Arkamı döndüm ve kızıl saçlı güzel bir kız ve yanında da bir erkek vardı. "doktorun başı dertte onu kurtarmalıyız" dedi güzel kız.adı amy'miş. hiçbir şey anlamamıştım .ama birden kendimi küçük bir klübenin yanında buldum ."TARDİS."dedi."zamanda be mekanda yolculuk yapabilen bir uzay aracı." dedi.tardise bindik giderken bana olayları anlattılar. "ben rory" dedi yakışıklı çocuk."doktor özellikle seni çağırmamızı istedi.sende doktora ait bişey varmış." "ne" dedim.bana bir resim gösterdiler tıpkı esrarengiz bir şekilde bulduğum oyuncağa benziyor."demekki oyuncak değilmiş"dedim .ve onlara verdim.tardis durdu.rory bana elini uzattı ve dışarı çıkardı.aynı bir hapishane gibiydi sanki bir ses bize doğru yaklaşan ayak sesleri yada robot sesleri .dur bir dakika dedim bunlar sibermanlar . "kaçalım saklanalım öleceğiz "dedim .ben böyle şeylere alışık değilim macera falan. Robotlar bir sırayla gelmiş en sonunda bana doğru dönmüşlerdi. kolumdan tuttular ve beni götürdüler .döndüm ve amy ye baktım ."kurtarın beni" dedim .amy üzgün bir şekilde kafasını "hayır" der gibi salladı. rory e döndüm umutla, ama anladım ki umut yoktu. buraya gelmemeliydim. ben yine sıradan hayatımın sıradan bir pazarını yaşacaktım . bir hapsin önüne geldim parmaklıkları araladılar ve beni içeri soktular. yanımda bir adam topu duvara vuruyordu. artık çok eahatsız edici olmuştu."şunu kesin artık. "Dedim . adam yüzünü bana çevirdi ,"ayy ne tatlı bir papyonunuz var." dedim ."sizin adınız ne .benim yeşim."dedim ."doktor .sadece doktor ,sen de beni kurtarmaya geldin değil mi? " Evet" dedim. "ozaman "GİDELİM "dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bekleyen kız
PrzygodoweBir sabah uyandığınızda hayatınızdaki herşeyin değiştiğini düşündünüz mü ?