Čekala sam je na stanici par minuta, iako sam pokušala da kasnim kako bih joj dala do znanja da imam i druge stvari u životu koje su bitnije od nje, ipak je moje uzbuđenje izašlo na videlo.
Na kraju sam obukla kratku cvetnu haljinicu sa dubokim V izrezom kako bih grudima dala do izražaja, uvek bez brusa koji sam prestala da nosim još u četvrtoj godini srednje, pre karantina. Na vratu mi visi nežni zlatni lančić sa priveskom srca, a kosu sam blago uvila i nisam se jako našminkala jer će se svejedno razmazati kasnije. Verovatno bi me prezirala verzija mene od 15 godina kad bi me ugledala na ulici. Oštar ajlajner, tvrde oksford cipele i crnilo od glave do pete se kose sa slatkastim promiskuitetom koji sada volim da ističem.
Autobus ju je napokon ispljunuo, čim sam je spazila krenula sam da se kezim od uha do uha. Nema ničega jačeg za mene nego kad me neko fizički privlači, ne umem da sakrijem entuzijazam. Odmah sam primetila da nosi očekivane farmerke, ali ovog puta roze majicu koja joj je vrlo slatko stajala. Lepo smo izgledale zajedno.
Poljubila sam je u obraz, a ona je delovala nekako snuždeno. Zbog čega mi već kvari fantaziju o sebi i današnjem danu za koji sam se toliko spremala? Pitam je: ,,šta bi?". Objasni mi da ima probleme na poslu i verovatno ne može da ostane do kasno danas. Nervira me kad stalno žuri negde ali se pravim da sam razumna i umesto da dopustim da mi pokvari raspoloženje, flertujem. Na meni je da preokrenem stvar.
Šetale smo gradom kako bismo odlučile gde ćemo da popijemo po koji koktel. Odluka je uvek na meni pošto Jefimija slabo izlazi. Izabrala sam kafić koji najviše izgleda kao da je dekorater preturao po dedinoj šupi jer nema gužve i radnici su gej frendli. Naručile smo dva long island-a i polako krenule da ispijamo. Prvo smo sedele jedna nasuprot druge, ali sam joj se sve više približavala sa izgovorom glasne muzike. Dodirivale smo se kolenima.
Izluđuje me njena stidljivost kad smo u javnosti. Razumem da sam jedna od prvih devojaka s kojima se viđa i neugodno joj je, ali u ovom periodu života mi je sebično potrebna ogromna količina pažnje. Znam da želi da čuje svaku prljavu stvar koja mi izađe na usta zbog alkohola, tako da joj šapućem na uho: ,,kad ćeš da mi radiš to što si obećala?", dok je češkam po potiljku. ,,Sutra, sutra..." odgovara ona i spušta dlan na moju butinu. Primetila sam da joj se naježio vrat.
Naglo ustaje i ozbiljno me pogleda. ,,Izluđuješ me" - izjavi. Glavom nagovešta na vrata sa naznakom WC-a. Pokvareno se nasmejem, ona mi pruži ruku i odvede me za sobom. U kafiću nije prevelika gužva, ali ima dovoljno ljudi da konobar ne krene da njuška oko nas. Ušle smo u prazan ženski WC gde kreće da me vuče za haljinu i ljubi. Rekla sam joj da opere ruke, a ona kaže da ućutim. Okreće se ka umivaoniku, skida prstenje, jedan po jedan i nasapunja dlanove. Posmatram kako pažljivo to radi, kao da pokušava da dokaže da brine o mom pH balansu.
Povlačim je ka sebi i onda u kabinu. Obe se borimo da preuzmemo kontrolu, baca me uza zid, odgurnem je od sebe i pribijem je uz vrata. Pogleda me oštro ali ubrzo zatvara oči kad počnem da joj ljubim vrat. Dodirnem joj međunožje: ,,tako si topla", šapnem dok joj se smeškam kod uha. Gura me ponovo uza hladan zid, trljajući se strasno uz moje telo. Osećam kako su joj sise pribijene uz moje i butinu koja me pogađa baš gde treba, dižući mi haljinicu. Znala sam da mi neće dopustiti da je jebem ovde.
Stavlja mi dva prsta u usta da bih ih oblizala pre nego što mi skloni gaćice u stranu i nabije ih odjednom. Bilo je izazovno suzdržati se od stenjanja, stavila mi je ruku na usta. ,,Ćuti, budi dobra..." - ponavljala je dok mi je nemilosrdno nabijala još jedan prst. Grizla sam je za ruku, osećala sam kao da pomera sve u meni. ,,Šta mi to radiš?" - jedva sam izgovorila, kad čujemo lupanje na vratima.
YOU ARE READING
Drugarice u krevetu
RomanceDa li je istina da se suprotnosti privlače? Šta se dešava kad kao lgbt osoba živiš u malom kraju gde nemaš veliki izbor partnera? Neda je spremna da se izražava i eksperimentiše za šta je izabrala Jefimiju koja tek kreće da otkriva sebe i svoju sek...