THIRTEENTH:

1.1K 106 12
                                    

After few days.

AS: haseena.

HM: ha Anubhav bolo.

AS: woh hum nay apnay saray doston ko dinner 🍽️ par invite kiyà hai actually sab hum say naraz hain k hum nay unhain shadi par Jo nahi bulaya.

HM: theek hai kab aa rhy hain sab ta kay hum un Kay liey dinner 🍽️ ka intezam kar lyn.

AS: aray tumhain kuch karnay ki zaroorat nahi hai hum bahir dinner Karen gay bus sham ko tum achi tarha say tyar rehna unki patniyan bhi aaen gi.

HM: theek hai Anubhav hum kiyà pehnain phir.

AS: Jo tumhara dil chahay.

HM: nahi aaj hum tumhari pasand ka dress pehanna chahtay hain toh batao kaun si dress achi lagay gi.

AS: tum woh gown kyun nahi pehanti Jo hum nay tumhain gift diya tha kuch dino pehlay. Agar tum comfortable ho toh.

HM: woh skyblue wala.

AS: ha or us kay Sath woh diamond ki ear rings. Lekin he thinks something and paused for a minute and then speak balkay Jo tumhara dil chahay woh pehan lo.

HM: acha toh yeh batao yeh kaisa lagay ga.

AS: Theek hai jo tumhain pasand ho, waisay bhi humari pasand na pasand kiyà mainay rakhti hai. Chalo thanee dyar ho jaey gi warna tumhain.

HM: ha Chalo.

In evening:

HM: yeh Anubhav bhi Kahan reh gaya abhi tak nahi aaya.

Rahul: kiyà hua bhabhi ap pareshan kyun dikh rhi hai waisay aaj ap buhat khubsorat lag rhi hain is dress mei.

HM: thank you Rahul bhaiya, hum Anubhav ko call Kar rhy thy usay pata hai humain dinner par jana hai or dekho abhi tak nahi aaya.

Rahul: ap us idiot ko call kyun nahi Kar layti.

HM: woh humara phone bhi toh receive 📲 nahi Kar rha pata nahi Kahan reh gaya.

Rahul: ek minutes bhabhi mei try karta hun

He called him and he received.

Rahul: abay duffer bhabhi tujhe kab say call Kar rhi hain phone kyun nahi pick Kar rha hai tu unka.

AS: woh hum thora bust thy ek meeting mei.

Rahul: tu sab ko bula k bhool toh mahi gaya Kay humain dinner par jana tha.

AS: nahi yad hai humain tu ek Kam Kar haseena ko lay k restaurant pohnch hum bhi bus direct wahi pohnchtay hain.

Rahul: theek hai jaldi pohnch or salay ek baat aur sun zara ghor say.

AS: ha bol kiyà kehna hai.

Rahul: bhabhi ap neechay aaen mei jab tak gari nikalta hun, he goes down stairs.

Rahul to aS: Anu tu rastay say jagra or kangan lay k aana bhabhi k liey, sach bataun bhabhi us blue gown mei yad hai Jo tu nay khareda tha in k liey us mei buhat sundar dekh rhi hai.

AS: haseena nay woh dress 👗 pehni hai

Rahul: ha Yar aaj bhabhi tere pasand k mutabiq tyar hui hain meri jan bus tu jaldi aa ja.

AS: hum bus jald say jald pohnchnay ki koshish kartay hain humain bhi haseena ko dekhna hai hum say sabar nahi ho rha agar meeting nahi hoti toh shaid haseena is waqt humaray Sath hoti khair jaldi aao tum dono.

Rahul: bus aaya teri amanat lay k mei bhai.

***********

Outside the restaurant.

Haseena :  Queen Of BeautyWhere stories live. Discover now