12ο κεφαλαιο

407 39 1
                                    

Το επόμενο πρωί ξύπνησα κατά τις 11.Κατέβηκα κάτω να φάω πρωινό και αφού έφαγα πήγα για διάβασμα.Μετά από πολύ κούραση και βαρεμάρα τελείωσα το διάβασμα.Η ώρα ήταν 5 το απόγευμα. Ίσα ίσα πρόλαβενα να ετοιμαστώ για την έξοδό μου με τον Βαγγέλη.Παίρνω τηλέφωνο την κολλητή μου.
Ε: Ελίνα μου?
Ελ: τι χάρη θες πάλι?
Ε: να ρθω να μου κανείς το μαλλί γιατί είναι μια ιδιαίτερη βραδιά σήμερα?
Ελ: ααα ναι σωστά έχεις έξοδο με τον διάσημο αγόρι σου σήμερα
Ε: ναι...λέω γεμάτη χαρά
Ελ: καλά έλα
Ε: ευχαριστώ πολύ πολύ...σε 5' είμαι εκεί
Ελ: οκευ
Κλείνω το τηλέφωνο και παίρνω ενα κόκκινο σακίδιο που έχω και βάζω μέσα τα απαραίτητα. Δηλαδή μάσκαρες, κρέμες, κραγιόν, ισιοτική, ένα εργαλείο που έχω για μπούκλες και άλλα πολλά. Το κλείνω παίρνω το κινητό μου βάζω τα παπούτσια μου και φεύγω.Φτάνω σπίτι της Ελίνας και χτυπάω το κουδούνι. Ανοίγει και πάω πάνω.Στην πόρτα συνάντησα την Ελίνα με ένα πλατύ χαμόγελο. Την αγκαλιάζω και πάμε στο δωμάτιο της.Κλείνει την πόρτα και χαμογελάει.
Ελ: λοιπόν... ξεκινάνε τα hairstyle της Ελίνας λέει και ένα γέλιο ξεφεύγει από τα χείλη της
Ε: είμαι έτοιμη λέω γελώντας
Ελ: πάμε λέει και ανοίγει την τσάντα μου
Βγάζει όλα τα εργαλεία και αρχίζει.Εγώ δεν έβλεπα.Έβλεπα στο κινητό μου.Μετά απο μιάμιση ώρα δίνουν έτοιμη από τα μαλλιά. Πάω στον καθρέφτη στην κρεβατοκάμαρα γωνιών της και μένω με ανοιχτό το στόμα.Το αποτέλεσμα ήταν υπέροχο.Το μαλλί μου ήταν ελαφρές μπούκλες, δηλαδή κάτι σαν κατσαρά και η φράντζα μου τέρμα ίσια, κάγκελο δηλαδή.Την φίλησα και την ευχαρίστησα.
Ε: είσαι θεά κοπέλα μου...πάμε τώρα στα ρούχα?
Ελ: έβαλα τα δυνατά μου...πάμε
Πάμε στο δωμάτιο της και ανοίγει την ντουλάπα της.
Ε: έφερα ρούχα
Ελ: τα τσέκαρα...δεν είναι για πρώτο ραντεβού με έναν μεγαλύτερο κούκλο και διάσημο λέει καθώς έψαχνε στην ντουλάπα της
Ε: καλά...ευχαριστώ
Ελ: τίποτα βρε
Μετά από 15 λεπτά ψαξίματος κατάληξε σε ένα μαύρο στράπλες φόρεμα, ένα μπεζ καλτσόν, μια κοντή μαύρη με κάτι άσπρα σχέδια και τέλος κάτι μαύρα μεσαία μποτάκια με ψηλό και χοντρό τακούνι.Και φυσικά δεν την ένοιαζε η γνώμη μου.Όχι ότι δεν μου άρεσε. Πολύ ωραίο ήταν. Μετά πήγαμε για βάψιμο. Μου έβαλε μια μαύρη σκιά ένα ωραίο απαλό κόκκινο κραγιόν.Λιγο make up και στο τέλος αρκετό eynliener.Ντύθηκα και ξανακοιτάχθηκα στον καθρέφτη. Το αποτέλεσμα ήταν πολύ ωραίο.Είδα την ωρα και ήταν 8 και μισή.Ευχαρίστησα την Ελίνα και έφυγα.Πήγα σπίτι άφησα τα πράγματα και κατέβηκα να περιμένω τον Βαγγέλη.Η ώρα ήταν 9 παρα 5.Στις 9 είχε φτάσει.Ήρθε δίπλα μου και με κοιτούσε με ανοιχτό το στόμα.

Ο φυλακας αγγελος μουOù les histoires vivent. Découvrez maintenant