3 ČÁST

215 14 6
                                    

DREAM POV:
zítra v 19:00 by měl přijít gogy. Už se těším protože od té doby co mi to řekl tak jsem o tom furt přemýšlel,co když to myslel opravdu nebo to byl jen vtip ale i tak jo ho budu milovat,možná jsem gay možná ne já ani nevím ale prostě george je hot víc jak plot a to nikdo není víc hot jak plot nebo jako babka.

Půjdu si udělat nějaké jídlo asi tortillu nebo hranolky z něčím. Na konec jsem si dal tortillu s masem,salátem,rajcatem a samozřejmě s kačupem.

TIME SKIP
(GEORGE POV)
omylem sem zaspal sice mi hejlo letadlo až v 7h večer ale chtěl jsem vstát dřívěji aby jsme se mohl zbalit protože jsme to včera nestihnu protože jsem streamoval a všichni mi tam spamowali jestli jsem s dreamem ale já to ignoroval, Řekl bych pravdu že ho miluju a že za ním pojedu.

Šel jsem se zbalit a oblec a udělat si hygienu. Potom jsem jel na letiště a pár hodin jsem čekám potom jsem se odbavil a nastoupil do letadla jeli jsme 4h.

Když jsme přistáli zatleskali jsme kapitánovi a šli jsme. Museli jsme se otestovat a mohli sme jít.

DREAM POV:
Čekal jsem už na gogyho.za pár minunut přišel a objal mě. Neviděli jsme se dlouho asi 5mesicu,jeli jsme k dreamovi říkal mi že tam bude i snapsnap tak to bude lepší protože tu bude celý dream team.kdyz jsme přijeli objal jsem snapsnapa.
Nudila jsme se tak jsme zapli nějaký disney film,samozřejmě to byli auto.

PRAVDA/DNF💚💙Kde žijí příběhy. Začni objevovat