(... හායි රීඩර්ස්. ඔයාල ආzaa කරන අලුත් චරිතයක් කතාවට එකතු වෙනවා...roll the black carpets for සරේනා නොහොත් Zeena! ගෑණු චරිතයක්... පිරිමි චරිතයක් ලියලා ආයෙ ඔක්කොම මකලා දැම්මා...! 😂)
කළුවර අඳුරට මුවා වුන හෙවනැලි අතරෙ සැගවුණ කළුපාට දියර පිරුණ වගුරකට ලස්සනම ලස්සන ගැහැණියක් ඇතුළු උනා... අඳුරු හෙවනැලි අතරෙ අතරමං උන ඇය එකපාරටම තමංගෙ වේසෙ වෙනස් කරා...රැළි වැටුණු ඇගක්... ඇතුලට කිඳා බැහැපු ඇස්...! ගෑනි තමන්ගෙ අතේ තිබ්බ දිග යශ්ටියෙන් වාරු අරගෙන වගුර උඩ තිබුණු ඇලේට පැද්දෙන ගල් ආසනයේ වාඩි උනා. ගෑනිගෙ ආසනය වටේට සර්පයින් කෝටි ගානක් රැස් වෙලා ඇයව පිළිගත්තා... තමංව රැජිනක් ලෙස හඳුන්වාගත්ත ගෑනි තමන්ගෙ ආසනයේ පැද්දෙන්ඩ ගත්තා... වෙලාව එනකල්! මහ රෑ ළං වුණා...හඳ එළියෙන් වටේ බැබළුනා... ගෑනි වටේ හෙවනැලි වලට තමං ළගට ආරාධනා කරා...වෙලාව හරි! හඳ එළිය යට ඇල්ෆා පුත්තු තුන්දෙනා ඇල්ෆා තනතුර භාරගත්තා.
තමංගෙ ඉස්සරහ තිබුන වීදුරු ගෝලයෙන් මේ ගෑනි සියල්ල බලන් හිටියා... පිස්සියක් වගේ මතුර මතුර පැද්දි පැද්දි ගෑනි බලං හිටියෙ තමන්ගෙ හිතේ රාජ්ය දිනාගත්ත ඒ කුමාරයා දිහා. Xavier Night! මගේ ! මගේ! මගේ! ඈ මන්තරයක් වගේ තමංටම කියාගත්තා. දැන් හරි වෙලාව... සැවියර් තමංගෙ සහකාරිය හොයන හැටි බලං හිටිය ගෑනි මහ හඩින් තප්පුලන ගමං කට ඇරං හිනා උනා... මමයි ඔයාගේ සහකාරිය...මම!මම!මම! එන්ඩ මා ළගට...!
ගෑනිගෙ හීන ලෝකෙ කඩා වැටුනෙ ඇල්ෆලා තුන්දෙනා එකිනෙකාගෙ මේට් ලා උන වෙලාවෙ.ෆක් යූ ගෝඩස්! ගෑනි කෑ ගැහුවා... ටික වෙලාවක් පැද්දි පැද්දි ඉදපු ගෑනි එකපාරටම නැවතුනා. Oh fuckin THANK YOU Goddess ගෑනි වටේ සර්පයින්ගෙ කං බීරි වෙනකල් කෑගැහුවා... දැං එක කොල්ලෙක් වෙනුවට කොල්ලො තුන්දෙනෙක්!
Zeena තමන්ගෙ වීදුරු බෝලෙ දිහා ඇස් එලියට පයිනකල් ඇරගෙන බලාගෙන හිටියෙ කොල්ලො තුන්දෙනා කිස් කරන දිහෑ. ගෑනි තමන්ගෙ තොල් දෙක තමංගෙ දෙකට බෙදුනු දිවෙන් ලෙව කෑවා. සැවියර් හාඩින් ගෙ කොක් එක අතගාන්න ගන්නවත් එක්ක ගෑනි තමන්ගෙ යශ්ටිය පොලොවෙ ගැහුවා.
යශ්ටිය විශාල නාගයෙකුට හැරුනා. නාගයා.!.. ලිංගික ආශාවේ සංකේතය....
සීනාගෙ ලෝගුව දිගේ දිව්ව නයා ගෑනිගෙ පපුව දිගේ ලෙස්සමින් ඇග ඇතුලට රිංගුවා. ගෑනිගෙ පපුව වටේ එතුන නාගයා හැමදාම වගේ ගෑනිට අමුතු ජාතියේ සැපක් දුන්නා. හාඩින්ගෙ කොක් එකෙන් විදින වින්දනය සැවියර් තමංගෙ කටට ගත්තා... සීනා තදේට කෙළ ගිල්ලා. ටික දවසකින් එයාල මගෙ! ගෑනි හිතුවා.
ගෑනි සැවියර්ගෙ කොක් එක දිහා කෙල පෙරාගෙන බලන් හිටියා. ඩෙමියන් වේගෙන් පම්ප් කරන ඉදිමුණු ඒ කොක් එක දිගේ ප්රී කම් ගලනවා බලං හිටිය ගෑනිගෙ කකුල් දිගේ ඒකිගෙ තෙත ගලන්න ගත්තා... ගෑනිගෙ කළුපාට තෙතමනය හැමදාම වගේ කකුල් දිගේ ගලාගෙන ගිහින් පොළොවෙ වගුරට එකතු උනා.
ගෑනිගෙ කකුල් දෙක අතර ට බඩගෑ නාගයා කළු දියර අතරෙ ලිස්සමින් ඇතිල්ලුනා. සැවියර් හාඩින්ගෙ රෝස පාට හිල ඇතුලට තමං ගෙ පීනස් එක ඇතුල් කරනවා බලන් හිටපු ගෑනි නයාගෙ බෙල්ලෙන් අල්ලලා ඒකිගෙ ඈත් කරපු කකුල් දෙක අතරින් ඌව තමංගෙ ඇතුළට එබුවා. ආහ් ෆක් අන්න එහෙම... ආහ් ! ගෑනි නයාව තමංගෙන් එලියටත් ඇතුලටත් එබුවා. හුස්ම ගන්ඩ අමාරු උන තැන නයා එලියට එන්ඩ දගලනවා.. ගෑනි ඒක තමංගෙ වින්දනය කරගත්තා... කෝප වෙන නයා ගෑනිගේ ඇතුලට දෂ්ට කරනවා.ගෑනි තවත් වේගෙන් හති දදා නාගයා තමංගෙ කළු වැගිරෙන තෙතමනය දිගේ අතුල්ලනවා.
අන්තිමේ ඩෙමියන් සැවියර්ව තමන්ගෙ කරගන්නවා බලන් හිටපු ගෑනි තවත් සර්පයින් තමන්ගෙ ඇතුලට දාගන්නෙ හාර්ඩිනුත් ඩෙමියන් එක්ක සැවියර්ට ඇතුළු වුනු නිසා.
"ෆක් මී ඩැඩී!"සැවියර් කෑගහනවා... No no no fuck me Mommy! සෙරීනා කෑගහනවා....
තව ටිකෙන් ඔයාල මගේ ගෑනි මැතිරුවා... ඊළගට ගෑනිගෙ ඇස් දිව්වෙ තවත් ලස්සන කොල්ලෙක් ළගට ..රික් මැතර්ස්!
ඔයාල ඔක්කොම එක සැරේටම මගේ වෙනවා... ගෑනි හිනාවෙලා තමංගෙ ගල් පුටුව තදින් අල්ලාගෙන ඒකිගෙ orgasm එක රයිඩ් කරා... ඒකිගෙ යෂ්ටිය ඇර අනිත් ඔක්කොම සර්පයින් බිම වැටිලා අළු වෙලා ගියා...
...
(That was low key... I meant high key disgusting 🤣💥...මං ඔහෙ ලියලා දැම්මා කස්ටිය)
leave comments
love AD21❤️
මෙයා කාගෙ කවුරු වෙන්නැති ද? වේවිද?