6

72 10 2
                                    

   Zilele treceau iar verzuiul se apropiase cât de cât de micuțul Jimin. Totuși, o anumită persoană îl încetinea. Hoseok.


   Poate ar trebui să ieși din cameră și să îl saluți pe Jungkook, ce zici pisoi?

   Rozalindul se uita la hyungul său zâmbind. Avea două zile în care se cam chinuise cu o mică răceală. Verzuiul avusese grijă de el ceea ce îl bucura enorm de tare pe micuț. 

   Nu este nevoie, îl are pe Taehyung.

   Verzuiul pufnise amuzat.

    Dar și Hoseok te așteaptă.

    Jimin îl privea cu un zâmbet strâmb. Hoseok. Înainte, iubea acest nume dar de când a apărut Yoongi, l-a tratat cu răceală și severitate. L-a bătut la cap pe Jin să îi spună ce s-a întâmplat, dar tot ce a aflat este ca prietenul său, era gelos.

     Hoseok nu mă așteaptă hyung.

     Yoogi oftase. De ce este prins la mijloc? Baiatul cu păr portocaliu l-a băgat în asta dar tot el are aceste reacții. Îl deranja. Îl deranja al naibii de tare.

      Jimin îl admira totusi pe verzui, cât acesta era prins printre gânduri.

Oare este bine?
Oare îl deranjează că l-am rugat să vină?
Poate că s-a certat cu prietenii lui, sau chiar părinții.

    Aceste gânduri străbăteau mintea micuțului. Se atașașe destul de mult de verzui. Totuși, ceva îl speria. Mereu avea la dânsul niste pungi. Uneori îl vedea cum fuma praful din acele țigări ciudate. Știa ce îs alea dar dorea să nege acest lucru, știind că și el a consumat așa ceva.

    Hoseok intrase în cameră. Verzuiul avea țigara în mână fiind lângă geam, iar rozindul era pe pat înfofolit în multe pături. Chicotise. Jimin îl privea derutat și bosumflat.













   Capitol scurt, stiu. Si m am întors. De ce? N am habar. Dar voi incerca măcar să termin cărțile începute. Lectură plăcută în continuare chiar daca capitolul e gata.

DrUg M€Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum