Următoare dimineață a fost destul de epuizantă pentru rozaliu. Micuțul se ridica usor din pat, fiind tot transpirat si se uita spre punga rămasă de la Yoongi. Avea sa discute serios cu el, cat si cu Hoseok.
Jimin nu era genul de persoană ce judeca oamenii dar acest Yoongi, era ciudat, liniștit, frumos dar totusi, înfiorător. Il credea ceva mafiot dar stia ca e doar in capul sau, verzuiul fiind o fire drăguță dar cu persoanele in care avea incredere, nu?
Coborâ usor jos spre sufragerie unde se trezi cu cel mare dormind liniștit, cu telecomanda in mana si televizorul deschis. Micuțul luase ușor telecomanda din mana verzuiului si inchise televizorul. Il invelise deoarece era destul de rece iar cel de pe canapea, fără tricou.
Jimin ii privea corpul. Arăta bine, nu putea spune ca nu. Era format, dar nu parea sa fie puternic observându-se o urmă mica de pătrățele. Avea mainile slabe, despre picioare nici nu se discuta, pielea alba si fina, de unde stia? Avea mana pe fața lui, usor mângâind-o ( sper ca e scris bine).
Nu realizase ca verzuiul il privea.
Ce tot faci?
Intreba se cel mare, cat se uita la rozaliu cu o privire rece si lipsita de viață.
Scuze! Doar... Te înveleam deoarece este destul de rece..
Spusese cel mic cu tonul vocii jos abea auzindu se, fiind mai mult un soptit.
Aceștia se priveau intens. Ceva ii spunea lui Yoongi sa isi ceară scuze pentru seara trecută dar nu isi va călca onarea in picioare pentru un puști.
Gandurile verzuiului ai fost întrerupte de telefonul celui mic ce suna de zori nevoie.
Raspunde o data naibii
Spusese sătul de sunetul adorabil din camera ce provenea de la mobilul rozalindului.
Cel mic doar isi blocase de tot telefonul si il lăsa pe masa.
De ce nu ai raspuns?
Era cineva neimportant
Există asa ceva la tine?
Da.
Spusese sec micuțul si isi făcuse drum spre bucătărie.
Un singur apel in viața asta il ignoră.
Al tatălui său
.
.
.
Da da, stiu, scriu foarte puțin dar nu am timp 😩 scuzeee
CITEȘTI
DrUg M€
Teen Fiction𝐀𝐦 𝐳𝐢𝐬 𝐬𝐚 𝐨 𝐟𝐚𝐜𝐢! 𝐂𝐞 𝐞 𝐚𝐬𝐚 𝐠𝐫𝐞𝐮 𝐬𝐚 𝐛𝐞𝐢 𝐮𝐧 𝐩𝐚𝐡𝐚𝐫 𝐜𝐮 𝐬𝐮𝐜?! 𝘵𝘪𝘱𝘢 𝘣𝘢𝘪𝘢𝘵𝘶𝘭 𝘤𝘶 𝘱𝘢𝘳 𝘯𝘦𝘨𝘳𝘶 𝘭𝘢 𝘦𝘭 𝐀𝐦 𝐳𝐢𝐬 𝐜𝐚 𝐧𝐮 𝐦𝐢 𝐞𝐬𝐭𝐞 𝐬𝐞𝐭𝐞. 𝐂𝐞 𝐛𝐚𝐢𝐛𝐚 𝐭𝐞 𝐚 𝐚𝐩u𝐜𝐚𝐭 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐠? ...