9ο κεφαλαιο

491 41 0
                                    

Κατευθείνομαι προς στο σχολείο.Φτάνω και μπαίνω μέσα.Ανεβαίνω στο δεύτερο όροφο όπου βρίσκεται η τάξη μου.Μπαίνω μέσα και πάω στο θρανίο μου.Αντικρίζω την κολλητή μου την Ελίνα.Την αγκαλίαζω και αφού απομακρίνομαι ποιάνουμε κουβέντα.
Ελ: τι κάνεις ψυχή μου?
Ε: καλά είμαι εσύ?
Ελ: καλά μωρέ...μήπως χαθήκανε λίγο?
Ε: ξέρω μωρέ απλά τώρα τελευταία είμαι σε περίεργη φάση συγνώμη...αλλά θα επανορθόσω...θες να βγούμε την Παρασκευή?
Ελ: μμμμ...οκ ναι
Ε: ωραία να σου πω και τα νέα μου
Ελ: για πες για πες
Ε: την Παρασκευή της λεω και της κλείνω το μάτι
Μου φιλάει το μαγουλο και απομακρύνεται. Μετά απο λίγο χτυπάει το κουδούνι για προσευχή.Σιγά μην κατέβω.Αφού πέρασε κάνα τέταρτο ανεβαίνουν όλοι πάνω.Έρχονται και τα παιδιά της τάξης μου.Μπαίνουν μέσα και αρχίζουν τις βλακείες. Μετα απο λίγο μπαίνει η καθηγητρια.
Ε: ωραία αυτήν την ηλίθια έχουμε λέω στην Ελίνα και ένα γέλιο μου ξεφεύγει
Ελ: χαχαχ ναι...διάβασες?
Ε: χα αστείο
Ελ: μμμμ ναι κατάλαβα λέει και αρχίζουμε και οι δύο να χαζογελάμε.
Κ=καθηγήτρια
Κ: μήπως σας ενοχλούμε που κάνουμε μάθημα? λέει και μας κοιτάει πολύ ενοχλημένη
Ε: εεε λίγο λέω και πνίγω ένα γέλιο
Κ: εε τότε να περάσεις έξω Αναστασίου για να μην σε ενοχλούμε (εδώ να υπενθυμισω οτι την λένε Αναστασίου στο επίθετο... αν δεν το χω ξαναμπεί)
Ε: ναι γιατί όχι? λέω και πνίγω ένα άλλο γέλιο καθώς κατευθύνομαι προς την πόρτα.Βγαίνω εξω και κλείνω την πόρτα πίσω μου.Πάω και κάθομαι απέναντι απο την τάξη μου που υπάρχουν κάτι ξύλινοι καναπέδες.Εκεί συναντώ τον Άλεξ έναν απο τους ποιό ωραίους του σχολείου.Είναι ψηλός Ξάνθος με γαλανά μάτια. Σκέτος έρωτας!Μιλάμε λίγο οπότε πάω και κάθομαι δίπλα του.
Ε: εππ
Α: ωππ
Ε: σε έβγαλαν ή βγήκες εσύ για βόλτα?
Α: χαχα εγώ βγήκα είχαμε γλώσσα με έναν ηλίθιο και ζήτησα να βγω και με άφησε...οτι να ναι
Ε: χαχα omg έλεος
Α: χαχα...εσύ?
Ε: εγώ μιλούσα και απλά είχαμε μια καθυστερημένη και βγήκα εξω...μπορεί και να με ψάχνει τώρα αλλά κλαιν (σορρυ για την έκφραση)
Α: χαχαχα αυτά είναι
Ε: ναι λέω και χαμογελάω
Την συζήτηση μας διακόπτει το κουδούνι.Τον χαιρετάω και φεύγω.Έτσι χαλαρά κύλησε και η υπόλοιπες ώρες.Στις 3 γύρισα σπίτι.Αφού πέρασα απο ανάκριση ανέβηκα στο δωμάτιο μου και άρχισα το διάβασμα ως τις 5 που είχα φροντιστήριο.Πήρα την τσάντα μου και έφυγα για το φροντιστήριο.

Σορρυ αν είναι μικρό! περιμένω γνώμες❤

Ο φυλακας αγγελος μουWhere stories live. Discover now