5

72 10 1
                                    


Atenție- acest capitol poate conține părți ce pot afecta emoțional:
* violență
*abuz sexual
*limbaj vulgar
*scene obscente






* flashback *

Domnul Park s-a întors în mâini având niște cătușe cu puf roz, un bici din piele si o sticluță cu ceva. Jimin privea terifiant lucrurile din mâinile acelui monstru. Era speriat dar încerca sa nu plângă.

  Domnul de aproape 50 de ani, l a legat pe roziu cu cătușele de pat având o bară. Micuțul se zbătea foarte tare dar nu reușea sa scape. Își mușca obrazul.

   Domnul Park a rupt hainele de pe Jimin la propriu si l a privit cu un rânjet scârbos. Micuțul se simțea murdar in acel moment, doarea sa dispară. A început sa ii mângâie corpul micuț și ia lins sfârcul moment in care rozalindul a început să se zbată si mai tare. I a dat cu piciorul în burtă si l a împins de lângă el.

Cel bătrân se enervase si l a plesnit din plin. Ura sa fie respins, mai ales când aștepta acest moment cu atâta nerăbdare.

* end flashback *

   Mici lacrimi se scurgeau din ochii micuțului. Din acel moment devenise slab, fără putere si dependent de alții mai ales de Hoseok. Iubea oamenii deși mulți l au rănit dar nu s a îndrăgostit niciodată, asta fiind cea mai mare frică a sa.

Rozalindul se speriasem când simțise mâinile verzuiului pe talia sa. La privit cu roșeață în obraji și puțină teamă. Dacă îl va răni?

Yoongi era totuși derutat. Jimin plângea. Îl știe de o zi si părea a fii o persoană emotivă dar de data asta pur si simplu a început sa planga. Își facea griji. Hoseok i a spus sa aiba grija de el dar o face deoarece vrea sa il cunoască, nici el nu știe de ce.





De ce ma atragi asa tare Park?

DrUg M€Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum