13 ČAST

109 9 0
                                    

GEORGE POV:
ty vole, ty vole, ty vole. "davej pozornost!" V havně jsem si rekl kdyz jsem malen naboural, nejaka kamion nedava pozornost! Hlavne za ma swag kamion. Uz tam skoro buduuu.
Za 2h mi to leti takve doufam že všechno stihnu. Už jsem konečně tady. Vlast ne ani način co jsem si zbalil doufam ze kartaček vlastně to neni až moc duležite hlavně at mam oblačeni,
Co kraj jsem si zbalil..... Hele raději nebudu myslet na co mam v kufru ale jesti clay se probudi, co kdyz se neprubudi? Co když na mě zapamene?

DREAM POV:
Počkat- co tu bude dělat george?
Však mě nesnaši potom co jsem mu udělal...  nemuze to znamenata ze uz mu to nevadi a semnou se udobřil?
Doufam že mě nazabije za co jsem udělal.. doufam ze neni proč jsem to udělal. "Pane clayi zachvili přjde nějaky pan nick, znate ho?" Ta sestřička zase na me mluvila. Měl bych ji vymyslet nějakou přezdivku.
Zatim ji budu řikat obluda, doufam že me s tou přezdivku nazabije "ano znam je to mu najlepši kamarad, znam ho už od malička." Je to true že ho znam už od malička, někdy ho beru jako brachu, ale neni to jako ja a george, k nickovi jsem nikdy nic necitil, a k gergovi citim něco vic jak přatelstvi. Doufam ze už pride taj posrany nick, nechci tu byt s tou obludou.

SNAPSNAP POV:
byl jsem s karlem a libali jsem se.. ale vyrušilo to muj mobyl. Volalo mi nějake nezname čislo "dobry den pane nicku, tady je floridska nemocnice, vaš kamard clay je ospilazovam, prosim dostupte se" nějaky pan se ozval, vypadal jako nějaky dospělak "ano, byl jsem bohužel u toho jak se to všechno stalo, kdyz jsem se snažil přemluvit tak skočil, přijdu hned jak to bude možny" musel jsem mu to vysvětlit aby si třeba nemyslel že ja jsem ho schodit. BUT tohle neni pravda. Řekl jsem všechno karlovi ať nežarli protože žarli jak hovado. Byl divni ze se mu to nevadilo.
Měl bych uz jet!

GEORGE POV:
už  jsem konečně v letadle. Nutně potřebuju napast clayovi že už letim za nim, ale nevim jesti mě bude chtit vidět. Když jsem už vzletli mohl jsem mu napsat. Hned jsem mu psat: " clayi letim za tebou, možna ses probral, možna ne. Možna me nechceš vidět ale nicka chceš vidět. Nevim proc jsi to udělal ale doufam že jak v pořadku a nic ti neni. Na floridě budu adi za 3h.
Prosim clayi odepiš mi jesti jsem pořadku <3" malem jsem se rozbrečel protože dream pro mě teď znamena hodně. Chci aby jsem tam už byl a viděl ho, i když ho jako prvni uvidi nick..

PRAVDA/DNF💚💙Kde žijí příběhy. Začni objevovat