NINTH

1.3K 115 20
                                    

Morning:

PS: bahu rani aaj apki honay wali Bhabhi kuch zayda hi late nahi ho gaen hain.

KS: ab ko kiyà pari hai woh jab bhi aaen humari senior hain un say aaisay sawal jawab Karna apko Shobha nahi dayta.

PS: hum sawal thori kar rhy hain hum toh bus poch hi rhy hain.

KS: lo aa gaen maddam sir bhaiya k sath.

PS: wah dono Sath Sath or hathon mei hath.

KS: ankhain khuli rakh k dekhain pushpa ji, hathon mei hath nahi hai.

KS: jai hind maddam sir.

AS: hum bhi yahen hai karishma Singh.

KS: humain dikh rha hai hum andhay thori na hai Jo itna lamba chora khamba nahi dikhay ga humain.

AS: hum jantay hain k apki ankhain ek dum theek hai kharab toh apka dimagh Jo hai.

KS: wah maddam sir dekhain dimagh ki baat Kaun kar rha hai jis k pass khud dimagh nahi hai.

AS: acha agar hum budhi man nahi hain toh kiyà police department nay humain safai k liey rakha hai phir.

KS: ho sakta hai rakha ho ap Kisi safai walay say Kam thori na lagtay hain.

AS: yeh buhat ho rha hai KS apko apnay senior say badtameezi mehngi par sakti hai.

HM: bus karen ap dono subha subha larna shru ho gay, sir please ap ghar ja k change Kar k aaen or karishma Singh ap bhi apni desk par jaen.

KS: ji MS jatay hain.

HM: theek hai toh phir hum apnay cabin mei hain.

KS: ji MS.

KS to AS: bhaiya rukain humain ap say baat karni hai kuch.

AS: KS ap hum say baat kar rhi hain after seeing here and there.

KS: ha hum ap say hi keh rhy hain.

AS: wah aaj nagin zehar ki jagha shahad kaisay ugal rhi hai.

KS: ho gaya apka hum bolain ab.

AS: dekha hum nay nagin keh k apko la jawab kar diya na.

KS: jawab hai humaray pass par abhi humra mood nahi hai kuch kehnay ka.

AS: acha toh kahen kiyà baat hai.

KS: yahan nahi bahir ja k baat kartay hain na.

AS: theek hai toh chalen.
________
AS: ab bataein kiyà baat karni hai apko hum say.

KS: apki or bhabhi ki date kaisi rahi or apki prem ki gari Kahan tak barhi.

AS: apko kaisay pata k Kal raat hum or Haseena bahir gay thy dinner 🍽️ par.

KS: kyun k Kal Ammi ka phone aaya tha yeh pochnay k liey k haseena kahan hai abhi tak ghar nahi aai hai woh Anu m Sath bahir gae thi. Tab hum nay Rahul bhaiya ko phone kiyà toh unhon nay humain sab bataya.

AS: ha hum gay thy haseena k sath. Apko toh pata tha na Kal yahen thanee mei toh baat hui thi.

KS: ha yahen baat hui thi par sirf dinner 🥣 ki raat bhar ap dono ghar nahi aaen gay yeh nahi pata tha humain, bhaiya waqai ap buhat unromantic ho, bhabhi say ki dil ki baat. Dinner par Kitnay plan k Sath bheja tha ap dono ko warna khud kabhi ap haseena ko lay k gay ho date par.

AS: nahi hum nahi gay usay lay k kabhi par humain dar lagta tha us say pochnay mei, or ha kal hum nay apni feelings usay bata di.

KS: toh jawab kiyà aaya, aray hum bhi kaisi batein Kar rhy hain jawab ha hi hoga na

Haseena :  Queen Of BeautyWhere stories live. Discover now