8

57 10 1
                                    

    Jungkook era pe canapea în sufragerie alături de Jin si Hobi. Era o tensiune oribila în cameră.  Hoseok era nervos iar Jin doar încerca să îl calmeze.

    Trecuse 4 sau 5 luni de când Jimin si Yoongi se cunoscuse iar portocaliul ura relația celor doi.

  
   De ce l-ar plăcea pe el?! Yoongi spunea că mă iubește pe mine Jin!! Pe mine! Jimin iar are toată atenția! Este un curvar! Acum înțeleg de ce tatăl său s-a purtat-

   Dar cuvintele s-au oprit din a ieși necontrolabil din pricina unei lovituri. Jin îl plesnise. Ținea la prietenii săi. Foarte mult. Știa ca Jimin avea un trecut traumatizant dar și că Hoseok suferea din cauza lui. Totul era un scenariu scris greșit. Sau poate povestea lor era furată de Jimin. Asta își inchipuia portocaliul.

   Pe scări coboară Yoongi, tot ciufulit si spre groaza lui Jungkook, plin de semne pe gât, maxilar, umeri. Peste tot unde te uitai la el, avea hinkey-uri.

    Portocaliul era roșu de nervi.

  Normal! Ti ai tras o cu el! Curvar ce îi!! Stai să ghicesc, s a incuiat in baie si plângea? Patetic.

   Nu. In comparatie cu reacția ta de acum, a spus că va pleca.

  Ii raspunse Yoongi sec, lipsit de vlagă.

   Își face bagajele acum.

  Mintea verzuiului era plină de imaginea din pat. Rozalindul nu era deloc diferit. Era la fel de rușinos dar faptele făcute, le pot garanta o viață în iad. Jimin s a drogat doar că să fie al lui. Acest lucru l a șocat dar in același timp l a bucurat pe cel mare.

   Un telefon suna. Al cui era, nu conta pentru Yoongi deoarece răspunse.

Alo?

-bună! Sunt Min Jirou!

Mi am dat seama mamă.

-Yoongi dragule, ce faci cu telefonul fiului meu?

Fiului tău? Am... păi, dacă îmi dați un nume, vă voi spune.

-lasă.  Îl vei cunoaște zilele astea. Hai până in Busan te rog. Vine si Jinnie al meu-


   Doamna este întreruptă de verziu care scapase telefonul din mână. El... se culcase cu fratele său vitreg? Bine. Nu asta îl șoca, îi era frică. Relația lor se va răci. Trebuia să treacă peste. Inchide apelul fără să mai zică ceva si se duce spre Hoseok.

  Vei veni cu noi in Busan. Primești ceea ce dorești. 

  Jimin auzise totul. Deci Yoongi s a jucat cu el. Minunat...













.













Imi place ca is atat de prost încât am pus Jinnie in loc de Jiminie deoarece pronuntia este foarte putin diferita si la cat de derutat l am facut pe Yoon sa fie, nu si a dat seama despre cine e vorba.

Doua capitole intr o zi. Am prea multă inspirație azi.

DrUg M€Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum