~Niko~
Istun mökin lattialla ringissä muiden jätkien kanssa. Pelaamme totuutta ja tehtävää. Sitä peliä, mikä on joko todella lapsellinen tai siitä ei seuraa mitään hyvää Olimme tulleet tänne toissapäivänä. Olemme siis Lapissa mökillä. Pikku loma tekee hyvää. Varsinkin eräille jotka stressaavat eivätkä nuku. Eräillä tarkoitan Joelia. Katson lattialla pyörivää pulloa. Sen vauhti hidastuu ja lopulta se osuu Aleksiin. "Totuus vai tehtävä?" kysyn. "Totuus", Aleksi vastaa varmasti. Mietin hetken. "Ooks sä ollu koskaan miehen kaa sängyssä?" kysyn. Tämä pelihän sisältää todella fiksuja kysymyksiä. "Oon", hän vastaa suoraan. Olli katsahtaa tähän merkitsevästi. Hymähdän hiljaa. Nyökkään. Aleksi pyöräyttää pulloa. Tarkkailen taas pullon pyörimistä. Pian se pysähtyy Joelin kohdalle. "Tehtävä", Joel vastaa, ennen kuin kukaan edes ehtii kysyä. "Anna Nikolle kielari", Joonas sanoo virnistäen. Katsahdan häneen vaivihkaa murhaavasti. Hän on hyvin tietoinen, että olen ihastunut Joeliin. En edes tiedä, miten se pääsi tapahtumaan. Tai siis. Onhan Joel ihan helvetin hyvän näköinen, mutta silti. Olemme olleet samassa bändissä jo kahdeksan vuotta ja hän on hyvä ystäväni. Miten onnistuin ihastumaan häneen? Havahdun ajatuksistani pois, kun Joel kumartuu vieressäni minua kohti ja vetää huuleni hänen omille niskastani kiinni pitäen. Hän ujuttaa kielensä saman tien suuhuni. Jumalauta hän on hyvä suutelemaan. Miltäköhän hänen huulet tuntuisivat kal- Niko lopeta. Tunnen uhkaavasti painetta alapäässäni. Ei helvetti! Joel erkaantuu kielarista ja minä nousen äkkiä seisomaan. "Mä käyn kusella", sanon pokkana ja häivyn sitten olohuoneesta. Pian kuulen jonkun askelia takanani. Nopeutan omiani ja koitan päästä vessaan, ennen kuin se joku saa minut kiinni. Pääsenkin vessaan ja olen juuri sulkemassa ovea, kun siitä otetaan kiinni ja se vedetään auki. Kohtaan Joelin silmät. Tunnen punan poskillani. Ongelma alapäässäni on jo huomattava. Joel katsahtaa alaspäin ja virnistää. Hän astuu vessaan ja lukitsee oven takanaan. Peruutan seinään kiinni. Joel tulee eteeni melkein minuun kiinni ja asettaa kätensä lantiolleni. Joudun katsomaan ylöspäin jotta näkisin hänen silmät. Sen verran löytyy tuota pituus eroa nimittäin. Hän painaa huulensa minun omille rajusti. Vastaan suudelmaan jolloin hän ujuttaa kielensä suuhuni. "Sä taisit tykätä tosta kielarista tuolla", hän sanoo erkaannuttuaan kielarista. Katson häntä posket punaisina. Hän naurahtaa ja painaa toisen kätensä kohoumani päälle. Puren huultani jotta en päästäisi äännähdystä. Hän laskee kollareitani ja boksereitani. "Mitä sä teet?" kysyn. "Aion panna sua", hän sanoo ja painaa huulensa minun kaulalle. Hän tekee siihen fritsuja. Koitan olla hiljaa, mutta huuliltani karkaa silti huokauksia. Hän jättää hetkeksi housuni rauhaan ja vetää paitani pois. Minä vedän hänen paidan pois. Hän laskee housuni sekä bokserini nilkkoihini. Potkin ne kokonaan pois. Hän riisuu omatkin housunsa ja taikoo jostain kortsun jonka pistää kalulleen. Hän nostaa minut sen jälkeen syliinsä. Hän painaa minut seinää vasten. Katson hänen kasvoja. Hänen katse on kiinnittynyt alas. Hän laskee minua alemmas ja tunnen kuinka hän menee sisääni. Vedän henkeä. Tämä on todella uutta minulle. Joelin huulilta karkaa nautinnolinen äännähdys, kun hän on kokonaan sisälläni. Hän alkaa liikkua sisälläni. "Aahm... Mh-gh!" huokailen. Joel painaa huulensa minun omille ja nopeuttaa liikettään. Hän lopettaa hetkeksi ja siirtää minut lavuaarin viereiselle tasolle. Hän jatkaa liikettään nopeammin, kuin äsken.
"Aaah... Joelh..." huokailen ja voihkin. Puristan Joelin hartioita. Voisin melkein itkeä nautinnosta. Tulisin ihan juuri. Joel kuitenkin voihkaisee ja lopettaa. Hän tuli ilmeisesti. Hän vetäytyy minusta ulos. Katson häntä ja hengittelen rauhassa. Ongelmani ei ole vieläkään kadonnut. "Mä taian auttaa sua ton kanssa", Joel sanoo. Hän alkaa ottaa minulta suihin. Peitän suuni kädelläni ja koitan tukahduttaa huokaukset, jotka karkaavat huuliltani. Joel lopettaa hetken päästä suihin ottamisen. Sen sijaan hän alkaa vedellä nopeita vetoja kaluani pitkin. Toisella kädellään hän ottaa minun käden pois suuni edestä. "Mä haluun kuulla sut", hän sanoo korvaani. Hän näykkäisee korvanlehteäni ja alkaa sitten imeä kaulaani. "Aah... Mh-gh!" äänet karkaavat huuliltani. Lähestyn huippuani. "M-mä tu-un ih-iha just", saan sanottua jonkun ihmeen kautta. Joel nopeuttaa kätensä liikettä ja painaa huulensa minun omille. Voihkaisen hänen huulia vasten, kun tulen. Joel päästää kalustani irti ja hymyilee minulle. Hän pukee vaatteet päälleen ja pesee sitten kätensä. Minä pyyhin itseäni hieman. Olin nimittäin onnistunut tulemaan osittain päälleni. Puen vaatteet takaisin päälleni ja katson Joelia varovasti. "Mm... Jäikö tää vaan yhen kerran jutuks vai mitä tää on?" kysyn hiljaa. Joel suutelee minua hellästi huulilleni. "Me voitais selvittää yhessä, tuleeko tästä jotain", hän sanoo hymyillen. Nyökkään. Minunkin huulille nousee hymy. Painan huuleni takaisin hänen omille.~~~
Sanoja 695
Aattelin, että julkasen vasta huomenna, mutta teitä ihmisiä on jo 200 <3 so saatte tän jo🙃
STAI LEGGENDO
Mitäs tää nyt on? ||Bc one shotteja||
FanfictionValmis ✅ Nää eivät liity mitenkään mun muihin tarinoihin. Tulee varmaan sisältää pitkälti kröhöm... smuttia. Alotan tän aika läpällä ja julkasen tätä vaan joskus, kun haluan. Eli en julkase säännölisesti. Oisin tosi ilonen, jos ehottaisitte shippejä...