5 yıl sonra ben yine aynı ben aynı pazar . doktorun hayatımdan uçup gitmesine çoktan alıştım bile. bazen hayal olduğunu düşünüyorum . okula doğru gidiyordum .ah şu yapışkanlı notlar yine sıramın üzerinde .bütün herşeyimi anlattığım defne kesin yine bana şaka yapıyor . "arka bahçeye gel "defne söylemen yeterdi zaten . arka bahçenin kapısının önünde durdum. o mavi o kutu bu TARDİS. iyice yaklaştım ilk günkü heyecan gibi .kapı açıldı bir adam çıktı .yırtık pırtık olmuş elbiseleri vardı. içerisi patlamış sanırım. "ben doktoru arıyorum " dedim ."ben doktorum."dedi adam. arkadan benim doktorum da geldi " nasıl yani bu adamla siz aynı kişimisiniz bunu bana nasıl söylemezsin hem sen neden beni bırakıp gittin yapışkanlı notları bırakmaktan hiç vazgeçmeyecek misin sen ?"dedim hiç nefes almadan.o da sadece " merhaba." dedi.beni içeri çekti "burayı hiç temizlemeyecek misin senn" bana yine"merhaba "dedi .diğer doktora dönüm .robot bunlar robot burası tardis değil. beki gerçek doktor nerede geri geri yürürken düştüm "dokttoooooorr" diye bağırdım , ve gözlerimi kapadım .sesler kesildi . gözümü açtığımda çöldeydim. doktor da yanımdaydı "buraya nasıl geldim." dedim "bilmiyorum " sözünü tam bitirmeden bir heykel eli sıcacık kumun altından çıkmıştı "bu ne "dedim . "rüya lordu yine mi sensin ha." sanırım kendi kendine konuşuyordu . sonra bir şarkı ,gözümü açtım ve robotlar yine oradalardı. "aman allahım " dedim kutudan çıktım koşuyordum takip eden kimse yoktu doktoru aramam lazımdı .telefonumdan tardisi aradım."Alo""alo"doktor neler oluyor.""rüya lordu seni arıyor unutma ne çöldeki ne de kutudaki doktor ben değili" ses kesildi ve yine o şarkı . çöl ama bu sefer doktor yoktu. heykelin neredeyse bedeni çıkmıştı , arkamı döndüBOOOOM .heykel hareket ediyor kapanı sıkıştım . en son boynumda bir el hissettim .uyandım rüyaymış be . derin bir ohh çektim ne bekliyordum ki doktorun gelmesini mi haah . mesaj geldi .açtım doktordan gelmiş. "zaman leydisi !!" yazıyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bekleyen kız
AdventureBir sabah uyandığınızda hayatınızdaki herşeyin değiştiğini düşündünüz mü ?