1

132 18 8
                                    

Vizionând un film despre crima, rozalindul manca o punga de cipsuri, infofolit în doua paturi groase și roz la fel ca și parul lui. Era asa concentrat pe film încât nu realizase ca un băiat cu par portocaliu intrase în casa.

Asa fain e acel film?

Oh! Hoseok-hyung!

Sari rozalindul dintre paturi în bratele lui Hoseok.

Și eu ma bucur sa te vad Jimin-shi

Spusese portocaliul zâmbind pana la urechi.

Cum a fost la munca??

Obositor ca în totdeauna. Dar, cum au fost temele?

Ii pica fata zambareata a rozalindului dânduse jos din bratele persoanei înalte din fata sa. Se uita în jos la mâinile sale micuțe ce erau impleticite și la micile picioare ce erau desculți și roșii de la frig.

Am uitat de ele.

Spusese cu o voce joasa și trista.

Portocaliul oftase și ii ciufuli parul deja deranjat din cauza paturilor pufoase. Adora zâmbetul micutului, ii încălzea inima și mereu îl făcea sa zâmbească pana la urechi.

Este ok. Mai ai și ziua de mâine. Oricum, azi vin în vizita niște amici.

Namjoon hyung? Jungkookie?? Taehyung??

Și încă un prieten nou.

Abia aștept!!!

Entuziasmul rozalindului îl făcu pe portocaliu sa chicoteasca. Spera sa rămână asa vesel ca și acum și pe viitor. Jimin, Park Jimin mai exact, un băiat pitic cu par roz pal și unele șuvițe de o nuanță mov ieșite în evidență foarte tare, cu un zâmbet ce îți încălzea inima, cu un suflet minunat, mânuțe mici și fine, un corp ce este invidiat de multe persoane, mai scund cu un cap de cât portocaliu și normal, cel mai bun prieten al lui Jung Hoseok.

Nu știu dacă vei mai fii asa fericit când îl vei cunoaște

Soptise Hoseok cât Jimin se îndepărta de el, înapoi în păturile sale, făcându-se ghem în ele și dând play la film.

- peste 4 ore -

Cei doi amici începuseră sa se uite la seriale și sa mănânce pungi întregi de cipsuri și cutii de ingetata uitând ca vor avea niște musafiri.

Soneria sunase iar Hoseok era speriat. De ce? Deoarece rozalindul este fanul filmelor și serialelor horror iar portocaliul este o mâță fricoasa.

Rozalindul se ridica din pat râzând de Hoseok și deschise.

Ooo! Park Jimin! A dat domnul și ai deschis ușa!

Exclamase un băiat cu parul negru ca noaptea.

Haha, ma bucur sa va vad băieți. Întrați.

Se dădu din ușă și se uita la ultimul băiat ce intrase. Nu îl cunoștea ceea ce îl făcea pe rozalind foarte curios.

Namjoon, Taehyung, Jungkook și Yoongi! Ați venit!

Exclamase portocaliul de pe canapea fără sa se miște puțin.

Jimin, ce i ai făcut? Nu se mișcă dar vorbește.

Întrebase șatenul, ținându-și iubitul de mana acesta fiind Jungkook, un băiat cu par negru, piercinguri în limba, buza și sprânceană, 3 gauri în urechi, o mana plina de tatuaje, o față frumoasa și perfecta după spusele multora. Un bărbat de invidiat.

Nu i am făcut nimic Taehyung-

Incercase sa ii explice acesta sătenului dar nu apucase din cauza lui Namjoon.

S au uitat la filme horror.

Spusese bărbatul cu par mov.

Toți discutau diferite lucruri dar o persoana ii privea în tăcere. Un băiat cam cât Jimin, cu o privire lipsita de viata, par verde, buze pline dar vinitii, pielea ca laptele și îmbrăcat în haine largi și gluca hanoracului pe cap cât bretonul răvășit sa ii acopere ochii căprui și mici.

Jimin se duse la el plin de viata.

Bună! Sunt Jimin! Cum te numești?

Yoongi

Raspunse sec făcându-l pe rozalind sa strâmbe din nas.

Fii puțin mai vesel!

Poti pleca sa faci pe alții veseli? Ți se pare ca toți au cheful tău?

Oh. Îmi pare rău Yoongi..

Cheful piticului dispăru ca și zâmbetul sau. Nu înțelegea ce a făcut greșit.

Câți ani ai?

23.

Wow! Îs mai mic de cât tine! Am 20,in curând fac 21!

Spuse iar plin de viata. Verzuiul îl ignora având privirea ațintită asupra portocaliu. Yoongi zâmbea dar doar atunci când Hoseok făceaasta. Jimin se uita în direcția lui Hoseok și își realizase.

Îl placi pe Hoseok-hyung?

Îl întreba la ureche Verzuiul impingandul.

NU POȚI SA NU TE BAGI ÎN SUFLETUL MEU?! CE NAIBA II INEREGULA CU TINE?! VREI FUTUT NAIBII ȘI NU AI CURAJ SA CERI?!

Tipa verzuiul la el și ii arunca doua pungi, nici prea mari dar nici prea mici, cu niște praf.

IA ASTEA ȘI CĂUTAȚI SA TE FUTI!

Rozalindul nu înțelegea de ce verzuiul tipa la el, ce era în acele pungi și de ce credea ca vroia sa facă sex? Fugise în camera sa, plângând. Era liniște în camera dar in mintea lui Jimin era gălăgie, una foarte mare.

De ce tipa la mine?
Ce este în aceste pungi?
De ce zicea de sex?

Rozalindul știa de sex deși este foarte inocent, nu a experimentat dar știa de la prietenii sai.

Desfacu o punga și pe una din ele era scris sa pună în apa ceea ce și făcut. Puse într-o sticla cu apa praful din punga și agita sticla. Își punea în pahar apa și o bau strâmband din nas. Gustul era ceva ciudat dar ce nu se simțea asa tare. A continuat sa bea din sticla și o terminase pe toată în scurt timp simțindu-se foarte ciudat.       
             Nu știa ce consumase.

DrUg M€Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum