2ο κεφαλαιο

696 47 0
                                    

Γυρισα στο σπιτι στις 4 τα ξημερωματα.Παω να αναιβω τη σκαλα και ακουω τη φωνη της μαμας μου να μου λεει "4 η ωρα..τι ωρα θα γυρνουσες? 1 και μιση...με τρομαξες πολυ Δαναη....δυο Σαββατα και Παρασκευες δεν θα βγεις..αλλα αυριο θα πας την αδελφη σου καπου...θα σου πει εκεινη..πηγαινε για υπνο τωρα" γαμωτο...ψυθιρισα καθως αναιβενα τα σκαλια...μακαρι να καταλαβαινε..ωχ θεε μου...
"Δαναη σηκωω σηκωωω...πρεπει να σου πω...αντεε σηκωω" ακουστηκε η φωνη της αδελφης μου...
Μ=Μαρινα
Ε: Μαριναα τι λες?? Τι ωρα ειναι?? Τι μερα??
Μ: ειναι 2 και μιση το μεσημερι και ειναι Κυριακη
Ε: τι?
Μ: λοιπον ακου..σημερα στις 5 θα ερθει η Αλεξανδρα και θα μας πας στον Βαηγελη μου ειπε με ενα χανογελο ως τα αφτια
Ε: σοβαρα τωρα? τελος παντων καλα...
με φιλησε και εφυγε απο το δωματιο...τι θα κανω τωρα?? τι θα πω στα κοριτσια? στην μαμα...στον μπαμπα..καταστραφηκα.Τις σκεψεις μου διεκοψε η μαμα που μπηκε στο δωματιο.Με πλησιασε και εκατσε διπλα μου.
Μ=μαμα
Μ:που εισουν χτες Δαναη? γιατι γυρισες στις 4 τα ξημερωματα?
Ε: δεν θα καταλαβεις και να σου πω...
Μ: η μαμα ολα τα καταλαβαινει..πες μου..
Ε: ξεκινησα στις 2 να επιστρεψω στο σπιτι αλλα μετα....
Μ: μετα τι Δαναη? τι εγινε?
Ε: τιποτα αστο..
Μ: αρχιζω και φοβαμαι, μου βαζεις υποψιες Δαναη...πολλες υποψιες
Ε: οπως?
Μ: που εισαι μπλεγμενη Δαναη? σε ναρκωτικα?
Ε: τι λες μωρε? τελαθηκες?φυγε τωρα θελω να κοιμηθω γιατι στις 5 εχω να τρεχω τα κουτσικα στου διαολου τη μανα
Μ: δεν πειταζει Δαναη...δεν θα παθεις τιποτα...ειπε και βγηκε απο το δωματιο.Με ειχε ποιασει ηδη ο υπνος.Μετα απο ωρα ανοιγω τα ματια μου και κοιταω το ξυπνητιρι...4 και μιση το μεσημερι..τελεια.Ξαφνικα μπενει η Μαρινα στο δωματιο μου και με τραβαει απο τα μαλια.Μετα απο μιση ωρα ειμουν ετοιμη.Περνω τα κλειδια και τις μικρες και περπαταμε προς στην σταση του λεωφορειου.Μπενουμε μεσα καιβκαθομαστε σε 3 αδιες θεσεις.Σε ολη την διαδρομη οι μικρες λεγαν τι θα κανουν.Μου ειπαν να τις βγαλω και φωτογραφιες.Η κατασταση χειροτερευει.Το λεωφορειο σταματαει και εμεις καταιβενουμε.Κατευθηνομαστε στην πολυκατοικια του Βαγγελη και αντικριζουμε γυρω στα 20 κοριτσια.

Ο φυλακας αγγελος μουDonde viven las historias. Descúbrelo ahora