Aslında doctor buradan nasıl kaçacağını biliyordu sadece beni beklemiş.her neyse kilidi açmak için soniği tutması yetti.kapının önünde 2 gardiyan onları geçince de bir sürü asker robot vardı. doktor hiç bunlarla uğraşmadan arka kapının kapısını açıp kaçtık.amy ve rory'i bulduk. doktor tam tardisi çalıştıracakken tardis garip sesler çıkardı,doktor" tardisin kalbinde bir sorun var. " birkaç birşeyle uğraştıktan sonra şaşkınla ilk önce papyonunu düzeltti ve "enerji bitmiş " dedi. biz şaşkınlıkla doktora bakarken birden tardisin tepesindeki lambanın patladığını gördük. doktor " bu çok nadir olan birşeydir. her ne varsa tardis bunu bilerek yapmadı burada kesin garip birşeyler var "dedi. evden çok uzaktaydım . annem şimdi beni ne kadar merak etmiştir. doğru ya!ben kendi kendime bunları düşünürken doktor ,amy ve rory yola çıkmışlardı bile(doktor tutturdu da ) .ben de peşlerine takıldım . bir efsane çıkmaz sokağın sonundaki evde 4 mumun söneceğini söylermiş . 4. Mum sönünce ... Her neyse işte biz bu evi bulduk sanırım. doktor efsanelere inanmazmış (😜) o yüzden bize birer mum verip evi dağılarak aramamızı söyledi . ilk itiraz ettim de doktor bu ne yaparsın . amy asansöre bindi , rory merdivenlerden çıktı , doktor bu katı aradı . bana ne kaldı dersiniz " BODRUM " . Tırsarak aşağıya indim ,herhalde efsanenin gerçek olması için mumu sönmesi , mumun sönmesi için rüzgar lazımdı. ama ne bi rüzgar vardı ne de bir ses... amy'nin sesi duyuldu "mum söndü doktor " doktor "korkma " dedi . amy korkar mı bilmiyorum ama ben çok korkmuştum . Rory "mum düştü doktor." dedi. doktor" artık herşey sana bağlı " dedi. "sen varsın doktor ." doktorun mumu da sönmüştü anlaşılan " yanınıza geliyorum ." "dikkatli ol." . Yavaş yavaş ilerlerken çıkış kapısını buldum . doktor amy ve rory "yeşim kapı kilitlen di yardım edin ." dediler. artık şimdi çıkmaz yoldaydım . yardım edebilirdim ya da buradan kaçıp gidebilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bekleyen kız
AdventureBir sabah uyandığınızda hayatınızdaki herşeyin değiştiğini düşündünüz mü ?