࣪ ۪ ⊹「 ⁛ هولیگان 🜸」 ִֶָ ˖ㅡ ژانر ㅡ
رمنس / اکشن / درامㅡ کاپلها ㅡ
اصلی-یونمینㅡ نویسنده ㅡ
.
.
.
.نقد و بررسی :
این فیکشن جز فیکشن هایی هست که منو به خودش جذب کرد. نمیدونم چرا ولی این یونمین خیلی به دلم نشست. هولیگان به معنای "ولگرد و جوانگ اوباش" هست. این فیکشن به چیزی پرداخته که من تا حالا ندیدم نویسندهای بهش دقت بکنه.
برخلاف داستان متفاوتی که داره، ووت و ویو هاش واقعا راضی کننده نیست. داستان راجع به هولیگان های فوتبالی هست که از جون و دل برای تیم مورد علاقهاشون وقت میگذارند و جامه میدرند و جالبه بدونید این فیکشن نشون داده اعتیاد به فوتبال و تعصب داشتن روی یک تیم خاص، چقدر میتونه بد و خانه خراب کن باشه!
خلاصه، بدونید که از این جیمین متعصب قراره خوشتون بیاد. داستان کوتاهه و بخاطر اکشن بودنش نمیتونید داستان رو بگذارید برای بعداً. نویسندهاش یک نویسندهی خاک خوردهست و قرار نیست عیب و ایراد ببینید.
من خودم به شخصه دو بار این فیکشن رو خوندم و باید بگم من کسی نیستم که یک داستانی رو دوبار بخونم چون جذابیتش برام از بین میره ولی بالعکس، جذابیت این فیکشن برای من اصلا کم نشد. درسته که مثل روز اول با ذوق و شوق نخوندمش ولی باز هم هیجان خودش رو داشت.
من این فیکشن رو با اکانت قبلیام زمانی که "درحال آپ" بود میخوندمش و وقتی آپ میشد از کار و زندگیم میزدم!
داستان عاشقانهای که داره فراز و نشیبش میشه گفت از صد، ده میگیره ولی قشنگه.در نتیجه:
نمیدونم چجوری باید بگم برید بخونیدش ولی اگر دنبال یونمین متفاوتی هستید و از تمامی یونمین هایی که جیمین توشون یه پسر مظلوم و خوش اخلاق بود بیزار شدید، هولیگان رو از دست ندهید!.
.
.
.• نظرتون رو راجع به این فیکشن بنویسید^^
.
.
.
.ممنونم از اینکه خوندید♡
YOU ARE READING
elicasso LIBRARY
Fanfictionسری به کتابخونهی من بزنید. شاید خوشتون اومد و چند تا کتاب قرض گرفتید! - کتابخانهی الیکاسو - • مختص معرفی فنفیکشن های روزِ واتپدِ فارسی • نقد و بررسی داستان بدون اسپویل