12 ČÁST

110 9 0
                                    

Tohle není nic extra, protože tohle dělám ve 2.rano😩😩 btw asi jsem něco přeskočila takže upss

POV DREAM:
"Takže mám?" Říkal jsem si v hlavně.
Měl jsem celý svůj obličej mokrý od slz. Koukal jsem se dolu do moře z nejspíš 8 metroveho útesu.
Hodně to bolelo když jsem ro říkal, takže to bude bolet když i zemřu..
Opravdu nevím co jsem to udělal..
Ani nevím proč jsem to udělal..
Nejspíš mě teď george nesnáší...
Našel si nějak něčeho kluka.....
A na mě zapomene....
"Clayiii" někdo mě chytil za ruku,
Byl to snapsnap.  "Kámo co děláš pod sem za mnou" ukázal na sebe snapsnap ale já neposlechl. Skočil jsem. Doufám že se neprobudim a už je nikdy neuvidím..

"Pane clayi?.. haló pane clayi" nějaký babičcin hlas na mě volal. Kdo ta sakra je!! Já jse teď nechci vsoudit v nemocnici. Bohužel to kdo na mě volal byla sestřička a jsem v nemocnici. Když jsem se na sebe kouknul, viděl jsem že má nejspíš něco z rukou, asi jsem spadnul na ní nevím? "Pan George Davidson za chvíli přijde" strašlivé sa na mě podívala. Co ji je? Jsem ni dal pryč její éru tím že jsem nemluvil? Myslím že ta sestřička nebude moje  bestie.
"Počkat kdo že to přijde?" Úplně jsem zapomněl, musel jsem se zeptám znovu "George Davidson vás přítel"

GEORGE POV:
Dlouho jsem nic neslyšel o clayi, co když si něco udělal? Podle mě si myslí že já si něco udělám ale to se mili já si nic nebudu dělat! Já vím že to zněla dirty mind!!  *Georgovi zvoní mobil*
"Ano? Tady George Davidson" bylo to neznáme číslo, asi nějaký fanoušek ale nevím jak by to číslo mohl dostat,  nejspíš se na mě dream naštval nebo jinak nevim. " dobrý den pane Davidson, tady je nemocnice florida, musím vám oznámit že vás přítel clay (jeho příjmení) spadl z velkého útesu a je hospitalizován, prosím dostupné se" ten hlas zněl v klidu ale já nebyl v klidu!!! Kluka kterého stane miluju spadl z útesu!! To je snad noční můra.
Musím ihned jed na floridu!!

Mám už všechno zbalena ale nemám ty zasrene letenky na které jsem nesměl zapomenout ale zapoměl.
Ahhhhh stydím se za sebeee.
Hlavně až už jedu na to letiště...

PRAVDA/DNF💚💙Kde žijí příběhy. Začni objevovat