جت مكالمه لزين من رئيس المافيا عشان يقتل البنت الصحافيه وبعتله العنوان راح زين عشان ينفذ.نروح لي ليله بقا:
ليله:-
عايشه مع مامتها بعد موت باباها بعيد عن كل الناس اللى كانوا فى حياتهم وبقيت اشطر صحافيه وبتكتب عن انجازات الحوت العظيمه وبتكتب برده عن حقارة القناص العالمى وده سبب طلبهم لقتلها بس كده.دخل زين بيت البنت اللى المفروض يقتلها عشان يخلص المهمه ويرجع امريكا لكن للقدر راي اخر
شاف الملاك بتاعته نايمه اول ما بصلها عرفها طبعا حب حياته كله راح قعد جمبها على السرير وبيملس على شعرها هى صحيت لسه هتصرخ حط ايده على فمها .زين بعشق: ده انا يا ليله.
ليله بذهول وفرحه شديده: زين مش معقول اخيرا رجعتلى .
زين بحب صافى حضنها: ايوه انا يا قلب وعمر زين وحشتينى.
ليله بهيام وهى ببكاء شديد: انت وحشتنى اكتر يا زين.
زين مسح دموعها: متعيطيش يا حبيبتى مقدرش اشوف دموعلك لانهم غاليين عليا اوى.اعتدل فى احتضانها وقالها: اهدى يا حبيبتى وانا احكيلك كل حاجه.
وحكيلها كل حاجه وهى بقت في حاله من الذهول وبعدت عنه بعد ما خلص على طول.
ليله بذهول: انت القناص العالمى اللى انا بكرهه يبقى حب عمرى.
زين بحزن: كان لازم اخد حقى.
ليله: انت خدت حقك ابعد بقا عن المافيا انا عايزه حب عمرى اللى كان طيب وحنين وغلبان انا اسفه مستحيل اتجوز واحد مش كويس.
زين بحزن: انتى قصدك ايه انتى مش عايزانى.
ليله ببكاء: انا عايزه اللى اتربى معايا اللى حبيته اكتر من نفسى انا عايزه زين الاولانى.
وقف زين ومشى وبعدين يصلها: هتستنينى.
ليله بعشق صافى: لحد اخر يوم في حياتى.
بعدين زين خرج من الشباك زي ما دخل.
وبعدين عدى سنه على كل اللى حصل حصل فيها الاتى
اسماعيل عرف ان مراته بتخونه مع ابن اخوه او ابنه فقتلهم هما الاتنين وهو اتعدم .مصطفى خد السكرتيره وهرب ومراته اتجوزة السواق واولادهم بعد ما عيلتهم فلسه هما كمان معدتش ليهم لذمه .
كده خلصنا من عيلة الهلالى.
زين بقا صفا كل شغله مع المافيا بعد ما اتنازلهم عن نص املاكه والنص التانى اعطاه لملاجأ الايتام والمستشفيات العامه وبقى على الحديده وراح لى ليله بليل برده لقيها نايمه.
زين بحب : ليله اصحى وحشتينى.
ليله صحيت وحضنته: وانت وحشتنى موت.
زين: انا رجعت زى ما كنت ممتلكش حاجه ونضيف زى الاول.
ليله بفرحه وبكاء: بجد يا زين انا فرحانه اوى انت هتشتغل بوظيفتك يا دكتور وانا هقعد في البيت زى ما كنا مخططين بالظبط.
زين : برافوا عليكى لسه منسيتيش .
ليله: ممكن اطلب طلب .
زين بحب: انتى تؤمرى يا قلبى.
ليله بفرحه: نفسى نروح نزور الكعبه عشان نرجع نظاف بجد .
زين بعشق: من عيونى يا اميرتى.
🔥 تمت بحمدالله 🔥
أنت تقرأ
ليله الزين
Mystery / Thrillerالبطل زين الهلالى : اصغر حد فى عيله الهلالى مظلوم جدا عيون خضره وشعره بنى وسيم لابعد الحدود طيب جدا لكن كل هذا سوف ينقلب رأسا على عقب🥺. البطله ليله الفيوم: ابنة الخدم. انثى بكل ما تحمل الكلمه من معنا جسد ممشوق عيون جميله شعر طويل ناعم بنى تحب زين...