Joel & Aleksi

2.3K 92 55
                                    

~Aleksi~

Katson raskaasti hengittäen blondia, pitkää miestä. Hän tuijottaa minua virnistellen. Hän oli saanut hetki sitten suorastaan revittyä paitani pois päältäni. Nyt hän katsoo minun paljasta ylävartaloa. Odotan vain hetkeä, jolloin hän kävisi sen kimppuun.

Hän astuu askeleen lähemmäs minua ja nostaa toisen kätensä rintakehälleni. Hengitykseni nopeentuu. Tunnen huulet ja lämpimän ilmavirran kaulani iholla, kun Joel kumartuu sen ääreen. Hän vetää tuoksuani keuhkoihini.

“Sä tuoksut ihan saatanan hyvältä”, hän sanoo ääni matalana. Miten jollain voikin olla noin helvetin seksikäs ääni?! Kylmät väreet kulkevat kehoni läpi. Inhoan millainen vaikutus Joelilla on minuun. Hänen ei tarvitse, kuin sanoa oikealla äänensävyllä jotain tai näykkäistä vähän korvan lehteäni niin olen jo aivan hänen lumoissaan. Hänen ei tarvitse, kuin vain hymyillä niin minä olen valmis, vaikka hyppäämään sillalta alas hänen puolestaan.

Pieni huokaisu pääsee huuliltani, kun Joel näykkäisee kaulaani herkästä kohdasta. Missä välissä hän sen ehti löytämään? “Mun kanssa saa olla paljon äänekkäämpi”, Joel mumisee kaulaani vasten. “Korjaus. Mun kanssa pitää olla paljon äänekkäämpi”, hän jatkaa ottaen ihoani hampaidensa väliin. Ynähdys karkaa huuliltani. Kuulen kuinka Joel hymähtää hieman.

Hän nostaa päänsä pois kaulaltani ja katsoo minua arvioiden. “Ooks sä varma, että sä haluat tehä tän mun kanssa?” hän kysyy. Nyökkään. Minä todellakin haluan tätä. Ihan sama, mitä on tulossa, minä kestän sen.

“Selvä sit”, Joel sanoo. Hän kääntää minut ympäri ja vetää itseensä kiinni. Hän taivuttaa päätäni oikealle ja painaa sitten huulensa takaisin kaulani iholle. Huokaisen. Hän on taitava. Huulet liikkuvat nopeasti eri kohtiin. Välillä ne jäävät tekemään pidempää tuttavuutta, milloin minun huuliltani taas karkaavat huokaukset.

“Mä haluun sua ihan vitusti”, matala ääni sanoo samalla, kun käsi alkaa näprätä kollareideni nauhaa auki. Voi kuule samat sanat. Voit varmaan myös nähdä sen tuosta kaverista, jota kätesi on menossa tapaamaan.

Huokaisen kovaäänisesti, kun tunnen puristuksen alapäässäni. Joel oli saanut nauhan auki ja ujuttanut kätensä housuihini. Nojaan päätäni Joeliin, kun hän vetelee pieniä ja hitaita vetoja. “Mhmm...” mumisen. Silmäni ovat painuneet kiinni. Hitto miten jo pelkästään tämä voi tuntua näin laittoman hyvältä?!

Tunnen Joelin erektion itseäni vasten. Samassa hän kääntääkin minut taas ympäri ja työntää makaamaan sängylle. Hän kapuaa päälleni hajareisin ja painaa huulensa minun omilleni. Tunnen hennon puraisun alahuulessani. Raotan suutani ja päästän toisen kielen tutkimaan omaani.

Joel vetäytyy pian -rajuksi kääntyneestä- kielarista ja vetää oman hupparinsa pois. Hän peruuttaa hieman ja kumartuu suutelemaan rintakehääni. Housuni alkavat kiristää ikävästi, vaikka minulla onkin kollarit. Joel huomaa sen. Hän hymähtää ihoani vasten ja alkaa sitten hivuttaa housujani pois.

Pian kyseinen vaatekappale makaa lattialla minun paitani ja Joelin hupparin seurana. En ehdi miettiä niitä kauaa, kun Joel painaa huulensa alavatsalleni. Vetäisen henkeä. Joel ei tyydy vatsaani vaan painaa seuraavaksi huulensa sisäreisilleni. Hengitykseni nopeentuu nopeentumistaan. En varmaan saisi kohta enää ollenkaan henkeä.

Joel vetäisee bokserini rivakasti alas. Potkin ne jaloistani ja kiedon käteni Joelin niskan taakse. Hän katsoo minua ja virnistää. Pian tunnen ahnaat huulet taas omillani. Vastaan suudelmaan vähintäänkin yhtä intohimoisesti.

Epätoivoinen voihkaisu karkaa huuliltani, kun tunnen yhtäkkiä pari sormea sisälläni. Minulla ei ole mitään hajua, missä välissä Joel ehti taikoa jostain liukkaria, mutta ei se minua oikeastaan kiinnostakaan. Asia, joka minua kiinnostaa on tämä saatanan moinen hyvänolon tunne.

Painan päätäni tyynyä vasten samalla, kun lantioni meinaa nousta hieman. Joel kuitenkin painaa sen toisella kädellään sänkyä vasten. Puristan silmiäni kiinni ja keskityn sormien liikkumiseen. Joel lisää kolmannenkin sormen saaden minut voihkaisemaan.

“Voiks sä vaan mennä siihen ite asiaan?” kysyn huokauksien välistä. Joel naurahtaa. Hän vetäisee sormet pois sisältäni, milloin vingahdan hieman. Pidän edelleen silmiäni kiinni ja keskityn hengittämiseen. Kuulen kuinka Joel riisuu farkkunsa.

Silmäni rävähtävät auki, kun Joel työntyy kerralla kokonaan sisääni. Haukon happea, mikä saa Joelin virnistämään tyytyväisenä. Hän alkaa liikkua nopeasti saaden minut lähes huutamaan nautinnosta. Tämä tuntuu aivan saatanan hyvältä. Joel on ilmeisesti samaa mieltä asiasta. Siltä se kuulostaa ja näyttää. Vedän hänen huulet omilleni.

~~~
Sanoja 618

Mitäs tää nyt on? ||Bc one shotteja||Where stories live. Discover now