~Joonas~
Olemme studiolla ja teemme töitä. Olemme olleet täällä jo seitsemän tuntia. Tulimme yhdeltä päivällä eli kello on nyt kahdeksan illalla. Katson Joelia, joka laulaa parhaillaan. Hän näyttää komealta. Olen alkanut tuntea häneen outoa vetoa lähiaikoina. Saimpahan kerran bonerinkin häntä katsellessani... Onneksi kukaan ei huomannut. Haluaisin hänen kanssaan sänkyyn. Haluaisin olla hänen kanssaan. Haluaisin kuulla, kun hän huokailee nimeäni. No niin Joonas. Rauhoitu. Pudistan päätäni pienesti. Tajuan, että Joel on lopettanut laulamisen ja katsoo minua. Voi helvetti. Huomasikohan hän tuijotukseni? Varmaankin. Hän kääntää katseensa pois minusta ja keskittyy keskustelemaan jotain Aleksin kanssa. Tunnen pienen kateuden piston rinnassani, vaikka se onkin ihan turhaa. He ovat kumpikin tietääkseni ihan heteroita. Itse olen homo. Jätkät kyllä tietävät sen. En ole ollut oikeastaan koskaan kiinnostunut naisista sillä tavalla. Olin tosin tullut kaapista ulos vasta vuosi sitten. Olin pelännyt heidän reaktioita. Ihan turhaan kylläkin. He ottivat asian todella hyvin. Eikä minun ja Nikon bromance kadonnut mihinkään, vaikka olenkin miehiin päin. He eivät ole sellaisia tyhmiä ihmisiä, jotka olettavat että heti, kun olen homo minun on pakko olla kiinnostunut heistä itsestään sillä tavalla. “Porko!” joku huutaa korvaani. Huutaja oli Niko. “Mitä?” kysyn. “Läheks sä baariin? Kaikki muut lähtee”, hän kysyy. Nyökkään. Kyllä minulle baari ilta kelpaa. Nousen seisomaan. Laitamme kaiken paikoilleen ja sammutamme kaikki valot. Menemme kaikki pieneen eteiseen yhtäaikaa pukemaan. On jo marraskuu, joten pihalla on kylmä ja pimeää. Eteisessä on ahdasta, mutta koska olemme yksi iso apina lauma, emme voi pukea pari kerrallaan vaan kaikkien pitää tunkea tähän pieneen eteiseen yhtäaikaa. Joku tönäisee minua vahingossa jolloin horjahdan taaksepäin. Joku ottaa minut vastaan. Katson ylöspäin ja näen Joelin. Hän pitää kainaloistani kiinni, jotta en kaatuisi. Nousen seisomaan omille jaloilleni täysin. “Kiitti”, kiitän. Hän nyökkää. Saan puettua, joten ahtaudun muiden välistä ovelle ja avaan sen. Astun ulos pienestä eteisestä ja vedän happea. Pian muutkin astuvat sieltä ulos. “Vakkari baari?” Tommi kysyy. Annamme kaikki myöntävät vastaukset, joten suuntaamme vakkari baariin, joka on onneksi lähellä._ _ _
“Niko, Joonas ja Joel menkää ettiin vapaa pöytä. Me haetaan Ollin ja Alen kaa juotavaa”, Tommi antaa tehtävän jaon. Nyökkään. Lähdemme Nikon ja Joelin kanssa etsimään vapaata pöytää. Se löytyy baarin yhdestä nurkasta. Pöydän ympärillä on kolme sohvaa, joihin mahtuu kaikkiin istumaan kaksi. Niko istuu yhdelle sohvalle. Istun hänen viereen. En halua ottaa riskiä, että tekisin jotain Joelille kännissä... Nikon vieressä voisin täyttää läheisyyden kaipuuni pusuttelemalla hänen kanssaan. Huomaan Joelin katseen itsessäni. Hän katsoo minua ehkä hieman tuimasti? Olenkohan tehnyt jotain? Toivottavasti en. Tommi, Olli ja Aleksi saapuvat juomien kanssa. Juomia on paljon. Tänään vedettäisiin ilmeisesti perseilleen. No, onhan nyt perjantai-ilta.
_ _ _
~Joel~
Tuijotan Joonasta. Olemme juoneet jo aika paljon. Sen verran, että olemme kaikki kännissä. Joonas nojaa Nikoon. Minua vituttaa, että hän istui Nikon viereen. Miksei hän istunut minun viereen? Niko kääntää päätään Joonakseen päin ja pussaa tätä huulille. Taas sitä mennään. Jos Joonas olisi istunut minun viereen, minun ei tarvitsisi katsoa heitä nyt kateellisena. On aika myöntää, että olen ihan helvetin kusessa tuohon vaalea tukkaiseen pörröpäähän. Tiedän että hänellä ja Nikolla on pelkkä bromance, mutta se tuntuu silti pahalta. Niko on hetero. Ei hänellä ja Joonaksella voisi olla mitään enempää. Minulla palaa pinna, kun näen että he alkavat vetämään kielaria. Nousen seisomaan niin, että juomani kaatuu. Kaikki nostavat katseensa minuun. En välitä. Otan Joonaksen kädestä kiinni ja vedän hänet seisomaan. Alan raahaamaan häntä ulos baarista hänen ranteesta kiinni pitäen. “Joel hei. Mihin sä mua viet?” hän kysyy. En vastaa mitään. Jatkan vain hänen raahausta. Aion viedä hänet kotiini._ _ _ !smutti alkaa!
Avaan asuntoni oven ja työnnän Joonaksen sisään. Astun asuntoon hänen perässä ja vedän oven kiinni. Painan hänet pimeässä eteisessä seinää vasten ja suutelen häntä huulille intohimoisesti. Suudelma kestää niin kauan, että on pakko lopettaa saadakseen happea. Joonas katsoo minua ihmeissään suu hieman raollaan. “Mitäs tää nyt on?” hän kysyy. “Mä tykkään susta Joonas. Mä tykkään susta ihan liikaa ja enemmän kuin vaan kaverina. Kun sä suutelet Nikon kaa, voisin repiä Nikon kappaleiks mustasukkaisuudesta. Haluisin vaan olla Nikon tilalla. Mä haluun sut”, kerron hiljaa. Joonas puree huultaan ja katsoo minua silmiin. Kumarrun hänen korvan juureen. “Saanks mä sut?” kysyn ja näykkäisen hänen korvanlehteä. Hän nyökkää. “Sä saat mut kokonaan koko loppu elämäksesi, kunhan lupaat ettet koskaan jätä mua tai särje mua”, hän vastaa. “Mä lupaan. Mä rakastan sua aina ja ikuisesti”, kuiskaan hänen korvaan. Alan suutelemaan hänen kaulaa. Hän huokailee hiljaa nimeäni. Potkimme kenkämme pois. Riisumme toistemme takit. Käteni ovat hänen lantiolla. Hänen kädet seikkailevat hiuksissani. Otan hänen paidan helmasta kiinni. Lopetan hänen kaulan suutelun hetkeksi, jotta saan vedettyä paidan pois. Heitän paidan lattialle ja nostan hänet syliini. Kävelen makuuhuoneeseen ja heitän hänet sängylle. Riisun hänen farkut. Hänen keho värähtelee kosketustani. Menen hänen päälle hajareisin ja suutelen häntä huulille intohimoisesti. Hän ujuttaa kielensä suuhuni. Erkaannun kielarista. Hän vetää paitani pois ja heittää sen jonnekin lattialle. Peruutan sen verran, että saan riisuttua hänen bokserit. Otan hänen kalusta kiinni ja alan vetelemään. Hän huokailee ja voihkii. Kumarrun hänen kasvojen lähelle. “Sano se”, käsken. “Aahm... M-mikäh?” hän kysyy. “Sano, että sä oot mun”, käsken hiljaa. Hän katsoo minua. Hän näyttää seksikkäältä. Nopeutan vetoja jolloin hän voihkaisee. “M-mäh oon s-sun”, hän saa sanottua voihkimisen välistä. Virnistän ja peruutan taas. Otan hänen kalun suuhuni. Hän tarraa hiuksistani kiinni. Hänen äänteleminen saa minut kovaksi. Lopetan toimeni ja kurkotan ottamaan yöpöydän laatikosta kortsun ja liukkarin. Hän levittää jalkojaan kasvot punaisina, jotta mahtuisin niiden vääliin. Asetun hänen jalkojen väliin ja asten kaluni hänen reiälle. Otan hänen lantiosta kiinni ja työnnyn hänen sisään. “Aaahmg! Joelh!” hän huutaa. Virnistän ja alan liikkua. Otan samalla hänen kalusta kiinni. Tästä tulisi pitkä ilta...
~~~
Sanoja 912
Jooh... Mä varotin esittelyssä... Xd
Alotin tän koska tiedän, että lukijoissani on ihmisiä jotka tykkäävät smutista :D + tätä on aika huvittavaa kirjottaa
Ja tiiän jo nyt, että tää tulee tuhoon mun aivot lopullisesti :D
Ehdottakaa shippejä. Ja jos joku OIKEESTI haluaa y/n shotin niin voin KOITTAA tehä...
YOU ARE READING
Mitäs tää nyt on? ||Bc one shotteja||
FanfictionValmis ✅ Nää eivät liity mitenkään mun muihin tarinoihin. Tulee varmaan sisältää pitkälti kröhöm... smuttia. Alotan tän aika läpällä ja julkasen tätä vaan joskus, kun haluan. Eli en julkase säännölisesti. Oisin tosi ilonen, jos ehottaisitte shippejä...