A week after saghai:KS: pushpa ji bakaiti band kijeay Kam par dhayan dijeay warna hum time nahi lagaen gay line hazir karnay mei.
PS: ha apko bus apni senior giri ka rob jamama ji aata hai.
KS: dekhain yahan hum apki bahu nahi apki senior hain samjhi ap, chup chap Kam karen apna.
PS: hum toh chup chap Kam hi kar rhy thy apna, par apko humara chup rehna bhi dekha nahi Jata aa gaen hum say behas karnay.
SS: ap dono bad mei lar lijeay ga kab say apka phone baj rha tha Karishma maddam par ap utha nahi rhi thi call, toh DSP sir nay landline par call Kar Kay Kaha hai k ap foran un say baat karen.
KS: ab bhaiya ko ka ho gaya hai phir humara dimagh chatain gay, saray deemak humari hi zindagi mei bharay hain.
PS: ap apnay bhaiya ko demak keh rhi hain.
KS: hum bhaiya ko hi nahi apko bhi keh rhy hain, zara humari Shanti dono say bardasht nahi hai, ap dono hum lar hamesha azab ki tarha sawar rehtay hain. Santu call lagao DSP sir ko.
SS: woh toh kab ki laga di thi. Or unhon nay phone bhi receive kar li hai
KS: ka sir line par thy toh pehlay nahi bol sakti thi tum, hum nay Jo Kaha sab sun liya hoga unhon nay. Lao phone do.
KS: jai hind sir.
AS: jai hind SI Karishma Singh, hum nay suna Jo ap nay abhi abhi humari tareef mei Kaha.
KS: sir ap ko tareef or bay izzati ka farq nahi maloom.
AS: SI karishma Singh hum ap kay senior hain thora tameez say baat karen hum say ap.
KS: sir hum ap say tameez say hi toh baat kar rhy hain bakain humara matlab hai bolain kiyà urgent baat karni thi apko Jo thora sabar nahi hua ap say.
Remember phone is on speaker mode 🔊
AS: SI karishma Singh hum nay suna hai ap buhat zayda bay lagam hoti ja rhi hain.
Here pushpa and Santosh starts laughing.
KS: buhat hansi aa rhi hai tum dono ko bad mei batatay hain hum tumhain. Ha sir ap kiyà keh rhy thy.
AS: hum keh rhy thy k ap kay hath pair buhat bay qabo hotay ja rhy hain toh usay control mei rakhnay k liay department nay ek SHO ko mahila police thanee mei bhejnay ka decision liya hai.
KS: SHO...
PS: santu suna naye SHO aa rhi hai Karishma maddam ki badshahat chenay wali hai buhat maza aanay wala hai.
AS: ha kyun SHO nahi aa sakti.
KS: nahi nahi aa sakti hai na Kaun hai waisay sir woh naye SHO
AS: uska naam toh humain bhi nahi pata bus aati hi hogi suna hai buhat strict hain toh khayal rakheay ga.
KS: ji sir jai hind.
AS: jai hind.
SS: kiyà Kaha sir nay?
KS: santu tum itni masoom mat bano humain pata hai tum dono pechay kaan laga k humari sari batein sun rhi thi. Cheetay Kahan hai.
SS; maddam cheeta toh prem pattar likhnay mei masroof hai.
PS: ha na us nay saray thanee kay papers bhi khatam kar diey hain ap zara bahir chal k daikhain toh Sahi.
They comes outside. Whole floor is filled with discard papers.
KS: cheetay yeh kiyà harkat hai yeh thana hai ya kachra kundi kiyà halat bana di hai tum nay thanee ki.
CC: maddam ka hai na hum santu ji k liey prem pattar likhnay ki koshish Kar rhy thy usi chakkar mei bus thoray say paper kharab ho gay hain.