Yavaşça ayağa kalktım .gözlerimi ovaladım.mesaja tekrar baktım. "zaman leydi si" ne demekti bu. kapıya çıktım tardis gelmişti . içeri girdim doktorun yedek kolunun şişesi kırılmış . "DOKTOR nerdesin " diye bağırdım . kendimi garip hissediyorum zaten günlerdir. doktorun adını tahmin edebiliyorum .dalek savaşını herşeyi dakikasına biliyorum. Doktor geldi be bana sarıldı ."artık tek değilim" dedi . bir kaç dakika sessiz kaldık . "sen bir zaman leydisisin " dedi , nasıl ya . evet robotlar geri geri yürürken düşmüştüm .doktorun yedek elinin üstüne kırılmıştı. jenerasyon bana geçti ben şimdi yarı zaman leydisi ,yarı insanım. beynim içi tamamen doldu başka bir bilgiye yer yoktu sanırım.. kendimi köyü hissettim . ellerimden sarı pullar gibi ışık çıkıyordu .değişiyorum . doktora baktım ve" istemiyorum neye dönüşücem ben ." doktor gülümsedi. bir an uzadığımı hissettim . "farklı görünüyorsun " dedi doktor. büyümüşüm uzamışım . hayır erkeğim . yok yok sadece saçım kısa. evet farklı olmuşum .ve sanırım iki kalbim var. Doktora dönüp "bu olmamalı , sen tek zaman lordusun . başka olamaz ." doktorsa " artık tek değilim . her zaman seninle olucam . güzel değil mi ?" "Maalesef doktor . annem ailem kimse beni tanımayacak mı ? ben seninle gelmek istemiyorum ." dedim . ve tardisten çıktım . doktor arkamdan baktı. bir kaç saat geçti . sahilin kenarında bankta oturuyordum . eve gittim. biraz düşündüm . kapı çaldı, "kim o ?" Dedim . " YOK ET " sesi geldi . sıçradım . ben artık onların en büyük düşmanlarıyım . beni nasıl buldular peki . hemen balkona geçtim kapıyı kilitleyip . saklandım . artık doktoru bekliyordum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bekleyen kız
AdventureBir sabah uyandığınızda hayatınızdaki herşeyin değiştiğini düşündünüz mü ?