16 ČÁST

100 8 1
                                    

DREAM POV:
sice na mě george nečekal ale po pár minutách přišel. Políbil mě takže asi jse zase spolu, teda doufám protože jsem už změnil ten tweet. Asi to pro něho byl šok když se dozvěděl že jsem spadnul z velkého útesu. Nechtěl jsem skončit ale když mi to řekl tak  to bolelo vic. Doufám že už všechno bude dobre, ne Chci si dávat happy pills, už jsem si je dával za dnešek dvakrát a to nedopadlo dobře. I včera jsem měl ty léky a mám žilu pryč..
Dlouho jsem george neslyšel, asi 2 měsíce? Navrhl jsem že bys me mohli jít dolů do takové té nemocniční restaurace i když to vůbec nebyla restaurace. Šli jsme a dali jsme si jídlo,
George něco mluvil ale já ho neposlouchal "tak co na to řikaš, no není to dobrý nápad?" Šťastně se usmál george když to řekl "emm... Promiň neposlouchal jsem tě řekneš to ještě jednou" george se naštval, dlouho mluvil takže mě chce nejspíš zabít protože kdyby mi to někdo udělal tak bych ho ukopal "Pane bože clayi! Říkal jsem že bysme mohli jít za tvojema rodiči. Doufám že jsi něco o mě říkal protože mojí řidiče tě znají!!"
Naštvaně se na mě kouknul george.
"Jasně,můžeme" s úsměvem jsem to snažil zachránit aby nebyl celý den na mě naštvany. Dneska mě propouští, i když nevím co budu dělat s tou rukou.

TIME SKIP(1 DAY):
?AAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! JA TAM NECHCIIII!! NESNÁŠÍM SVEHO OTCEE!!!!! CO KDYŽ HO NEPŘIJMOU A JA SE S NIM BUDU MUSET ROZEJIT
?!?!?!??!?!?!?!?!? JA TAM PROSTĚ NEJDU !!!!!!! MOJI RODIČE ME NESNÁŠÍ!!!!!!! NESNÁŠÍ ME KVULI TOMU FODBALU!!!! MEL JSEM JIT PREJ NA HUDEBNOU!!!!! VŠAK MAM 2 PÍSNIČKY CO JEŠTĚ CHCE?!?!??!?!? POMOCC!!!! JA TAM NEJDUUUH!!!! I KDYŽ JSEM JE NEVIDĚL ASI PUL ROKU!!!! MĚL BYCH JIT ZA NIMI!!!
UŽ  DAVNO VÍ ZE JSEM EM... EMM.. NO JAKO.... NA... TO JE JEDNU NECHCI TO ŘEŠIT ALE PROSTĚ NEEEEE!!!!
NIKDY JSEM JE NEMEL MOC RÁD!!!! VLASTNĚ JSEM JE MĚL RÁD JEN KDYŽ MI KOUPILI ČOKOLÁDU!!!!! ALE TA ČOKOLÁDA TU NEPATŘÍ!!!!! PROČ TAM MAM CHODIT KDYZ JE NESNÁŠÍM A ONI MĚ???!?!?!?!??!? VŠAK ME TAM ZASTŘELÍ!!!! PROSTĚ NE!!! ALE NEVIDĚL JSEM JE STRASNE DLOUHO!!! ANI NEVIM JAK SE MA DRISTAA!!! ALE DRISTA JE KRÁVA CO NRUMI DOJÍT!!! I KDYŽ  JSEM JE NEVIDĚL STOPADESAT LET TAK TO NEZNAME ŽE  JE UVIDIM!!!! JEHO  PROSTĚ NEPŘIJMOU!!!! ALE MOŽNÁ HO PŘIJMOU A BUDOU NA NAŠÍ SVATBĚ!! PROČ SAKRA MYSLIM DOPŘEDU!!!?!?!?!?!?!? AAAAAAA!!!!
NECHCI UŽ  TEĎ DO PEKLA!!!! MAM ČAS!!! JSEM JEŠTĚ MLADI!!! NEMŮŽU JIM NAPSAT ŽE DNESKA TO NEPUKDE?!?!?!?!?!??! VITE CO JA JIM TO NAPÍŠU A NUDE TICHO!!!

Hned jsem samozřejmě řekl georgevi že tam dneska nepůjdeme, že jsem strašně ve stresu a málem omdlel. George z toho nebyl nejvic šťastný ale aspoň to pochopil. Doufám že taky bude ve stejným stresu jak já!. Beru ještě nějaké léky, nemůžu některé jídla, prej nemůžu lepek,co mě nasralo protože miluju lepek. George mi udělal švedsky stůl se syrama co mě potěšilo protože sýry miluju.(idk jestli miluje sýry, já ne nesnáším na celém svete) george šel nahoru kde stáhnul film "hledá se nemo" v duchu jsem si řekl když jsem viděl co pouští, ten film mám strašně rad<3 george to vi, říkal jsme mu to.

Když jsme se dodívali, tak jsem slyšel někdo klepat. Šel jsem otevřít, stáli tam karl,quackity,snapsnap. " ČAU KAMOOO JAK JDE ŽIVOT? KONEČNĚ TI TO MUZU ŘÍCT, TROŠKU JSME SI ŠLI ZAHRAT DO CLUBU VE VÍDNI A TED JSME NĚJAKÝM ZPŮSOBEM U TEBE" opil hlasem konečně dořekl snapsat držel kluky za krk ale ne násilně, najednou šli dovnitř a hledali alkohol který bohužel našli. Začali ho pít a ja s nimi protože jsou to besto frendo a s nimi se chodí i do vězení.
Strašně jsme pili až jsem zapoměl na george. Šel jsem se kouknout do pokoje kde bohužel byl... nic mu nebylo byl na mobylu
"AUH ČAU KOČKO POD ZA MNOU " opilí hlasem jsem zval george. Nešel za mnou tak jsem šel za ním já. 'Clayi běž prosim" george byl z toho celý vystrašeny ale mě to nezajmalo. Šahla jsme všude na něho. Schodil mě dolu a zavřel dveře.  Celý tam brečel. Šlo to poznat slyšel jsme ho jak tam brečí bylo to poznat........

PRAVDA/DNF💚💙Kde žijí příběhy. Začni objevovat