HADEJTE KDO NEMA NALADU NA FF. A KDO JE PRAVNE UPLNE ZHROUCENY KVULI JEDNE FF.
DREAM POV:
"Georgi?" | "ano?" | "ses panic" začal jsme se smát. Georgevi ale nebylo do smíchu "jsme a t- sorry zapoměl jsme že jsi blonďák z floridy, zelenými očima, dobrým tělem" george to vysvětloval jak kdybych nebyl panic.
Jakože popravdě já jsme ještě panic ale nechtěl jsme mu ničit naladu i když idk why. "Georgi já jsme ještě panic" george se docela dívil. Jakože je to pravda co říkal o mě, vůbec nechápu že když jsem takoví že jsem pořád panic. Mel jsem mega hlad takže jsem šel dolu. George neměl moc hlad,takže jsem jsi udělal jen pro sebe. Přemýšlel jsme jestli by jsme mohli jít někdy na dovolenou. Měl bych se ho někdy zeptat. Šel jsem na horu a rovnou jsem se ho zeptal jestli by chtěl. Byl jsme šťastný když řekl že by chtěl. Ale vůbec jsme nevěděl kam bys mě holku letět. Mohli bys mě mohli k Georgovi do anglie. Nebo třeba někde ve floridě do nějakýho hotelu.George zase nechtěl spát. Proč nechce usnout?! Má furt energii na rozdávání. Já jsme vždycky chcipl do dvou minut. Popravdě někdy je víc hodný když spí. Hodím ho do postele a bude ticho... teda doufám. George šel dolu, trošku jsme zařval ospalim hlasem :GEORGI" ten se pozastavil.
"Neřvi :(" george to řekl strašně smutně, nejspíš nemá rád lidi kteří řvou. "Promiň, nevěděl jsme že to tak nemáš rád. Já jsme asi tak zvyklí řvát na sestru. Promiň" zavřel jsme oči a doufal že už to bude dobrý. Ráno jsme se vzbudil sám. Asi Georgovi hodně vadil jak jsme na něho zařval. Šel jsem teda dolu za georgem, který dělal nejspíš snídani. "Georgi ?jsi pořád naštvaný" georgi mi dal hlavu na strany (doufám že chápete xdd) .
Byl jsem rád že není už naštvaný. Po snídani jsme šel rychle nahoru protože jsme chtěl už ty lístky do paříže. Doufám že to byl dobrý nápad. Nejspíš se mu to bude líbit, teď jsem si zapoměl že george má za pár dní narozeniny tak mu to dam xdd. Má je za dva dny takže to je aspoň lepší. Nebo bys mé mohli jet třeba někde jinde. "Clayi? Proč se díváš na letenky? Ty chceš aby jsme šel pryč :(" gogy mě od toho přerušil. Gogymu jsem nevěděl co říct tak jsme mu raději řekl že se jen tak dívám, že se nudím. Jakože pravda byla úplně jina ale shut up xdd.
Gogy šel dolu a ja za ním po pár minutách. Divali jsme se na nějaký horor kde se gogy bal. Ja to natáčel na ig storie. Ja tam bohužel řekl "neboj lask-geogri " blbě jsme se přeřekl, málem jsme mu řekl lásko a to jsme díky bohu neřekl.
Hodně lidí psala proč tam stále je gogy ale já pro on neodpovídal. Nechtěl jsem jim říct pravdu o nás. Teda ještě ne nekdy příště protože kdybych to řekl tak už to nebude dole ve drama jako předtím, jak jsem všude viděl ty edity. Teď kdybych to řekl tak to bude velke bum. Ale když to rekneš spolu tak to bude taky bum ale větší.... to mi nedošlo..
ČTEŠ
PRAVDA/DNF💚💙
RomanceTenhle příběh jsem udělala random Kdyby něco ta hot cena bude označena "‼" You are gay Neumím gramatiku