࣪ ۪ ⊹「 ⁛ لایکا 🜸」 ִֶָ ˖
ㅡ کاپلها ㅡ
اصلی-ویکوک ، فرعی- نداردㅡ ژانر ㅡ
تاریخی / انگست / درام / رمنس / اسماتㅡ نویسنده ㅡ
Ziwonㅡ اکانت فیکشن ㅡ
.
.
.
.⌯ نقد و بررسی ⁝
دومین داستانی که میخوام معرفی کنم فیکشنی هست که منو خیلی به خودش جذب کرده. به شخصه عاشق این داستان هستم و فضا و کاراکتر ها حسابی شما رو به خودشون جذب میکنه. طوری که نویسنده حال و هوای جنگ رو توصیف کرده قلب آدم رو به درد میاره.
ماجرای دو مرد و یک دوربین! فیکشن کوتاهی هست و مطمئن باشید قراره با خوندنش لذت ببرید. خوشبختانه نویسنده الکی فیکش رو کش نداده بود و جای درستی به پایان رسوندش. من تا آخر فکر میکردم قراره یک فیکشن سداند بخونم ولی پایان خوشی داشت که کمی چاشنی اشک و سکتهی قلبی داشت.
یک سره خوندمش و در عرض یک روز چون هم فیکشن کوتاهی هست و هم کنجکاو هستید تا بدونید در پارت بعدی چه اتفاقی خواهد افتاد.
درامِ داستان و عشقی که بین کاراکتر ها بود لبخند ملیحی رو بهتون هدیه خواهد کرد و جو محیط فیکشن قراره دلتون رو ببره. مثل فیکشن دزیره قرار نیست شما روی امواج دریای طوفانی قایق سواری کنید. میشه گفت شما قراره روی یک رودخونهی آروم قایق سواری کنید و بارون غمگینی هم قراره بباره.
سختی های اون زمان و پایین بودن طرز فکر انسان های اون دوره به خوبی توصیف شده و تکتک احساسات شخصیت های اصلی و حتی فرعی رو حس خواهید کرد و خودتون رو جای اون فرد قرار خواهید داد!
اگر به فیکشن های تاریخی علاقه دارید من این فیکشن رو بهتون توصیه میکنم.
.
.
.
.• این فیکشن رو خوندید؟ نظرتون رو راجع بهش بگید.
• این فیکشن رو با چه آهنگی توصیف میکنید؟
.
.
.
.ممنونم از اینکه وقت گذاشتید 3>
YOU ARE READING
elicasso LIBRARY
Fanfictionسری به کتابخونهی من بزنید. شاید خوشتون اومد و چند تا کتاب قرض گرفتید! - کتابخانهی الیکاسو - • مختص معرفی فنفیکشن های روزِ واتپدِ فارسی • نقد و بررسی داستان بدون اسپویل