chal ab. Woh baith gae hai gari mei dyar say gay toh aur sunni paray gi.

Rahul: chal ab.

They reached home, Anubhav spends some time with Rahul. It's about 2:00 am at night they are still chatting and fighting.

Rahul: tu ja room mei bhabhi intezar Kar rhi hungi.

AS: nahi Yar dar lag rha hai, bhoki sherni zayda khatarnak hoti hai.

Rahul: Yar tu jatay hi bhabhi k pairon mei par k maafi mang layna.

AS: maafi kyun?

Rahul: maafi nahi mangni toh koi baat nahi bus zayda kuch nahi hoga tera ek hath dosray hath mei ho ga or ek aad dant pait k andar or thora sa mun sojh jaey ga bus.

AS: Jab bhi mun kholna bura hi bolna bus
His cellphone starts ringing.

Rahul: abay teri Kaun si girlfriend itni raat ko yaad kar rhi hai tujhe.

AS: gf nahi salay teri bhabhi ki call hai.

Rahul: toh soch kiyà rha hai utha  phone 🤳.

AS: pakka receive kar lun na.

Rahul: kyun mohrat nikalwain kiyà bhabhi Kaun sa phone 📱 say nikal k tujhe marain gi.

AS: Yar maray gi nahi toh sunaey gi toh na.

He received.

AS: ha Jan bolo kiyà hua.

HM: bus humain itna pochna tha  k aaj raat tumhain rahul k Sath rehnay ka irada hai toh tumhara pillow or blanket nechay bheej dyn.

AS: nahi Jan hum aa rhy hain kuch dyar mei bus.

HM: jaldi aao warna humain apni neend kharab karnay ka shoq nahi hai.

AS to Rahul: hum toh chalay bulawa aaya hai.

Rahul: Yar chal na hum dono Sath mei sotay hain maza aaey ga Yar.

AS: sun raat bhar tere laat khanay say behtar hai k hum jan say thori si dant kha lyn.

Rahul: ja Anubhav ja jee lay apni zindagi mei tujhe nahi rokun ga.

AS: nautanki baz mun band kar or Dua kar zayda dant na paray.

Rahul: all the best mei toh chala sakoon ki neend sonay.

Haseena :  Queen Of BeautyWhere stories live. Discover now