Nedeljna (ne)dodirivanja

34 1 0
                                    

Na instagramu je objavljeno da se bliži žurka u Atlasu. To je klub koji se koristi za svirke, predstave i razne kulturološke manifestacije, a nekad i samo za opijanja petkom. Žurke su mi postale dosadne dok nisam imala nikakva muvanja u svom gradu. Pola lezbejki koje su ostale su mi bivše, a pola su bivše mojih bivših i tako dalje. Ne mogu da dobacim da sam bila sa većinom tih devojaka. Lepo smo se provele dok je trajalo, ali u međuvremenu sam shvatila koji je moj tip.

Sad kad imam nešto-kao-devojku, vreme je da je malo prošetam po gradu. Dok se s gađenjem ophodim prema svojim "kao muškarac" mislima i komentarima, gledam Jefimiju ispod brade. Blejimo na telefonima, previše je toplo za dodirivanja. Njena koža oko grudi i vrata je meka i glatka, što mi naznačava to da se ne bari vrelom vodom pri tuširanju, što je retko kod žena. Svesna sam da jedino uživo mogu da je ubedim da pođe sa mnom na dešavanje gde ima glasne muzike i previše ljudi koje možda poznaje.

Zar je moguće da danas ležimo u društvu one druge i to bez seksa? Barem za sad... Pitam se da li se ona baš toliko naloži dok me jebe i da li  kod kuće razmišlja o meni.

Podigla je pogled iz telefona primetivši da je posmatram. Zbunjeno me upita: ,,šta?".
,,Je l' ti je dosadilo ovo?" - uz iskrenu radoznalost postavljam pitanje.
Par trenutaka trepće i ne dobacuje o čemu ja to pričam, pa dalje dodajem: ,,hoćeš da izađemo malo iz ovih zidina?"
- ,,hoću".
Bez pregovaranja dobijam ono što želim. Ponovo.

Odustala je od opiranja, čini mi se. U samom početku našeg odnosa smo se mnogo prepirale ali se vremenom primirila i spustila je loptu pomalo.

Pored svega toga, opet ostaje deo sebe koji mi još uvek nije predala, onaj najmekši predeo...

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Sep 02 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

Drugarice u krevetuTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon